Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Fergie

2009.03.09. 14:03 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Fergie szerintem az egyik legellentmondásosabb személy - már ami a külsejének a megítélését jellemzi -, mert valaki szerint gyönyörű, más szerint viszont borzalmasan néz ki (én inkább az utóbbiba tartozom, mert szerintem fantasztikus alakja van, de az arca... nekem túl agresszív). Ez az összeállítás is elég messze van attól, mint amit én csinosnak mondanék - kicsit egy munkásasszonyra emlékeztet ebben a kék ruhában. Egyedül a karkötője tetszik. A sminkje pedig, valahol túl sok, valahol pedig túl kevés.

4/10

A fotó egyébként az új MAC Viva Glam rúzsok és szájfények bemutatóján készült. Íme, a reklámfotó (csak az összehasonlítás kedvéért...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr46991314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én a cipővel nem vagyok nagyon kibékülve. Egy arany szandállal biztos hogy jó lenne. Nekem amúgy nagyon tetszik a ruha (Fergie úgy általában kevéssé)
Érdekes arca van, de számomra is agrsszív. A ruhával semmi bajom, mellben mintha kicsit szűk lenne rá, a cipő viszont borzasztó.
nekem a cipő tetszik :P
fergie-t meg rühellem, kiállhatatlan, kiélt k*rva feje van :)
a ruha nem, de a karkötő tényleg jóó
Szerintem most jobb, mint általában.
Ruha jó, smink takarja a szétcsúszott arcát, cipő nem tetszik.
(Bár biztos divatos, de szerintem nem elegáns / stílusos ez a fazon, én tuti nem vennék fel ilyet, pláne ilyen ruhához).

Olyan 6/10 ő most nekem. Bár egyetértek az agresszív feje van megállpítással.
A cipő tetszik, a többi nem:-) A reklámfotón milyen feje van:-S
Fergie is ilyen tenyésztett nő, kockahas meg ilyesmi, aztán benyomták a zeneiparba.
Egyébként tetszik:)
@koimbra: Már nincs is kockahasa... :-D
A kollegám csak annyit mondana, hogy lehet, hogy agresszív a feje, de neki azért beugrik róla egy "szexrabszolga"! :D
A MAC reklámfotón mintha nem is ő lenne, az a csaj sokkal vékonyabb, mindehol. az arca a legrosszabb, tuti volt plasztikai műtétje, megnézném, milyen volt előtte...
@janettaylor: Annyira úgy tűnik, hogy szuperjófej kollégáid vannak, vagy ezek egy és ugyanazon személynek az aranyköpései (sztrapacska lábú stb.)?
@Scala: Nem sztapacskalábú, hanem "strapakanca" LOL! Egyébként ez egy és ugyanaz a kollegám! :)
@janettaylor: Huuuuh, nagyon félreolvastam.
De volt valami sztrapacska is,akinek a combja hm... tudod.

Nagyon jó hangulat lehet, amikor ezeket ontja magából. :-D


süti beállítások módosítása