Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Sminkek Halloweenra

2008.10.30. 12:06 - Virgogirl

Már futottunk egy kört, de még mindig van miről beszélni, így Halloween kapcsán - sokan mennek ugyanis bulizni (ráadásul idén péntekre is esik...), aki pedig otthon marad, annak is érdemes lesz elszórakozni a sminkekkel - én egyedül töltöm az estét, valószínűleg kipróbálok ezt-azt ;-).

Az én időmben, amikor fiatal voltam és bohó, már az elég rémisztőnek és különlegesnek tűnt, ha valaki vastag fekete szemceruzával húzta ki a szemét - ma már ezt bizonyos csoportok legfoglalták maguknak -, a fekete rúzs, mint olyan, szinte elképzelhetetlennek számított (úgyhogy a szánkra is szemcerkát használtunk).

Mostanában, ha nem is a szofisztikáltabb, de mindenképpen kidolgozottabb sminket részesítem előnyben: szerintem a halloweni bulik nagyon jó alkalmat adhatnak arra, hogy kísérletezzünk, mindenféle vad dolgot próbáljunk ki, vagy felhasználjuk a csillámport, a nagyon fura színű szemfestéket, amit ajándékba kaptunk, esetleg feltegyünk egy olyan rúzst, ami egyébként, a hétköznapokban távol áll tőlünk a színe miatt.

Ami nagyon fontos lehet (szerintem...): a jó minőségű festékek, különösen az alapozó - különösen, ha valami extra sminket szeretnénk -, mert ezeknél az arcnak olyannak kell lennie, mint a vászon; és valami erős, de kímélő lemosó, mert a nagyon sok festék tényleg megterheli az arcbőrt.

Szerintem az is vicces, ha valamelyik sztár sminkjét, jellegzetes külsejét próbáljuk meg utánozni: Dita vörös ajkait, porcelán bőrét, jellegzetes szemét eléggé könnyű otthon is megcsinálni, akár csak Christina Aguilera pink ajkait. Amy Winehouse cicaszemeit is klasszul meg lehet rajzolni.

Találtam néhány szuper videót azoknak, akik valamilyen rémisztő kreatúrának akarnak öltözni, én nagyon szeretem nézegetni ezeket, és elég sokat lehet is tanulni belőlük.

 
Szexi boszorkány  


Kalózcsaj 


Zombi

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr82740268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Óh ezeket nagyon szeretem. Most nem tudom megnézni a videókat, nehogy terheljem itt a szervert, de továbbitom a húgomnak is, hadd tanuljon.

Egyébként pár éve főiskola alatt animátorkodással kerestem a kenyerem és nagyon sokszor én voltam az arcfestő. Imádtam csinálni, kistigrist, cicát, macit, spidermant, batmant, drakulát festeni a gyerekeknek. Nagyon kreativ dolog, bár egy több száz fős rendezvényen általában sosem a minőség, hanem a mennyiség volt a szempont, de egy céges rendezvényes, ahol nyugi volt, szépeket lehetett alkotni. :-)
Hú, Lizi egy újabb oldaladról ismertünk meg! Tök jó, nagyon érdekes!
Mindenkinél van még mit felfedezni. ;-)
én Halloween-kor összefutok egyik barátnőmmel, és fekete meg narancssárga ételeket eszünk, és abszintozunk majd azt hiszem =) szóval vmi nem túl komplikált fehér bőr+fekete szemek+vörös ajkak sminket tervezek.
sajnos most munkahelyen vagyok, majd otthon megnézem a videókat, az utolsót pedig magamra fogom festeni, ha nem túl bonyolult ;-)
vagy felkeresem Lizit :-)))
Hihi, ha van cucc (festék) és minta, sssimán! :-D
de jóóóóóó és Lizi, húúúúúúúú...

OFF:

Virgo, dobtam egy mailt! :)
;) de azért valld be többre gondoltál? (hogy egy kicsit megnyugodjak... :P )
na, én már tudom is miről van szó, kis offolók :-p
Virgo

Kardomba dőlök... :D Mindjárt lebontok egy másikat is magamnak...

Lizi

Tudod? :D
Igen.

Off: Virgo, nagyon tetszik az új felléced. Sokkal letisztultabb, a fekete pedig kicsit kontasztosabbá teszi.

Más változásra is számithatunk?
Nekem is bejövős! Szépséges lett! ;)
Lehet ötleteket mondani? De inkább mailben, ne?
Lizi

Nekem is adsz, ha van kedved, ;)
nahát :-) én mindig feed-ben olvaslak, úgyh észre sem vettem, de jópofa, tetszik ;-)
Nagyon tetszik nekem is az új fejléc Virgo! :-)

Lizi, ledöbbentem! De nagyon tetszik az animátori múltad! :-)))
Lizi, animátor voltál? Dejó lehetett!
Tetszik az új fejléc és a sminkes vidik! ;)
Scala, miért olyan döbbenetes ez???

Lumena, igen animátorkodtam. Imádtam, de meg is tanultam megdolgozni a pénzemért, nehéz meló, mert nem csak abból áll, hogy odaülök reggel 8-kor a székbe és felállok 5-kor.

Mindezek ellenére szép időszak volt, jó tapasztalat több szempontból is.
Azon, hogy ez a szakma/munkakör itthon is létezik! :-D
Virgo, csini a blog, mostmár nekem is nagyon tetszik. (:
nem tudjátok hol lehet olyan fehér arcfestéket venni, amit a zombis videóban használ a csaj?
@koriander: az Ó utcai sminkesboltban szerintem találsz hasonlót www.sminkbolt.hu/


süti beállítások módosítása