Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Mischa Barton

2008.06.15. 10:38 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

 Mischa Bartonnak valahogy nem megy ez a dolog - vagy csak én válogatom rosszul a képeket :-) -, ebben az összeállításban csak a cipő és a körömlakk színe tetszik, de azok sem együtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr15520779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rakás szerencsáétlenség ez a nő!
Kérdés: minek az a sál a nyakába????
Mert olvasta, hogy a narancs és a lila, mint élénk színek divatosak lesznek idén tavasz-nyáron, és trendin akart kinézni...Vagy ezt valami stylist állítja össze? Megdöbbentő lenne! :-)
Ja, és kis tanács így távolból: nem ez a narancs van most divatban... ez ugyanis okker!
Mischa járkálj inkább szabadidőruhában aranyom, azt nem tudod elrontani!
:-)
Igen, pl. a cipővel!

Be kell látnunk, van aki rendelkezik megfelelő ízléssel, és van akinek muszáj mások tanácsai szerint öltözködni, semmit, de semmit nem hozzátenni magától!
őt zárja be valaki légyszi! iszonyú béna ez a neo-hippi look,amit erőltet
Úgy van! És "ott" csinálhatna lábizmosító gyakorlatokat! ha már...
háát, ez a szerelés ritka gáz,
a lábizom gyakorlatok tényleg ráférnének, ezt mindig megállapítom, amikor látom,
fúú, és láttátok a combját? 22 évesen ilyen durva narancsbőr....még ledolgozható :-)
Milyen márka ez a cipő, mert az viszont nekem nagyon tetszik. . . és persze nagyon kéne ehhe :D
Tényleg tetszik a cipője? :-)
Nagyon tetszik! :)))))))))))))))))))))Olyan jópofa az a csillag vagy mi a csoda rajta hihi :))))))))))))
Igen, csillag!
Válaszoltál már a kérdésekre? Én igen, címkéknél keress; majd januárnál. ;-). És így akadtam a jópofa korábbi postokra is!
Már tegnap elküldtem én is! ;-)))))))))))))))))))))
Aha! Izgulok! Most épp jól jönne egy szappan! :-D
A cipőt én nem tudom hova tenni, nem szeretem az ilyen kicsit nyitott-kicsit zárt fazonokat.
Tehát nem tudod a tervezőt se? :(

Viszont: MEGNYERTEM a SAM EDELMAN csizmit. Yupppiiiiii yeahhhhhhhhhh. wow, igen igen és még miegymás. . . :DDDDD

és 51 dolcsiért sikerült ! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Annyira, de annyira gyerekként örülök most így nyáron egy csizminek, aminek amúgy egy levél is van a talpán. . . ehhe :))))))))))))))))))))

jaj, ez most egy kicsit "picsás" volt, úgyhogy elnézsét kérek pár olvasótól, de imádom az egyedi darabokat. ez az egy bűnöm. (szerényen)
Okosügyes.

És nem te vagy az egyetlen ilyen, csak van, aki mást él ki írásban...
Azthiszem ami a legokosabb volt a dologban, hogy nem szezonálisan vettem így kevesen licitáltak rá és jó áron juottam hozzá!!!!!!!!!

Köszi Virgogirl! :)))))))))))))))))))))))))
Igen ez alapszabály: télen fürdőruci, nyáron csizma és kabát - annyi idő alatt tuti nem megy ki a divatból, és átlagosan feleannyiba kerül.
Így van!!!!!!!!!! :)))))))))))))) Persze vannak azért olyanok amit muszáj szezonálisan megvenni!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))
De szerencsére nem túl sok minden...
Ez az amazon-hoz képest (amazon.com) nem fele annyiba, hanem még szállítással együtt is csak 1/3-ába került:))))))))))))
dehogy! :) jegy: ikrek aszcendens: bika
Pedig azt hittem, csak a Szüzek tudnak ennyire örülni egy jó üzletnek ;-)
Az Ikrekség pedig magyarázat az írásjel-halmozásra...
Akkor most adsz egy jó pontot az ikreknek, ugye? :))))))

Nem is tudtam, hogy a jegyemnek ilyen összefüggése van a grafológiámra?! :))))))))
Hál'istennek ez nem pontozásra megy...

És nem a grafológiára van hatással (bár lehet, hogy arra is), hanem a szóhasználatra, írásjelekre stb. A kommunikációra úgy általában.
Jah, értem.

Szeretem az asztrológiát, amúgy, de ezt nem tudtam. . .

Kár, hogy nincs valami pontozás, mert az ikreket sokat lehúzzák. :(
És láttatok valahol jó kabátot, engem érdekelne!

Drága Zsani! A pilisvörösvári Aldiban jártunk, (ráparancsoltam a sofőrömre) és vettem cseresznye-színű OC lakkot! Köszi a tippet, A gyöngyházfényűt kivéve, még három szín izgatja a fantáziámat, van dark coffee is!
Rúzs és szájfénykínálat is figyelemreméltó, ha valaki szeret kísérletezni...
Na, most megyek meccset nézni!
Jellemző, miért hagy itt bennünket.
Szia Scala!

Nekem dark coffem van hihi! jelenleg a lábujj körmeimen! :)
Ugye, hogy szép az üvegük is?

Jó kabát? Téli? Tudod drága, hogy én ebay és túrkáló mániás vagyok! :)))))) Úgyhogy nagy ötletem most nincs. . .

Nem is mondtál semmit a sikeremre?! :S (Sam Edelman) :))))))))))))
A meccs miatt bakker. . .

