Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day extra: Rumer Willis

2008.08.22. 11:51 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Nem értem, miért kell erőltetni ezeket a pántnélküli ruhákat (szinte nem is nagyon látni másban). Annyira azért nem szép a dekoltázsa... Pedig ez a Reem Acra ruha nagyon szép darab...

3/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr78627514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tényleg szép ruha. Úgy tűnik ő most ezt a korszakát éli: meg kell barátkoznia a dekoltázsával... :-)

Jól érzem, hogy egy kicsit idegesít Téged Rumer, Virgo? :-)
engem pl. idegesít egy kicsit, de közel sem annyira, mint A.H vagy K.H. (pedig a kedvesem nagyon csípi, de hát ő nagy Brus Willis rajongó is)

a ruha meseszép, kár, hogy Rumernek nem túl előnyös...nekem folyamatosan olyan érzésem van ezekben a ruhákban, hogy ki fog esni a melle (és szerintem előbb vagy utóbb, de be fog igazolódni a sejtésem :D )
A.H. ő ki is? A másikra rájöttem... :-)
szerintem jól áll neki, főleg a fehér bőre miatt.
inkább a ruha hosszával lenne problémám, kilehetne belőle egy csinos topán...
Anne Hathaway :-)
A színe tényleg jó, de én pl inkább a CT-n látható csipkerucit adtam volna rá.

Idegesít? Talán - elsősorban azért, mert "ok nélkül" sztárolják, és azt nem nagyon szeretem.
A ruha nagyon szép, de neki túl hosszú és a fehér bőre tényleg előnyös lenne hozzá. Lehet hülye vagyok, de nekem nem elég érett nő kinézetű ehhez a ruhához.

Ez butaságnak hangzott, csajok?
Értem mire gondolsz Zsani, Rumer Willisben van valami koraérett! Nem az a kislányos típus, és mivel az arca sem babaszerű, joggal érzed így!
Lehet, hogy ő is olyan rosszul fog öregedni, mint Liv Tyler?! Uhhhh... :-(

Amúgy a 19 éves lányok hajlamosak öregíteni magukat, mert még megtehetik. A 30 évesek meg kislányosabbak, mert még szintén megtehetik, de talán már nem sokáig! ;-)
nem hangzott hülyén Zsani, teljesen érthető voltál
Nekem Demi jobban tetszik:)
Ha jól látom épp a The House Bunny filmre megy éppen:)
Igen, annak a bemutatóján készült a fotó
Koimbra, Demi Moore (alias anyuka) szerintem is szerencsésebb kinézetű! :-D
az biztos... én nem is tudom, Rumer kire ütött...
Ha elkezd kopaszodni meg véres atlétatrikót húz, akkor az apjára
Ha meg szétplasztikázza magát, és összeszed egy tízéves kisfiút, akkor az anyjára :-D
Direkt nem akartam felhozni a plasztikai sebészet témát Demi Moore esetében!!!

De Virgo, tökéletesen igazad van! :-D :-D és :-D
hát, nála azért elég egyértelmű, meg nem is tagadja
Nekem nem igazán tetszik ez a nő, kicsit elsőblokkra ijesztő volt ez az arckifejezés, főleg mert a monitorom fantasztikusan eltorzítja a színeket és valami középkategóriás horrorfilmre emlékeztető világoskék szemet varázsolt neki. Egyébként a ruha nagyon szép valóban :) de nem ezt adtam volna rá :)
Húúú, azért a monitorod is hibás, mert ennyire nem ijesztő szegény Rumer ezen a képen! ;-)
A szeme egyébként tényleg nagyon kék
ebben a ruhában úgy tűnik elég rosszak az arányai is.
rövid lábak hosszú felsőtesttel

maga a ruha nagyon szép,
és a sminkje is tetszik
A sminkje tényleg jó! Általában jól sminkelik, szerintem... csak hááát ennél azért többre van (lenne) az ő esetében szükség!


süti beállítások módosítása