Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ruhamustra - Emmy gála

2008.09.23. 18:58 - Virgogirl

Címkék: fotó galéria híresség red carpet ruhamustra

Ezek a csajok... már megint milyen jól néztek ki ;-)

Vanessa Williams - Kevan Hall tervezte virágos ruhában. Nem rossz, de nekem egy kicsit túlzó, a virágokkal meg a gyémántokkal... Kevesebb talán több lenne.

America Ferrera - Werle ruhában. Mint egy puffancs.

Brooke Shields - A ruha (Badgley Mischka) színe gyönyörű, de mégse az igazi.

Christina Applegate - Csodálatosan néz ki, a feje tetejétől a lábujja hegyéig. Ez a Reem Acra ruha a gésák kimonóira emlékeztet, az ékszereit pedig nagyon szívesen tudnám a magaménak.

Cynthia Nixon - Calvin Klein ruhában. Annyira nagyon egyszerű, sőt, szimpla, hogy az szinte már szégyen. A karkötője az egyetlen, ami tetszik.

Debra Messing - Monique Lhuillier ruhában. Nem annyira nagyon különleges, mint amennyire lehetne, egy másik színben.

Elizabeth Mitchell - Nem rossz a ruha, de neki nagyon, nagyon előnytelen.

Eva Longoria - Valahol a nagyon jó és a nagyon rossz között van. A ruha elképesztően tetszik, de nem értem, miért kell rövidben lennie. Ez a csodás Marchesa darab hosszúban is jól nézne ki. A cipője pedig, az összenyomorgatott lábujjaival... áááá...

Evangeline Lilly - Elie Saab ruhában. Inkább érdekes, mint szép.

Felicity Huffman - Reem Acra estélyiben. Tetszik, nagyon szépen hangsúlyozza Huffman szép vállait, és az új frizurájával is meg vagyok elégedve.

Glenn Close - Nagyasszonyos. Tőle nem is várna mást az ember :-) (talán egy picikével több merészséget...)

Hayden Panattiere - Nem rossz, de csalódás. Csinos rajta ez a Badgley Mischka ruha, de annyira szeretném valami merészebben látni...

Heidi Klum - Furi, de csinos. Armani Privé ruhában van.

Holly Hunter - A ruhája mesés, de a haja mindent elront.

Jenna Fischer - Gustavo Cadile estélyiben. Nem az igazi...

Jennifer Love Hewitt - A haj. A ruha... nem, mégis inkább a haj. A ruha (Carolina Herrera) még elmenne, sok alkohollal.

Jennifer Morrison - Sajnálatos, hogy a ruhájából hiányzik egy jó húsz-harminc centi, de egyébként teljesen meg vagyok vele elégedve. Marchesa estélyit visel.

Julie Benz - Erős közepes.

Kate Walsh - Zuhair Murad ruhában. Nagyon dögös, tetszik, a kiegészítők is istenien vannak összeválogatva.

Lauren Conrad - Saját tervezésű ruhában. Két szó: UN. CSI.

Lisa Edelstein - Reem Acra ruhában. Édes, játékos, jó néhány évet letagadhatna...

Lisa Rinna - Ha letakarjuk a fejét, akkor tulajdonképpen hibátlan. Reem Acrát visel.

Marcia Cross - Elie Saab ruhában. Tökéletes.

Mariska Hargitay - Carolina Herrera estélyiben. Egy falatka napsugár, de engem inkább idegesít...

Mary Luise Parker - Bárhányszor ránézek erre a Roberto Cavalli ruhában, egy olcsó fürdőruha jut eszembe...

Nicollette Sheridan - Elegáns és izgalmas ebben az Angel Sanchez ruhában, és szerencsére, meglepően visszafogott.

Olivia Wilde - Gyönyörű. Reem Acra ruhában.

Phoebe Price - Uh. No komment.

Rose Byrne - Nem az igazi. Egyrészt, enyhe déjá vu érzésem van a ruhától, plusz nagyon nem tetszik a ruha anyaga.

Samantha Harris - Nagyon tetszik a ruhája, szívesen elfogadnám.

Teri Hatcher - Még egy falatka napsugár. Mégis, valamiért erőltettnek érzem ezt a Monique Lhuillier ruhát.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr95677939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

most csak piciben nézem végig a képeket. ami már elsőre padlóra küldött:
Brooke Shields és Eva Longoria ruhája. (Marchesa-téren elfogult vagyok)
megnéztem ezt a kettőt nagyban, Brooke ruhája kiesett. (Eva haja viszont borzalmas.)
Különösen egyik ruhától sem voltam elájulva, de ha választanom kellene, akkor Brooke( gyönyörű a színe és a fazonja is tetszik) és Olivia(egyszerű,mégis gyönyörű)ruháját szeretném:-)
És Eva haja tényleg szörnyű... de Hollyé sem jobb nála...
eva longoriát mindig úgy sminkelik ki, hogy világít az arca
Rossz lány voltam és meglestem már a mai nap folyamán egy két ruhát. :-)

Christina Applegate nagyon tetszik, a körülményeket is figyelembe véve pláne. Egy igazi, erős nő, példaértékű.

Brooke ruhája nekem tetszik, a színe mindenképp. De úgy egyben fogott meg, mert még mindig gyönyörű, pedig már hány év eltelt a Kék lagúna óta. ;-) Ez van, kiskoromban ezerszer láttam, mert megvan a mai napig videókazettán.

