Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Pletykaanyu

2009.03.25. 13:28 - Virgogirl

  • Indiai, pontosabban Bollywood Barbie-t dob piacra a Mattel. Az új babát Aishwarya Rai színésznőről, egykori szépségkirálynőről, a L'Oreal egyik reklámarcáról mintázzák. A tündöklően zöld szemű, sötét hajú baba valószínűleg majd csak Indiában lesz kapható, ám a korábbi tapasztalatok szerint az egész világon versengenek majd érte a gyűjtők.
  • Nyilvánosságra került Britney Spears válásának, lelki összeomlásának és talpra állásának "költségvetése": a Los Angeles Times szerint összesen 2,7 millió dollárt költött. Ebből 417 ezer dollár volt magának a válásnak a jogi költsége, emellett egymillió dollárt költött csak az ügyvédekre.
  • Egyre többen féltik Angelina Jolie egészségét: a Sun magazin szerint ugyanis veszélyes méregtelenítő folyadékdiétán (víz, juharszirup és cayenne bors keverékén) él az egyébként is nagyon vékony színésznő. Emellett, szinte minden jelenetet saját maga forgat a Salt című filmjéhez, ritkán veszi igénybe kaszkadőr segítségét, így azért is féltik, mert könnyen megsérülhet és gyakran végletekig kimeríti magát.
  • Lindsay Lohan a rajongóit hibáztatja a sikertelen karrierjéért: a színésznő szerint egyes "beteg emberek" túl sokat foglalkoznak a magánéletével, és keveset a tehetségével, és ezért nem kap jó szerepeket. Lohan szerint sokan úgy gondolják, hogy ő egy "ingyenélő, tehetségtelen, elkényeztetett sztárocska", aki csak korábbi gyerekszerepeiből él. A botrányok miatt - állítja Lohan - nem foglalkoznak vele eleget a producerek és rendezők, így nem szerepelhet eleget. Lohan amiatt is panaszkodott, hogy "lassan már a lakbérre sem lesz pénze"; és azt is elmondta, hogy sokkal jobban szeretne a jótékonysággal vagy a pozitív kritikákkal bekerülni a lapokba, mint azzal, hogy éppen milyen zűrös ügybe keveredett.
  • Eva Longoria színésznő, éa Simon Baker, a Mentalista főszereplője lettek a legszexisebb tévésztárok. Egy amerikai magazin (aki minden évben megválasztja a legvonzóbb tévés személyiségeket). Mellettük, többek között, David Boreanaz (Dr. Csont), George Eads (CSI), Eliza Dushku (Dollhouse) és Christina Hendricks (Reklámőrültek) is felkerült a listára.
  • Állítólag a Twitter közösségi-beszélgetős oldal volt az egyik oka annak, hogy Jennifer Aniston és John Mayer szakítottak: Aniston ugyanis nehezményezte, hogy a zenész gyakran frissítette a Twitter-accountját, ám neki egyszer sem küldött üzenetet (viszont azt mondta, hogy "nem ér rá"). 

Képekben: szuperszexi mentalista és szépséges Barbie-modell

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr81024694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muhhaha! Annyira jól mulatok ezeken a sztorikon...

Azért ez a Jolie se tiszta. Árnyéka önmagának, pedig még csak 33 éves?! :S Tök durva!
az első hírhez: nekem valahol van Aladdinos Jázminom, az hasonlít rá, pedig arab...
a harmadikhoz: ez a Jolie nagyon csont. ezek szerint munkamániás is.
a negyedikhez: nem zörög a haraszt,....
utolsó: hanyadszorra szakítottak? :D Ebben a Mayerben nem tudnék bízni, nagy tulok lehet. Aniston meg a válása óta nem találja a helyét.
Talán ha LLohan nem keveredne zűrös ügyekbe, akkor nem foglalkoznának ezzel, nem? Szeeegééény :))
Lohan PONTOSAN az az én szememben, mainek mondja magát, azazhogy szerinte mondják! Igen Lindsey, egy tehetségtelen, ingyenélő celebecske vagy.
A Fornarina reklám meg ezek szerint a lakbérre kellett. ;-)

Azt láttam a Best címlapon, hogy Brad Pitt megcsalta Angelinat a bébszitterrel... (?!) Ugye ez kamu?!

