Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

A legszebbek

2008.04.30. 18:38 - Virgogirl

Címkék: fotó lista szépség híresség

A People magazin minden évben megválasztja a 100 legszebb embert (képeket az idei lista néhány tagjáról itt meg lehet tekinteni) - ennek apropóján én is összeszedtem azt a tíz hírességet, akit a legszebbnek tartok. Sajnos (vagy éppen szerencsére) nem állítottam őket sorrendbe...

Szóval, a szerintem legszebb csajok (ők fértek fel erre a listára, de még biztos tudnék mondani):

Salma Hayek
Angelina Jolie
Carrie Underwood
Zhang Ziyi
Shakira
Monica Bellucci
Sophie Marceau
Zooey Deschanel
Keira Knightley
Tyra Banks

Ja, és direkt csak olyanokat választottam, akik most is "virágkorukat" élik (azaz aktívak), ha nem így lett volna, akkor sokkal hosszabb lenne a lista.

És akkor egy kérés, a kedves olvasókhoz: nem akarok vitatkozni azon, hogy egy ilyen roppant szubjektív listából kit kellene kihagynom és kinek kellene helyet találnom - viszont arra nagyon kíváncsi vagyok, kinek hogy nézne ki egy ilyen tizes álomlista! Úgyhogy még a szokásosnál is jobban örülnék a kommenteknek! Hátha sikerülne megtalálni az abszolút kedvenceket...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr68448990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a tíz legszebb szerintem:

claire danes
nicole kidman
uma thurman
rachel bilson
monica belucci
daria werbowy
eva longoria
alessandra ambrosio
cobie smulders
mary louise parker

(utolsó kettő magamfajta sorozat függőknek lehet ismerős)
basszus az a durva, hogy az első 6 könnyen megvolt, utána még eszembe jutott még 10 akik közül olyan nehéz volt választani...
Igen, én is hasonlóképpen megküzdöttem a listámmal... Nicole Kidman nálam is esélyes volt :-D
húúú és akkor ott van még gwyneth paltrow, hillary duff, liv tyler, halle berry, gwen stefani.... nem lehetne inkább százas lista? :D
Jó lenne, mi? És akkor a pasikról még nem is beszéltünk...
ne is mondd.. lenne pár jelöltem :)
Nem könnyű feladat azért, de vágjunk bele:

Cathrine Deneuve (for ever)
Ashley Judd
Halle Berry
Monica Belucci
Salma Hayek
Penelope Cruz
Uma Thurman
Angelina Jolie (ő ellentmondásos azért, mostanában - 3 éve - nagyon szépnek látom...)
Sophie Marceau
Jennifer Lopez

Mindegyikőjükről, kivétel nélkül láttam már rossz képet/rossz periódust, úgyhogy ez egy általános benyomás inkább...

Asszem már látszik kik vannak ott mindenhol... :-)

Catherine Deneuve, lemaradt egy "e"...
áááácsi, Deneuve nekem már egy más kategória, a Sophia Loren-generáció...
De azért jöhet ő is... talán egyszer összeállítom az Örök Szépségek listáját.
Csak azért gondoltam, mert még igen aktív. Mondjuk én szeretem a francia filmeket, követem Deneuve-öt, és látom/tudom, évente egy-két filmet most is forgat...
Ezért bátorkodtam.

Akkor mondjuk Teri Hatcher...,
Van még egy-két indiai színésznő, de nem tudom a nevüket. Őket is nagyon szépnek látom, csak nincsenek úgy a hétköznapjainkban, mint a felsoroltak.

Jó ez a kis játék! :-)
Jaj, igen, a bollywoodi sztárokat én is bírom, gyönyörűek... Meg néhány japán színésznőt is be lehetett volna rakni...

A bőség zavara.
Most ugrott be, hogy Teri Hatchert inkább lecserélném Naomi Cambellre! Őt valami miatt nagyon bírom. Tényleg.
És akkor még a tizen belül vagyok. Huh.
Mondom, hogy jó ez a játék...
Mik nem jutnak eszembe az emberkereskedelem törvényi tényállása közepén? :-)
Amig a sztárokat nem akarod eladni...
elad/ megvásárol/ ellenszolgáltatásként átad vagy átvesz/ más személyért elcserél úgyszintén aki ennek édekében toboroz/ mást szállít/ elszállásol/ elrejt/ másnak megszerez...
Csak hogy egészen pontosak legyünk... :-(

Warum einfach?!
nem írok listát, de annak örülök, hogy Zooey Deschanelt rátetted a sajátodra, ő tényleg szép+jó színésznő+piszok jól énekel
Nem is tudom, hogy ki ő...
Ja láttam a képet... Na, jó nem kell helyet szorítanom neki a listámon...
Zooey-nak olyan szép nagy szemei vannak:) Knightly-nak szerintem csak az arca szép, híznia kéne pár kilót még.
Egyébként nálam Michelle Pfeiffer a legjobb, aztán Jessica Biel
Őket én is igen szép nőknek látom Koimbra!
A szimpatikusság más más kérdés, valahogy ők nem elég melegek nekem.
De Strange pl. Michelle Pfeiffert bálnaszeműnek véli, és nem bírja... :-D
Bálnaszeműnek én hívom, nem Strange! :)

Én ZSANI!

De se Strange, se Zsani nem bírja. :D
Jaaaaj! Rosszul emlékeztem, ezer bocsánat!!! :-)


süti beállítások módosítása