Lisa Edelstein ruhája, hm, azt igazán elfogadnám, mert hordható olyan alkalmakra is, ahová én esetleg eljutnék. :-) Egyébként Zoób Kati jutott róla eszembe.
Marcia Cross sosem tud hibázni. A tökéletes nő.
Brooke Shields-hez csatlakoznék Lizi! :) Nekem is tetszik.

Cynthia Nixon - valóban egyszerű, de szerintem remekül áll neki. Az árnyalat is és a szabása is a rucinak!

Marcia Cross - valóban tökéletes

Azon kívül nekem Jenna Fischer és Teri Hatcher is tetszik!
Még valami: Vanessa Williams ruhája nekem nagyon tetszik, pont a nagy virágok miatt. Talán a gyémánt "dekor" nélkül tényleg jobb lenne.
Vanessa ruhájáról a falad jutott eszembe Lizi! (nagyon picit, de a stílus miatt) ;)
Amiért megnézett már előbb néhány ruhát :-D
Mariska...láttam már előnyösebb ruhában is..., de azért még mindig kedvenc:) a sorozat is, meg most van egy olyan játék: www.canyoucatchme.eu
jópofa:)
:-D

Jó volt a beharangozó, de anélkül nem tudtam volna, hogy van/volt/lesz Emmy, igy unalmas perceimben elcsábultam.

De mivel én nem vagyok olyan jó internet szörfölő, mint te, ezek a töredékére bukkantam rá. ;-)
aki a legjobban tetszik az Cynthia Nixon,nem értem miért a lehúzó vélemény,hogy túl egyszerű...ő találta el a legjobban az adottságaihoz és az alkalomhoz méltó ruhát!
a második helyezettem:Jennifer Morrison,tetszik,hogy csak addig ér az estélyije,és az egész harmonizál...a cipő,a haja,a ruhája...
harmadik persze Lisa Edelstein,aki már megint bitang jól néz ki!
különdíjasom:Mariska Hargitay,nagyon szimpatikus nő és jó a ruci,és kicsit magyar is :)))
Olyan rengeteg, de muszáj elkezdeni valahol, szóval:
Mariska Hargitay nekem erőltetett, egyetértek Virgoval, de Teri Hatcher viszont nem.

Felicity Huffman nem tetszik... Valahogy nem áll össze... Nem csúnya, csak nincs benne az a magabiztos plusz.

Eva Longoria: 100% egyetértés Virgoval, és igen, a haja el lett szabva. Onnantól, hogy levágatta már nagyon nem jó. Ugyanis nincs igazán szép arcformája, szerintem.

Edie (a sorozatben, most nem jut eszembe a név): lenyűgözően jól néz ki, főként magához képest. Telitalálat. és divatos: lila... :-)

Brooke Shields igazán tetszik, szintén nagyon divatos.

Lisa Edelstein: eléggé bejön, szeretem az ilyen ruhákat. Az alsó kis tüll betét különösen kedves a szívemnek! ;-)

Marcia Cross: nagyon jól hozza a szintet, a saját stílusában. Hozzám azt hiszem nem illene.

Jennifer Love-Hewit Brrrrrrr. :-D, főként a haja.

Glenn Close: bírom őt. Mondjuk kölcsönkérhetné Meryl Streep stylist-ját... a napszemüveg nem volt a legjobb választás

Egyelőre ennyit, a többihez még1x meg kell néznem. Nem kezelem valami profin ezt a hosszú képsor & komment feladatot... :-(

Kihagytam:
Heidi Klum: véleményem a hölgyről régóta ismert, és messze földön híres... :-D, DE el kell ismernem, itt igen jól ÉS modernül néz ki.
Pedig a 'modern' kinézet sokaknak egyáltalán nem áll jól! Pl. Kylie Minogue.

America Ferrera: kimondottan tetszik, a ruhája kellene is.
Tényleg puffancs szerinted Virgo? Ez a ruha mindenkiből puffancsot csinál(na)? :-)
Theba, azért a "lehúzó vélemény", mert egy ilyen neves eseményre én egy különlegesebb ruhát tartottam volna megfelelőnek :-) Legalább egy icipicit lehetett volna díszesebb, vagy érdekesebb :-)
Scala, nem mindenkiből csinálna puffancsot, lehet, hogy valakit "agyonnyomna"
:-(
Senkinek nem áll az ilyen ruha jól? Pedig olyan szép! Nekem tetszik. Nagyon.
a ruha maga szép, de az ilyen puffos ruhákat szerintem nagyon nehéz viselni - talán csak a magas és vékony nőknek áll jól, mert mindenki máson pont azt erősíti, amit nem kellene.
egyébként nagyon szeretem America Ferrerát, és nagyon csinosan is fel tudják öltöztetni...
Magas és vékony... de szerintem pl. Heidi Klumnak borzalmasan állna...

Szeretem az ilyen ruhákat, Cannesban (május környéki postokban) Eva Longorián is voltak ilyenek, Te mondtad, hogy agyonnyomja, és valószínűleg tényleg, - bár ő elég picike, tegyük hozzá - szóval nekem azok a ruhák is nagyon tetszettek! :-)

America Ferrerat én is kedvelem, és eddig nem is láttam olyan összeállításban, ami nem tetszett volna.
a kifutókon tényleg nagyon jól néznek ki, de azon kívül... hááát....

Az "agyonnyomját" én arra szoktam használni, amikor valakin túlzottan hangsúlyos a ruha, és súlyosnak tűnik.
Ja értem! Azt hittem, hogy ha valaki alacsony, és nem hosszítja!

Értem már, köszi! Így jobb is, mint amit én gondoltam, h. jelent.
a nem hosszítja az enyhe kifejezés :-D


süti beállítások módosítása