Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

A Rachel Zoe-projekt

2008.09.16. 19:49 - Virgogirl

Címkék: érdekesség híresség

Rachel Zoe nevével szerintem már mindenki találkozott - legalábbis, akit kicsit is érdekel a divat világa -, ő ugyanis az a stylist, aki a "leghíresebb senkiket" és jó néhány sztárt is öltöztet. Volt szerencsém megtekinteni a főszereplésével készült "valóságshow" első részét, mely a stiliszta mindennapjaiba enged bepillantani.

Egyrészt, azt, amit ő csinál, nagyon, nagyon szívesen csinálnám én is (vásárolgatni, másokat öltöztetni, ott tartani az ujjunkat a divat ütőerén :-D, főleg annyiért, amennyiért ő dolgozik, ugyanis 6000 dollár a napidíja). Ugyanakkor Zoe személyisége eléggé zavar, főleg az, hogy nem nagyon van humora, legalábbis nem nagyon mutatta meg - a kollégáitól pedig egyenesen a falra mászok.

Biztos, hogy sokat lehet Zoe-tól tanulni, de egy picit úgy érzem, hogy nagyon túl van értékelve: egyrészt folyamatosan úgy viselkedik, mintha ő találta volna fel a spanyolviaszt, másrészt, elképesztően idegesít, hogy mindig ugyanúgy (legalábbis nagyon hasonlóan) néz ki, és az ügyfeleit is ugyanúgy öltözteti...

Ettől függetlenül, örülnék egy hasonló munkakörnek ;-)

Két apróság: Zoe szeptember 1-én ünnepli a születésnapját; és sokkal öregebbnek néz ki a koránál, ugyanis 37 éves.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr32666670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgo baby!

már ketten vagyunk! Én is szeretnék ilyesmivel foglalkozni és engem is idegesít ez a nő! :)
Nekem szimpi... De csak ezt a képet láttam róla! :-D
Nem tudom ki ő!

Virgo, én is szeretném, hogy valaki vásárolgasson nekem! Addig tudnék kommentelni a blogodra! :-D
na, lányok, akkor már 3-an vagyunk :-) én is szívesen öltöztetnék másokat, és imádok vásárolgatni is :-) és ilyen napidíj mellett, azt hiszem magamnak is vásárolgatnék nagyon-nagyon sokat...
furcsa, hogy csak 37 éves, én olyan 45-50-nek tippeltem :S
Ki ne csinlná ezt szívesen:D, csak normáis legyen az ügyfélkör:).Amúgy a szemszíne az természetes vagy azt is stilingolta? Tényleg öregebbnek túnik, bár örülnék ha én így néznék ki majd az ő korban, bár abba belekalkulálok pár gyereket is.
Scala, én szívesen vásárolok neked/helyetted ;-)

Strange, akkor alapítunk egy céget ;-)

Egyrészt, neki nincs gyereke, a szeme meg szerintem eredeti.
Nekem lencsének tűnik a szeme...

És tényleg öregebbnek tűnik.

Igen, még nem vagyok olyan ismert és gazdag, h. meg tudjalak fizetni, de reméljük az az idő is elérkezik majd! :-)
Az embernek mindig kellenek referenciák, mielőtt gazdag és híres ügyfelekkel tud foglalkozni. Szóval biztosan szívesen foglalkozna veled Virgo. :-)

Most láttad a műsort, hogy ennyire a "bögyödbe került" ez a nő? :-D Sajnos ilyen szerencsés tehetségtelenek mindig is lesznek, jó helyen volt a popsija.

Én szurkolok nektek lányok. ;-)
És ő is Szűz! :-)
Úgy tűnik ez a divatbloggerinák és stylistok csillagjegye.
Én kakukkfióka vagyok (az ikrek jegyemmel), de a stylist dolog nem is biztos, hogy az lesz amit választok, engem nagyon sok más is érdekelne a divat terén! :))))))))))) Régóta gondolkodok egy turin is amibe átalakítós ruhák lesznek. Ilyen ugyan már létezik, de nem vagonszámra, úgyhogy még az se rossz ötlet! ;)
Cáfolom a szüzeket, ha nem baj.
Én speciel kos vagyok, és a stylistok, akiket ismerek, az egyik mérleg, a másik meg nyilas :)
Milyenek azok az átalakítós ruhák, Zsani?