Ezt a juharszirupos-cayenne borsos izét itta Beyoncé is a Dreamgirls előtt, de neki volt miből fogynia. Ti is rendelhettek, íme a neve: www.neera.hu
Két hétig kell csinálni, de a löttytől nem érzel éhséget. Citrom is kell bele, frissen préselt.

@gallianori: nem tudtam kire hasonlít Aishwarya...tényleg Jázminos:-)

Simon jó pasi, Lindsay pedig csak magát hibáztassa

@Scala: nálam most Angie és Brad az álompár...remélem nem igaz a hír :-S

Mayer meg állítólag nagy nőcsábász... szóval jobb lenne ha Jen már kitenné végre végleg a szűrét
@Scala: Ezt a juharszirupos cuccot én is ittam, nem kell rendelni, magad is megcsinálhatod. Nekem bejött. Tavaly fogytam tőle (volt miből). Most is iszom, de most lassabban fogyok. Tényleg nem eszem sokat, ráadásul heti 3-4szer másfélórás edzéseket is csinálok. El vagyok keseredve, hogy nincs eredmény. :((((
@cicómicó: Lesz eredmény, de három hétig lehet semmi.

És tavaly csak ezt ittad? Lébökjt jelleggel?
És miket vettél hozzá, juharszirupot az Auchanban?
Azért lenne jó nekem valami, mert a fogszabályozóm miatt nem tudok rágni, és most végig tudnék csinálni egy léböjtöt, ha nem kell éhezni, illetve csak annyira, hogy tudjak szellemi munkát végezni + biztonságosan autót vezetni + sportolni.
Nos? Várom a csodareceptet, ha nem muszáj leszek rendelni! :-)
@Scala: Étkezéseket ki lehet vele hagyni. Én nem bírok koplalni. DM,Müllerben is lehet kapni juharszirupot. 2dl 1700 Ft körül van most.Citrom helyett 1-1,5 dl 100%-os citromlét (szintén DM vagy Müller) teszek egy másfél literes flaskába, bele 2 evőkanál juharszirupot, és egy kávéskanálnyi cayenne borsot. Tényleg elveszi az étvágyat, és ami jó, egész nap nem kívántam az édességet.
Tavaly sikerült, bár akkor még egy szakításos szerelmi bánat is közbejött, úgyhogy lehet, hogy a bánat+juharszirupostrutyi kombináció volt a nyerő. :) :(
@cicómicó: Ja, és a flaskába másfél liter vizet tegyél még bele. Bocsi.
@Scala: Dehogy kamu, hisz pár hete azt álmodtam, hogy Brad szeretője vagyok! :)))) Tudod, még le is buktam majdnem, mert haza jött közben Angie, de eljátszottuk, hogy én vagyok az új babysitter...na, hát biztos innen a "pletyka"! :DDDDD Belelátnak az álmaimba, vagy én álmodom meg a jövőt?? :DDD
@SweetCandy: Én is remélem. Nálam is ők az álompár.
Én Eliza Dushkut szavaztam volna meg a legszexibbnek :)

A léböjt meg nekem is bejött, olyan 2 hete csináltam meg, 10 napig nem ettem. De én nem ezt, hanem a sima keserűsó-zöldséglé-gyümölcslé-tea-víz félét csináltam. Úgy érzem nagyon jót tett, sokkal jobban vagyok :)
Szóval, hajrá, hajrá!
@Gemini: Emlékszem arra az álmodra! De nem kombináltam össze a dolgot amíg nem említetted! ;-)
@Faith_Gunn: Ezt írd le pontosabban, kérlek, kérlek, kérlek!
@cicómicó: Köszi, éppen tegnap jártam először Müllerben.
Ez a juharszirup nem geil egy kicsit? Bár így feloldva biztosan jobb. :-)
Felírom az arányokat, és beszámolok, ha elkezdtem, legkorábban hétfőn, és akkor húsvétra meg is vagyok vele. :-)))

