Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Heti kérdés: melyik minta a kedvenced?

2008.08.01. 10:37 - Virgogirl

Címkék: szavazás heti kérdés

Rövid leszek, de hatékony. Egy sor trendelőrejelzés szerint a kockás minta lesz az ősz-tél egyik legnagyobb slágere. Én örülök neki (egyrészt), mert nagyon sokoldalúan lehet viselni, egyszerre lehet elegáns és bohókás, másrészt, tudom magamról, hogy elvétve viselek mintás ruhadarabokat...

Ti hogy vagytok ezzel, van kedvencetek?

Ha valami más a favorit, ami nem szerepel a listán, kérlek, kommenteljétek be...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr3595684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öööööööööööööö, a kockásra raktam le a voksomat, mert talán az a legnagyobb kedvenc, (ősszel, télen meg abszolút kell a számomra kedves dandy lookhoz) de amiket itt felsoroltál, azokat én valamilyen módon már mind becsempésztem a ruhatáramba. . . és szeretem is! :))))))))
Jah és amit számomra kihagytál és én nagyon kedvelem az a: TÖRÖKMINTA (paisley) :]
húú, fogós kérdés...az absztraktra szavaztam, mert pont olyan van rajtam :-)
tavaly a pöttyösre pörögtem rá nagyon, kockásom nem nagyon van, vagy csak most nem jut az eszembe, csíkosból elvétve..egy-egy nadrág, blúz, meg egy kosztüm
ja, és szeretem a virág-mintát, meg sok egyszínű ruhám is van,
és: sima egyszínű pólókon pedig a vicces, furcsa mintákat (pl. egy csaj, vagy szörnyek, vagy sütemény, napszemüveg, rajzolt nyakláncok,...) a baj, hogy ritkán hordok ilyen pólókat, de ha találok vmi jót, akkor nem tudok ellenállni :-) de szerintem ez a póló mánia már biztos feltűnt neked is :D
Hm, én is nehezen választottam, de végül a virágosok táborát erősitettem. Talán abból van a legtöbb, kockásom abszolút nincs. Majd nyiott szemmel járok...
Én is a virágosra szavaztam (mert abból van sok), és nekem sincs kockásom! (Lizinek :-))

Strange pólómániáját imádom!!! És osztom is, bár nálam nem mánia. De mostanában én is nyitott szemmel járok a cuki és stílusos pólókra kiéhezve!
Én is szeretnék mindig vicces mintás pólót, de nem szoktam találni. :-(

Scala ;-)


süti beállítások módosítása