Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

VSAP

2008.07.25. 14:59 - Virgogirl

...azaz, Virgogirl soklépéses arcápolási programja. Közkívánatra közkinccsé teszem, de azt már a második mondatban szeretném leszögezni, hogy a) nem ez a követendő példa; b) tudom, hogy a kozmetikusok/bőrgyógyászok egyáltalán nem értenek egyet velem; c) máshogy is tökéletes (sőt) eredményeket lehet elérni. Nekem azonban ez vált be, én így érzem jól magam... Egy kicsit beteg vagyok, azt hiszem, de vállalom.

Kezdjük. Az arcbőröm vegyes-zsíros, de nem hiperérzékeny, ehhez igazodik, amit itt leírok. Tudom, hogy sok helyen azt lehet olvasni, hogy nem szabad váltogatni a termékeket, és hogy mindig egy termékcsaládból kell összeválogatni azokat, de az én bőröm elég hamar "hozzászokik" egy-egy hatóanyaghoz, ezért szeretem őket változtatni. Plusz, a "mindent egy gyártótól" mantra ritkán válik be, és az esetek jó részében csak reklámfogás.

Más a reggeli és az esti rutin (ja, és még mielőtt valaki megjegyzi, nem kerül többe 5-10 percnél - a ruháimat viszont nem szoktam sokáig válogatni).

Reggel:

- 3 féle arctisztító (zselés lemosó), kettő belőle állandó: Murad és Clinique. A harmadik ált Ilcsi féle fekete szappan, de változó. Mostanában pl. a Dr. Denese és a Clean&Clear között váltogatok, mindkettőről szeretnék majd tesztet írni. Az arctisztítást időnként, amikor nem radírozok, egy kis, erre a célra szánt kefével végzem. Langyos vízzel öblítés, ha bírom, akkor hideg vizes paskolás (ált. nem, mert nem szeretem a hideg vizet, a váltózuhanyt sem voltam képes soha elviselni).

- Clinique és Murad tonik követi az arctisztítást - ezeket is szoktam váltogatni, pl. télen nem használok nagyon szárítót, inkább enyhébbet

- szem köré mostanában a Bliss táskátlanító szérumját használom

- krééémezés: Clinique Pore Refining Serum (mert utálom a pórusaimat) és Murad hidratáló (mert ez az egyetlen, amelyikkel tényleg matt marad a bőr). Erre jön még, általában, még egy Clinique (szintén valami pórusizélgetős, de nem jut eszembe a neve), meg egy Chanel (csak a T-vonalra). Ránctalanítóra, hálistennek, nincs szükségem, fényvédőre viszont igen: Murad gránátalmás 30 faktoros (ezt nagyon szeretem), ill., ha nagyon sokat leszek kint, de nem számít annyira, hogy milyen a bőröm (mennyire fénylik vagy ilyesmi), akkor Biotherm 50 faktoros (ez sokkal sűrűbb és nehezebb).

Este:

- sminklemosáshoz Bliss szemfestéklemosója (könnyű, hűsít és még az én érzékeny szememet sem bántja), ill. arctej, Ilcsi féle citromos a kedvencem

- utána a szokásos lemosás (ugyanazokkal a termékekkel, mint reggel) és tonikozás

- szemre Clinique All About Eyes - ez nekem nappalra túl sűrű lenne

- Murad archámlasztó szérum vagy Avon Szőlős szérum (amíg még van belőle, mert azt hiszem már nem lehet kapni)