Nő létére hihi :D
Zsanett! Gratulálok a csizmádhoz!
Fiúk kitaláltak valami óriáskivetítős balhét a közelben, de előreküldtem a párom, hogy itt lógjak még veletek! :-)

Virgo! Jól látom hogy háromszoroztad a postok számát ebben a hónapban? Nem semmi! :-D
És igen Zsani, jó a csomagolása az OC-lakkoknak! És a többi terméknek is, ami OC, szerintem tetszetős a küllemük.
Akkor csináltunk egy jó boltot az Aldinak! és éljen az OC! :))))))))))))
Nem is dolgoztam annyit mint kellett volna...;-)
Megyek, megbeszélem velük a részesedésemet.
Én is, én is! Ugyebár én mondtam magát az OC-t. :)
Így van Zsani tuti-szupi tippje volt! :-)
Akkor csak közvetítői díjat számolok fel...
El kell mondjam csajok, hogy csak nemrég kezdtem el blogolni, de Virgoé lett a kedvencem. . . Itt mint említettem mindig van egy kis pörgés és nagyon jófej az egész kis társaság. . . Van ahol olyan kimértek az emberek. . . Azt nem "szeressük" :)
:-)
Igen!
És itt érzi az ember, hogy törődnek vele!
És olyan jól megférnek egymás mellett az egyéniségeink, szerintem!

Viszont, mivel én evés közben is titeket nézlek, egészségtelenül kevés figyelmet fordítok a rágásra (hogy egy ilyen műhelytitkot megosszak), amin hétfőtől muszáj leszek változtatni! És ma kezdtem a sportolással egybekötött, fegyelmezett evésen alapuló, húsmentes diétámat! Mert csini szeretnék lenni, és törékeny. :-) Hogy minél jobban álljanak a cuccaim, főként az elegánsak! ;-)
Drágám, virtuális puszi a homlokodra. Oszt el ne mennny.
Nem megyek! :)))))))

Én is próbálok figyelni az evésre (de nálam inkább a tészta meg ezek a tabuk, mert a húsról nehezen tudok lemondani), + beszereztem különböző "kínzó eszközöket" (abrocket, legmagic és egy nem topshop-os cucc) Csak én 3 műszakban dolgozom és így minden elég nehézkes. . .
A Drágám Zsaninak ment, szerintem! ;-)
Mert megérdemlitek.

Én jelen pillanatban max annyira figyelek az evésre, hogy minden elérhető távolságban legyen :-D Az számít?
Persze, hogy számít. Jaj én nagy ínyenc lévén imádok enni. :(((((((
Zsani, így valóban nem könnyű... de nem lehetetlen! :-)

Én Dvdket tartok itthon, Béres Alexandra, az Új kihívást pl. mindenkinek ajánlom. Rubint Rékára ráuntam, most Cindy Crawford (mind2) lesz, és a rioi fitness kickbox, de csak fokozatosan... inkább egyet-egyet használok, hetekig, úgy jól be lehet gyakoroloni.
Enni szerintem nagyon jó! Aki nem szeret enni boldog ember szerintem nem lehet! :-)

Csak nem kell rengeteget enni!
Valami élhető rendszerrel, egész jó alakot fenn lehet tartani.
És azért jó nézni ezeket a celebeket, mert az ember szeme előtt ingadozik az ő súlyuk is, ami bizonyítja, hogy minden csak diéta és sport kérdése! /meg pénz, szabadidő, sok alvás, kevés probléma, több fős személyzet... :-)/
Hát ez az! Nem 3 műszakozás! :((((((((((((((((((((
Igen, igen, de semmi ok a kétségbeesésre, Zsanika!
Én egy időben hajnalban futottam, meg tornáztam, hogy tartani tudjam a heti adagomat...
Mondjuk nekem ez a mániám, az előírtak betartása! :-D
Jaj, de jó neked. Nekem az akaraterőm sajnos gyenge. . . (még jó, hogy nincsenek káros szokásaim. . .)
Virgo, nem akarol bloggercsajbulit szervezni? ((:
Igen, csak nálam a hatalmas felívelő időszakokat akár hónapokig tartó nemtörődömség követi.

Nekem az időbeosztással és a rendszerességgel van gondom! Az is valahol akaraterő...
Na, mindegy, majd mostantól, bölcsebben! :-)
Így van, :)

Tavaly én is Béres Alexadráztam egész nyáron, aztán jött a téli lazsálás. . . váááááááá :(((((((((((((((

Meg kell változni Zsani, ezügybe, mindenképpen!!!!! :)))))))))))
Melyiket csináltad BA?
Vagy csak a könyvet?

Hallod Mischa, a te lábaidnak sem ártana BA! :-)
A vitalitas-t nagyrészt, de csináltam az új kihívást is. Rubint Réka hang nélkül ment csak. hehe :D
Virgo szeretné befejezni a mai napra tervezett munkáját, és utána szeretne tanulni a vizsgájára, végül pedig szeretne aludni egy baromi nagyot.
Rubint Réka hang nélkül: nálam ugyanez! :-D

Férjem kérte néha a bevezető szövegeket, hadd röhögjön, mert annyira összefüggéstelen!!!

Jól van, én is megyek dolgomra, Jó Éjt lányok!

Szintúgy!


Párom nyüstöl! :)))))

Jó éjt csajok! :))))))

Remélem a holnapi viszont látásra. ;)

U.I.: a párom meg szokta utánozni a szlogenjét RR-nek: "Meg tudod csinálni!" és a párom is nyávog hihi :D
Etain Virgóval szolidarítva tanul nagyon, egészen keddig.


süti beállítások módosítása