Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon klasszik: Penelope Cruz

2008.08.28. 12:22 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség ikon klasszik

A hajról Amy Winehouse, a ruháról Jennifer Lopez jut eszembe...

Penelope Cruz, 2004.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr32637582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ahogy "mama gésa" mondta anno a megasztárba: Ez most nem jön át! :)
A kistáska viszont nekem tetszik (már amennyi látszik itt belőle). Mondjuk én imádom a zöldet.
Ehhe a mama gésa vagy a mondat?

Na jó csak vicceltem, sztem Soma mondta! :)
A zöld nálam is az egyik top szín! ;)
Hecuba, A táska tényleg gyönyörű! :-)

Kissé mintha csapzott lenne, a mi Penelopénk... Nem?
a táska nekem is tetszik :-)

mostanra mintha kiforrottabb lenne Penelope stílusa, vagy csak ezt nagyon elszúrta
nekem a ruha színe sem tetszik
olyan mint nagymamám selyem buggyogójának a színe :-D
és ha jól emlékszem kombinéja is van ilyen színben :-D :-D
Nos, ezt, drága Charlice, azonnal vizualizáltam is, éééééés :-DDDD
jah és ez az a szín, ami engem egy hullához hasonló színűvé tud varázsolni. :S íszonyúan sápaszt.
Penelopénak sem a legjobb választás, szó, mi szó.
Nem a legelőnyösebb választás ez a ruha...És a haja...tényleg Amys:-S
kicsit idősebbnek néz ki itt a koránál,de még így is nagyon csinos.rossz a megvilágítás,lehetett volna ez egy jó kép is.
Szerintem lenyomja ez a ruha a termetét, és tényleg öregebbnek hat!
Amy-ről jut eszembe él még az a lány?
vagy már belehalt a túladagolásba....?
egyébként én szeretem a hangját, kár h nem bír megbírkózni az ismertséggel


süti beállítások módosítása