Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Vad babazsúr Kylie Minogue-gal

2009.05.27. 18:26 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám divat ékszer híresség

Kylie Minogue a Tous ékszercég új reklámjaiban - mintha egy nagyra nőtt kislány rendezett volna magának születésnapi zsúrt. Nekem tetszenek, de Kylie egyáltalán nem "jelentős" szereplő, simán le lehetne cserélni, az ékszerek pedig lehetnének sokkal hangsúlyosabbak is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr991147336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miután mostanában láttam tv-interjűban, ahhoz képest jól néz ki. De agyon van retusálva, ennyi erővel tényleg bárki lehetne a képeken. A színvilág tetszik, talán egy sötét hajú nővel jobb lenne.
nem rossz képek,de semmi extra,sok a retus nagyon!
biztos azért találták ki ezt a babazsúr témát,mert kylie kb akkora,mint egy 10 éves gyerek :)
nem ide vág,de mikor 10 éves voltam akkor imádtam a spice girls-ből gerit,aki kb akkora,mint kylie és akkor annyira tutinak gondoltam,hogy ugyanolyan magasak vagyunk :)azóta megnőttem :)
Pont tegnap néztem meg az ékszereket, nekem tetszik, és lehet kapni itthon is, az Andrássy úton van a boltjuk. De lehet a neten is vásárolni tőlük.
Nemrossz, egyetértek az előttem szólókkal. Az ékszerek szépek, kiszemeltem párat. Pl:macis nyakláncot szeretnék:-))

Off: hajrá Barca:-D
hat erdekes...de sztem dedos a kompany mint reklamban de Kylie szamara is!de szepek a kepek!
ez pont a célját nem érte el, annyi minden van a képeken, hogy pont a lényeg vész el és keresnem kell az ékszereket

egyébként nekem szimpatikus kylie, de nem tudom megmondani miért, mert a zenéjét nem igazán ismerem :DDD,
Nagyon baba! :))) Olyan kis édi,bédi....nem éppen egy komoly nőt céloz meg a kampány, de szépek a képek,tetszenek. A Marie Antoinette című film képei ugrottak be róla.....hasonlóan csajos-habos-babos-csicsás-színes. pl: http://gastrogirls.files.wordpress.com/2008/04/marie-antoinette.jpg
Nekem is tetszik, nagyon jó ez! És az ékszerek is bejönnek.
Sőt, kevésbé fals, mint a Marie-Antoinette.
Pedig nem volt rossz film, és jó benne Dunst, akit amúgy nem kedvelek, de ez a sorozat jobban tetszik, talán a mini kis nő miatt. :-D

Tényleg lehet kapni itthon az ékszereket? Nosza! ;-)
mondjuk a retus sokat dob minogue-on, ez már igen inkorrekt mértékű retusálás! A testbőre is... Hm.

Engem nem zavar, hogy 'elveszik az ékszer', bár az első kérdésem a szöveget elolvasva tényleg az volt: 'Ja, hogy ez egy ékszerreklám?!'
imádom ezt a csajt. jó kis sorozat lett, bár utálom a rózsaszínt. :S
imadom ezt a sorozatot :D


süti beállítások módosítása