Szóval, ha ez ember a juhaszirupos izét issza, akkor ezen kívül mást inni sem lehet?
@Persephone01: Vizet lehet, nem? és ha nagyon éhes talán még valami 100%-os zöldség vagy gyümölcslevet is. Én legalábbis azt innék.
@Scala: Na, erre kíváncsi leszek! Majd számolj be részletesen!Én tuti nem bírnám, hogy ne egyek szilárd ételt, az önkínzás. :S
@Faith_Gunn: Húúú, nagyon ügyes vagy!
Én minden évben a húsvé előtti nagyhetet szánom léböjtre, de az ugye, csak 5és fél nap.
Igaz, hogy a végén kifejezetten szomorú újra normálisat enni. Mintha bemocskolná magát az ember.
Most megpróbálom ezt a juharszirupos történetet. Csak az a baj, hogy én az ilyen nagy rohamban leadott kilókat mindig visszaszedem.:(
@Persephone01: Én is a nagyböjttel szeretném összekötni.
Majd meg is nézem meddig tartana a 14 nap.
Ezt nem fogyókúrának kell felfogni szerintem.
Ha sportolsz utána rendszeresen, sztem meg lehet tartani az így kialakított súlyt is, vagy csak minimálisat felszedni.
@cicómicó: felcsigázott ez a juharszirupos cucc:-D Holnap munka után megyek is a dm-be:-) A lötyi íze elviselhető?

@Scala: Ezt mondjuk csak szabadsággal egybekötve lehet csinálni... szerintem. Én mindenesetre elmentem 2 hét szabadságra. És14 napig akartam csinálni, csak egy előrehozott szülinapi party miatt lerövidítettem.
Na szóval... :)
Minden reggel megittam 2 kanál keserűsót 1,5-2 dl vízzel. Ezt mondjuk a 6-7. napon már elhagytam, meg akkor ha esetleg ki kellett mennem a lakásból, mert ezzel garantált az egésznapos hasmenés -de mintha feloldódnál belül- :S

Utána meg csak figyelni kell, hogy a 3,5-4 liter folyadék meglegyen naponta. Ebédre mindig főztem zöldséglevest, és leszűrve -nem paszírozva- elkanalazgattam vagy 2 tányérral.
Napközben sok teát ittam: zöldtea, fehértea, salaktalanító teakeverék, citromfű, csalán... első pár napban, ha nagyon hiányzik a kávé, lehet inni feketeteát.
Vacsorára meg általában zöldség-, gyümölcs- v. zöldség-gyümölcs leveket ittam. Mondjuk a zöldséglevekért nem voltam adáig, almával higítva sem a legfinomabb dolog. Ezeket lecentriztem, úgy hogy kb. 5 dl legyen, aztán felöntöttem vízzel a duplájára.
Plusz sok ásványvíz és megvan simán a 4 liter.
Egyész végig nem voltam éhes, amikor kicsit megéheztem ittam egy teát és máris minden rendben volt, pedig azt hittem az első nap után kaparni fogom a falat... kávé, és cukor függő vagyok... voltam :)
Napi 3-5 kávét is megittam, és együltő helyemben be tudtam falni egy tábla csokit, akár többet is.
Azóta ittam már kávét, de nem azért mert annyira nem bírtam megállni, csak egy baráti beszélgetés kellemes egy kávéval. Az elmúlt 2 hét alatt, kb 5 csésze kávét ittam :)
És az édességet sem kívánom annyira.
A kúra alatt lement 5 kilo -bár ebből már 2 visszajött, de ez léböjtnél normális-, és a bőröm is sokkal szebb -ami katasztrófális állapotban volt-. Nem vagyok olyan reggelente, mint akit agyonvágtak, és a naponta jelentkező fejfájások is elmaradtak.
Fontos, hogy a kúra után, nem szabad rögtön zabálni, folyamatosan kell visszaállni, és továbra is sokat inni:
1. nap
Reggeli: Egy alma
Ebéd: Héjjában főtt krumpli
Vacsora: Kefir, pirítós

2. nap
Reggeli: Müzli, joghurt
Ebéd: Saláta, natúr joghurt
Vacsora: Gyümölcs saláta