Csipke, teljesen igazad van, nem lehet levonni messzemenő következtetéseket a születési jegy alapján, főleg nem csak a Napjegyből, de szerintem vicces koincidencia :-D

jaj de jó :-) alapítsunk céget :-)))
Aha, most néztem meg, a napokban volt a bemutatója (ha jól tudom)

Egyébként nem tehetségtelen, csak, hogy is mondjam, szerelmes saját magába.
Értem, túlzott önbecsülés. :-D

Egyébként nem hiszem, hogy az a jó stylist, aki a saját stilusát erölteti a másikra.
Ez olyan, mint a lakberendezés. Meg kell ismerni az ügyfelet, az igényeit, a személyiségét és ezek alapján "rászabni" egy stilust. De nem erőltethetem rá az art decot, ha én azt szeretem, ő viszont a minimált. :-)

Igen, pontosan, és Zoe pont nem ilyen. Egy cikkben olvastam, hogy "ha láttad már Nicole Richie-t vagy Mary Kate Olsent vagy Lindsay Lohant, akkor láttad Rachel Zoe-t is". És a felsorolt hölgyeket is össze lehet(ett) azért keverni. Persze, vannak neki más munkái is, pl. Cameron Diaz meg Salma Hayek, meg Joy Bryant, de sajnos a "fiatalokra" túl nagy hatással volt...
Szóval valószinűleg a szociális képességeivel van gond.

Mintha idolként tekintenének rá azok a lányok, pedig neki csak irányt kéne mutatnia mit, mivel, hogyan.
Sziasztok lányok!

nemsokára jövök, csak felébredtem és nem bírtam ki, hogy ne írjak ide, de még alig aludtam 3 órát (éjszakázás brrrrrrrrr már)

Szval igen. Egy jó stylistnak nem a saját stílusát kéne erőltetnie!

Virgo

Olyan: hogy a már elkészült ruhákat kicsit megbolondítjuk a saját ízlésünkkel! Hozzászabunk stb. . . így lesz egyedi! :D:D:D:D
abba a cégbe engem is vegyetek be! :)))
Zsani, nem rossz ötlet, de sztem óvatosan kell hozzányúlni: jártam olyan üzletben, ahol szintén ezt a vonalat követték, kb úgy, hogy minden nadrág aljára rojtokat meg farkasfog-díszítést tettek. És egy idő után nagyon béna és nagyon unalmas lett. :-(

Björk, nyitott kapukat döngetsz - úgyis kell egy jó szakács ;-)
Igen!

ott se egy dolgot kell erőltetni, azthiszem! :)

Csak arra akartam kilyukadni, hogy a fantáziám elég nagy, hogy a divat terén mi érdekel! :)
Hello,
Tényleg ez a nő öltözteti Salma Hayeket? Szerintem nem csinálja rosszul.

És Halle Berryt is? Nem tudjátok? Neki annyira jó a stílusa, én olyan szeretnék lenni 40 évesen, mint ő.
Nem tagadom, zeretem a fiatalosa, nőies, vagány vonalat, koros anyuka, bomba formában. Nekem az nagyon bejön. Úgyis az lesz az én sorsom is... Már látom. :-)
A wikipedián azt írják....
Sajnos, azt nem tudom, hogy Halle Berryt ki öltözteti, de a te "leendő sztájlisztodnak" adtál egy újabb támpontot :-D

(vagy van valami, amit szeretnél elújságolni ;-)?)
A múltkor még azt mondta Scala, hogy még nem érzi érettnek/késznek magát az anyaságra... ????? ;-)
Változatlanul nem érzi, és egyhamar (azt hiszem) nem is fogja azt érezni, hogy ő ezt eléggé akarná. Ezért készül a jövőre. :-D
elég unszimpi feje van,akiket meg öltöztet azoknak nem jön be a stílusuk,nekem kicsit egyhangú.
Mary Kate Olsen nem túl jó referencia :)


süti beállítások módosítása