Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

OK vagy KO?

2009.04.14. 13:23 - Virgogirl

Ha valaki még nincs tisztában a "szabályokkal", akkor egy kis segítség: én mondok valamit, ami divattal, stílussal, életmóddal vagy valami hasonlóval kapcsolatos (mindenféle kommentár nélkül, mármint én nem fűzök hozzá kommentárt), ti pedig meséltek - és szavaztok -, hogy szerintetek menő, elfogadható, sikkes, azaz OK a dolog, vagy pedig legszívesebben kiütnétek a világ ringjéből, azaz KO-t érdemelne.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr231064218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizonyos kontextusokban működik, de kevesen tudják ízlésesen, és nem ku.rvásan viselni :P
@Ms Groutesque: nálam is ezért KO. csak ezért
@Ms Groutesque: Igen, de én akarom hinni, hogy a testszínű pl. viselhető nem k***vásan is. Nekem is van. :-)))
Többfajta színben is, amikor a kifutón divat volt, abban az évben hordtam őket. Most télen az 50-60 DENesre tértem át.
Szóval én az OK tábort erősítem.
És Google Chromemal szólok hozzá! ;-)
@Scala: én is az OK-ra szavaztam. hú nekem a testszínű furán hangzik, még nem nagyon láttam olyat.
én a feketére gondoltam. pl. Katie Holmes egyik összeállítása jutott eszembe róla, fehér blúz, decens, magasderekú térdig érő fekete szoknya, fekete Givenchy magassarkú. eléggé jól nézett ki, elegáns volt.
@Ms Groutesque: Pedig többféle árnyalatban is létezik a testszínű, és abból van egy nagy lyukúm is. Egy sárgás-ekrü ruhával hordom, semmi ribancosat ne gondoljatok, térd alatt érő.
Minden a nő többi ruhadarabján és a fején múlik. Sztem. :-)


süti beállítások módosítása