Ezekhez jön hetente 3 alkalommal az arcradírozás - ált. kettőt használok egymás után -, pakolás, maszk, pórustisztító tapasz...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr32585369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húúúúúha...
(további kommentek még lesznek persze, csak észhez kell térnem :D)
ennyire megdöbbentő? mindjárt kitörlöm az egészet...
Jaaaaaaaj neeeeeem!!! Én csak csodállak, hogy ennyit foglalkozol a bőröddel.
Én le sem merem irni, mert töredéke. A rendszeres dolgokkal meg pláne bajban vagyok. Tudom, hogy radiroznom kéne az arcom, de kb. 2 havonta jut eszembe. :((((
elárulok egy titkot, Lizi: nekem nagyon csúnya volt a bőröm kamaszként, tényleg (zsíros, pattanásos, mitesszeres, sebes...), és amikor lehetőségem nyílt rá, akkor elkezdtem mániákusan ápolni. aztán úgy maradt.
Igen, gondoltam. Meg már emlitetted is, hogy problémás volt. Valószinűleg nálam pont azért nem maradt igy (ki sem alakult), mert sosem volt nagy gond a bőrömmel.
Nekem is inkább a tisztitásra kell helyeznem a hangsúlyt, mert érzem és látom, hogy mióta Pesten lakom, gyorsabban koszolódik a bőröm (de ez evidens).
Egy nagy kezelés után 2 héttel, már vissza is tömödtek a kis pórusaim. :(
húúú, akkor én tényleg szerencsés vagyok....mert ennyi időm nem lenne (főleg reggelenként, amikor is ugye az öltözködési procedúra elrabolja az összes időmet), sosem volt pattanásos a bőröm :-)
nekem elegendő reggel-este arcitsztító, heti 1-2x radírozni, meg néha felteszek mindenféle maszkokat....ja, meg persze arckrémek (én általában ezen a téren a húgomra hallgatok, ő a nagyobb szakértő kettőnk közül :-) )
Szia!
Én még viszonylag új olvasó vagyok, nemrég szerettem meg a blogodat. Grat!
Olyan kérdésem lenne, hogy a Clinique dolgokat hol vásárolod, és kb milyen áron? Köszi! :):)
Húúú és háááááá! ;-) Nem semmi alaposság!!!
Napi rutinként én elképzelni sem tudnám! Lusta vagyok...

Én 1. a csipkebogyós vitaminizáló Ilcsi tonikommal vagy a krémem felhigított változatával szedem le a sminkem...
2. Utána (ha szükségesnek érzem) ásványvízzel, esetleg l'Occitane / Ilcsi zöld szappannal megmosom,
3. majd krémezek (éjszakára).
-nappalra: nyáron csak a tonik; télen színezett arckrém is

4. Egész évben hetente egyszer bőrradír,
5. ami mostanában kövirózsás zselés pakolással van összekötve! Korábban meggyes pakolás volt.
6. a dekoltázsomat is radírozom, krémezem ha van elég anyagom pakolás is! (amúgy bele vagyok szeretve a testradírozásba, úgyhogy radír ott is, csak pakolás nincs a test többi részére)!
A Clean&Clear melegítős radír eléggé bevált, már el is használtam a tubust testradírnak!

7. visszatérve az arcra: havonta egyszer, néha csak kéthavonta jutok el, kozmetikusnál nagy kezelés; 7 gyógynövényes pakolás (Ilcsi) + még valami pakolás, majd ultrahangos krémbevitel a végén

Pussz.
Scala
én meg azt irigylem, hogy megszállottan tornáznak egyesek...
Igen, azt hiszem igazad van! Nincs az Ilcsi krémekben? Meg kellene nézni....
Amúgy ezt a Muradot ajánlod nekem is?

A Chanelt is minden nap használod? Az mi pontosan?
És napok óta rendszeresen futok, csüt. voltam úszni is! ;-)

A fényvédőt utolsó rétegként kenem fel? Előtte pedig a normál rutint alkalmazom (tonik vagy krém)? Please, help, mert igazad van!
Uristen, le se merném irni az én rutinomat, van karakter limiter a hozzászolásoknál? :D

A Murad hámlsztód az acne komplex exfoliator?