Kevesebb kaját kívánok, szóval akár belekezdhetnék egy diétába, amivel végre elérem, hogy a kilóim előtt 5-ös álljon. Ez az cél. A 180 centimhez fél éve 77 kg voltam, amit sikerült lefaragnom 70-re, most a bölyt után 2 héttel 67 kg vagyok :)
Ha megmozdultam volna, akkor talán már ott tartanék, de mindezt minden sport nélkül adtam le -nem vagyok rá büxe-, de mostmár úgy érzem, van annyi energiám, hogy eljárjak hetente a Rudasba uszizni egy kicsit :)

Itt még van pár cikk ami alapján én belevágtam:
www.mypin.hu/hu03_a/01/index2.php?url=interjulebojt_f&navid=18

www.femina.hu/fogyokura/tisztito_zsiregeto_lebojt

Hajrá lányok!!! Tényleg megéri, és nem nehéz :)
/Remélem nem maradt ki semmi/
És még valami:
Hallgassatok Uh Huh Her-t!!
A Common Reaction című albumuk valami fantasztikus, igazi csajos zene, most is az bömböl a fülemben :)

www.youtube.com/watch?v=69LlvvMuOlU
@SweetCandy: Én már kimondottan megszoktam. A bors íze lesz durva...
@cicómicó: Lehet, hogy ezt is kipróbálom :)
Majd este benézek a tecsóba, szirupért meg borsért.
De én úgy láttam, hogy a 2 literes adaghoz ezek a hozzávalók:
1,5 dl szirup
1,5 dl frissen préselt citromlé
0,5 kávéskanálnyi cayennebors
1,7 liter szénsavmentes ásványvíz

Mondjuk így már rohadt drága lenne a kúra, a juharszirup, nem a legolcsóbb mulatság :S
@Faith_Gunn: 2 dl juharszirup a DM-ben 1700 Ft. Én úgy gondoltam, hogy a szirupon tudok spórolni. Citrom helyett is a DM-es 100%-os citromlét használom. 2dl=369 Ft. Míg igazi citromból a jó ég tudja mennyi kell 1,5 dl-hez. (és a citrom sem olcsó mulatság.) Tehát szerintem az arányokkal lehet játszani. No meg én csak étkezés helyettesítőnek ittam, nem csak egész nap ezt.
@Faith_Gunn: Tegnap akatunk venni a Tescoban, de csak az American Pancake Syrup volt, az is jó?
Hagytam, és inkább Müller, Dm lesz a nyerő. Így is egy órát kerestük a juharszirupot a hatalmas hodályban.

Köszi a hosszút, még nem olvastam el, majd írok, ha megtörtént!
@Faith_Gunn: Mennyire ügyes vagy!
/és a szabadsággal egyetértek!/

Nagyon büszke lehetsz magadra, és csak így tovább, az áhított tartományba! :-)))
Persze ne görcsölj rá! Az mindenféle és fajta kúrának rosszat tesz. ;-)
Bárcsak az egyik barátnőm is képes lenne összeszedni magát... :-(
Akinek nagyobb mennyiség kell, szerintem megpróbálhatja inkább netről rendelni.
www.zoldello.hu/index.php?id=termekek&vszs=1&fokat_id=3&kat_id=44&nyelv=hun

www.biosziget.hu/juharszirup-kanadai-minoseg-500ml-p-136.html

Az zoldello-vel pozitív élményeim vannak, igaz, babaételt rendeltünk onnan.
@Scala: Pont nemrég láttam a homáron, hogy ezek a pancake szirupok inkább csak nyomokban tartalmaznak juharszirupot, szóval azt semmiképp.
Voltam a dmben vettem egy Alnaturásat, bár látom ez Grand A-s, szóval túl van finomítva, de majd keverem B-vel -elméletileg a kúrához az a legjobb-, vagy C-vel. Majd elmegyek jövőhéten a herbaházban, és veszek egy flakonnal -kb annyiba kerül mint dmben, de van C-s is-, meg borsot, meg citromot is -bio 100%-os, literes citromlé csak 1340Ft-.
Ezt is érdemes megnézni, közel van a Stadionokhoz, és hatalmas. Ott aztán van minden :)

herbahaz.hu/
@Faith_Gunn: a herbaházzal egyetlen gondom van, méghozzá a minősíthetetlenül rossz személyzet.


süti beállítások módosítása