Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

OK vagy KO?

2009.04.09. 22:57 - Virgogirl

Címkék: szavazás ok vagy ko

Tavasz, újdonságok... ennek a "rovatnak" a lényege: én mondok valamit, ami divattal, stílussal, életmóddal vagy valami hasonlóval kapcsolatos (mindenféle kommentár nélkül, mármint én nem fűzök hozzá kommentárt), ti pedig meséltek - és szavaztok -, hogy szerintetek menő, elfogadható, sikkes, azaz OK a dolog, vagy pedig legszívesebben kiütnétek a világ ringjéből, azaz KO-t érdemelne. Remélem, érthető a dolog. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr591056805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szép.
csak ne szögletes legyen a köröm, mert attól kiakadok...
a mandulaforma az igazi.
Hello!
Minet egy menő női magazin! :-)
/Tedd! Ne tedd! :-D, de annál menőbb,persze, sokkal!!!/

Túl sokan csináltatnak, és sztem nagyon snassz tud lenni, ha ezüstös díszt tesznek bele. Én szerettem egy időben, de amióta idejárok eszembe sem jutna kérni. Most nem ez a trend sztem. Kivétel talán Michelle Obama, de nekem az ő körmei túl hosszúak.
Amikor nekem volt viszonylag rövid volt a körmöm, nem szeretem ha nagy a fehér rész. :-)
Persze a hegyes-színes-ázsiaias borzalomnál sokkal jobb. Azaz akarom mondani, van rosszabb! És nőtársaink hordanak is rosszabbat! :-(
tényleg túl sok mindenkinek van, sztem uncsi, és nagyon eltúlzott is tud lenni.
a rövid, intenzív színű, természetes, nem mű körmökre szavazok (sötét bordó, piros, sötétkék, fekete, stb. )
@Ms Groutesque: Sötétkék lakkot sztem képtelenség olyat találni, ami nekem tetszene. Kedvenc színem a sötétkék, de valahogy körömlakkban a gyártók fukarkodnak a szép színárnyalatokkal ebben a tartományban. Mert utálom, ha csillámos, gyöngyházas. Jaaaaaaj. Kiborulok a gyöngyházas színű körmöktől. Öreges és nagyon avitt. A régi rendszert juttatja eszembe, a riasztó ápoltsági szinttel, és stílustalan cuccokkal.
@Scala: én sem nagyon láttam még sötétkéket, csak Chanel-t, egy nemrégi kollekcióban, talán téli volt. a csillámos, gyöngyházas lakkokat én sem szeretem.


süti beállítások módosítása