Fényvédőt mindenképp, mindenkinek, mindenkor. :)

Egyébként ha megnéz bárki egy "öreg' arcot, az orcákon láthato, hálószerű, vagy a szem mélyebb (mimikai) barázdáival keveredö apro, hálos ráncok mind a napsugárzás következményei...Csak és kizárolag a napsugárzásé. Szarügy, de igaz :)
És Ti ezek mellett akkor, nem is jártok kozmetikushoz, arctisztításra?

Ok, fényvédőt belevéstem az agyamba! :-)

Bagaela, sztem nincs limit, vágjunk bele! ;-)
vágjatok bele, igen!

A Murad fényvédőt mindenképpen ajánlanám.

Bagaela, nem, az AHA+BHA
Virgo Drága! Remélem nagy büszkeséggel fog eltölteni a következő dolog: hétvége óta rendszeresen (reggel este) tisztítom az arcom, tehát zselés arclemosó és tonik (ez mondjuk eddig is megvolt). Hirtelen felindulásból a DM-ben vettem egy Alverde-s lemosót (de jónak tűnik).
A Murad engem is érdekelne, hol lehet kapni?

Képzeld anyukám mesélte, hogy volt náluk nagy házi bemutató (tudod mint a Tupperware :), csak egy osztrák natúrkozmetikai cégé. Kaptam mintákat tőle, elküldöm az elérhetőségeit, ha érdekel, sőt dokumentációt is tudok küldeni. Nincs sok termékük, de állítólag szuperek: kecsekvajas gyulladáscsökkentő (mindenre jó, szó szerint), kancatejes hidratáló krém, burgonyás kéz-és lábápoló, valamint tekercselős cuccai vannak. Érdekel??? ;)
Lizi, mi a neve a cégnek? ;-)

Muradot tényleg hol lehet kapni, én még nem is hallottam róla!
Persze, minden érdekel.

Murad az internetről
Öhhh, otthon hagytam a papirkákat, úgyhogy holnap felrakom nektek az infokat: gyártó, mo.-i forgalmazó.
Valamint Virgonak beszkennelem a kenceficák magyar nyelvű tájékoztatóját és rajta keresztül Scala is megkaphatja. ;)
Még valami Virgo, leirod a pontos nevét a Murad-nak, mert nem tudtam eligazodni a krémek között. :)
mármint a gránátalmás fényvédősnek?

Oil Free Sunblock SPF 30
Igen, köszi :)
Virgo,

ime az osztrák natúrkozmetikai cég magyar honlapja, itt megtalálsz minden infot.
www.styxkozmetik.hu/
Mivel én is kértem ezt a postot, hozzászólok, bármennyire is eltelt már két hét (szabin voltam, nem volt netem).

Szóval Virgo, ez valami hihetetlen, nem kis pénzt, energiát fordítasz a bőrödre, hát le a kalappal :)

Az én "titkos" fegyvereim nem akkora számok, amit lehet, próbálok olcsóbban kihozni.

Ugyanaz a pórus minimalizáló cucc T-vonalra a Clinique-től.

50 %-os aloe gél (DM-ben lehet kapni occsón) mindenhova jó, főleg nyáron, utálom ha zsírosít egy krém

Yves Rocher arcradír és tonik (BioSpécific) (Mostanában rá vagyok kattanva erre a cégre)

A St. Ives-nek volt egy agyagpakolása (tubusos), nem tudom lehet-e még kapni, de mitesszeres bőrre nagggyon jó, és sokáig kitart

Arckrémben nekem eddig az Ilcsi félék tetszettek a legjobban.

Az aloe gél nagyon, nagyon szuper, nekünk van növényünk, tőle szoktunk kérni egy-egy levelet.
Sajna nálam a növények túlélési esélye kicsit kevesebb az átlagnál :) De van két macskánk akik egész jól bírják :-P
Köszi a választ Virgo ;)
Haha, növények... haha... egy db aloém van itthon, az is úgy néz ki, mint valami gally, a házvezetőnőm (hehe) szokta hetente egyszer meglocsolni. Én nem tudok a növényekkel mit kezdeni...


süti beállítások módosítása