Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Szélfútta szőke a Mango kampányában

2009.10.15. 21:30 - Virgogirl

Címkék: reklám divat híresség mango

Scarlett Johansson a Mango új reklámkampányához készült fotókon. Még nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem, de inkább az igen felé hajlok - annak ellenére, hogy ez a pink ajakrúzs nagyon nem az esetem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr211452891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A rúzs kissé hazavágja, de fiatalos, úgy az egész. És hitelesebb, mint Penélope Cruz, mármint a cél korosztálynak.

De nekem mégsem tetszik.
Penélope gyönyörű volt mindig a képeken, Scarlett nekem ... durva leszek: kiégett.
pedig még fogyott is...
Nekem tetszenek a képek (a ruhákat nem néztem), viszont S. J. csak nyomokban emlékeztet magára. Míg legörgettem a szövegig, végig arra gondoltam: "jé, ez a csaj egészen hasonlít Scarlett Johanssonra!"
Na jó, hát tetszenek... mihez képest... megnéztem 2x, semmire sem emlékszem, de nem rosszak.
Ahogy nézegettem a képeket az volt a benyomásom, hogy a "titokzatos vagyok és nagyon érzéki" benyomást próbálják kelteni a nézőben. (vagy csak bennem?) Csakhogy nem éreztem még magam Mango ruhában sem érzékinek, sem titokzatosnak..bár csak "munkaruháim" vannak onnan, és nem is valami sok. Summa summarum: a minősége a képeknek és az árult terméknek nincs összhangban és ez zavar. Ha nem ismerném az üzletet, tetszene.
azt,h érzéki miért azzal akarják kifejezni,h minden képen nyitva van a szája??? ez már olyan röhejes
nem tudom kit akarnak beetetni azzal,h ilyen vékony... se a lábai, se a karja, se a dereka. ez idegesít az összes képen, mert mindenki tudja, hogy nem ilyen... persze PS, de akkor se kell túlzásba vinni
ez engem már nem szólít meg. de nyilván nem véletlenül cserélték le pen-t egy jó 10essel fiatalabbra.
scarlett tényleg csak kicsit hasonlít itt magára
Nekem tetszik ez a sorozat, a ruhák is. Amit én röhejesnek érzek a Mangoban, az az, hogy ahányszor ott alkalmi ruhát akartam venni, sosem passzolt rám. Gyakorlatilag: ami felsőben xs, az egész jó, a ruhában xs meg leesik, ezért csalódtam a mangoban annyira, hogy már be sem megyek..pedig a legelső ruha itt is nagyon tetszik.
nekem tetszik. Scarlett sztem abszolut jo valasztas volt, a szelfutta szoke szexi, bejon :)
egyebkent van vmi hajlektalanos ezekben a kepekben :D
Nekem nagyon tetszik (főleg az első képen a ruha <3). Még a rúzs is belefér...
Nekem a haja nem tetszik.Sztem nem illik Scarletthez...


süti beállítások módosítása