Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Nyálcsorgatáshoz - Jean Paul Gaultier őszi kollekciója

2008.07.08. 15:07 - Virgogirl

Címkék: fotó luxus divatbemutató haute couture

Jean Paul Gaultier nekem mindig is kedvencem volt, szerettem az egyedi látásmódját és az általa tervezett különleges, kicsit művészi darabokat. Ez a most (nemrég) bemutatott kollekciója azonban csalódás volt nekem... Mintha lenne a fejében egy csomó fantáziadús és izgalmas ruha, de mégsem tudná "kiadni" azokat magából. Mintha folyton vissza kellene fognia magát...

A másik gondom, hogy nekem ezek a ruhák (legalábbis a többségük), ebben a kollekcióban nem igazán haute couture-nek számítanak - lehet, hogy hülyeség, és ezért meg lehet engem kövezni -, méghozzá azért, mert nem elég "különlegesek". Tudom, hogy az haute couture inkább az anyagokra, a minőségre és a kidolgozásra vonatkozik, meg (főleg a franciáknál) ez egy jogi megfogalmazás, de akkor is... Na mindegy, abba is hagyom a nyüszögést.

Gaultier kollekciójára furcsa kettősség jellemző: van egyrészt egy elegáns, hordható, mély színekkel dolgozó, sok bőrt és szőrmét használó kosztümös vonulat; emellett pedig egy neonszínekkel, fura "abroncsokkal" (nekem a lufiállatkák jutnak róla eszembe :-)), tollakkal és kivágásokkal variáló részkollekció. Nyilván, hogy az előbbi jobban tetszik (mert én egy alapvetően praktikus beállítottságú ember vagyok), de mégis jobb nézni, ha valaki engedi tombolni a fantáziáját.

A sminkben a nagyon erős, élénk narancs rúzs a meghatározó nála - nem vagyok oda érte, mint ahogy a durva, egyenes frufruért sem.

Ja, a kiegészítők és a vékony öves megoldás viszont borzasztóan tetszenek.

Enjoy.

 

 

További képek és infók a style.com-on.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr29558907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én is imádom a fószert. Van tőle egy garbónyakú absztakt ujjatlan felsőm (túrkálós, már vagy 5 éve megvan, de még mndig nagy kedvenc), meg egy ingblúzom (tavaly vettem egy magyar aukciós oldalon) az is nagyon poénos és rendkívüli anyagú. . .

Nekem tetszenek ezek a ruhák. Nagyrészét viselném is (mármint a szövet és bőr kombinációkat, mert imádom mindkettőt. . . )

El kell, hogy mondjam, hogy az összes lábbeli kéne . . jaj de még mennnyire. . . ezek full az én sítlusom (az egyik, mert azért én szeretek több féleképpen megmutatkozni, hisz ikrek jegyben születtem.) :D:D:D
Én nem tudom hová rakni a ruhákat - lehet, hogy csak meg kell szoknom...
I personnally do like it.
Viszont igazad adok: ez inkább igényes pret-á-porternak tűnik...
Őt mindig nézegetni szoktam, kevés darabot tudnék elképzelni magamon, de pl. a szürke dolgokat a fenti képeken mind!
Szóval akkor marad a szürke télen? A metálos + a világosabb árnyalat, méghozzá...
Ésa z egybe fekete dolgok is tetszenek, ezekhez jó az élénk smink és ez a szemfestés!
Nekem a Diornál és idei Chanelnél ez jobban tetszik! :-)
És a narancssárga csík a fufru alatt, jó ötlet a showra! Keretet ad a modellek arcának, (a rúzzsal) élénkké teszi még a komorabb színű öltözékeket is!
Jó volt! :-)
Igen, a cipők klasszak, és nekem is a szürke cuccok jönnek be. Az a kabát például imádnivaló. :)


süti beállítások módosítása