Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Eva Herzigova az új Louis Vuitton kampányban (még több képpel)

2008.07.17. 15:15 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám modell divat luxus

Alig ismertem meg Eva Herzigovát, a fotók viszont tetszenek, olyan "világutazós" hangulatuk van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr65560591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


nagyon tetszik! :))))))))))))))))))))))
csatlakozom az előttem szólóhoz :-)
Tényleg világutazós! :-)
Nekem is tetszik! Elegány, de mégsem elérhetetlen benyomást kelt!

Az alsó képen található táska boldog birtokosa szeretnék lenni...
az elegány nem valami nyelvújítós kísérlet, csak elütés volt...;-)
tetszik, hogy 3szín van. Szeretem az ilyen fotókat.
Milyen igazad van Kiszfóka, le sem esett... hogy csak három szín...
Nekem is ez tetszik benne a legjobban! :-)
Ettől olyan letisztultnak tűnik az egész. Jó lenne ilyen képeket gyakrabban látni.
Jó, hogy kapott update-et! Az a cipő!!! Elképesztő!
Igen, kis olcsó (?!?!) kiegészítő kezdő sznoboknak! ;-)
Az ilyen sorozatokért (is) szeretem ezt a blogot!!!
Nekem a harisnya nem tetszik, mert gagyi hatást kelt a logók miatt. . . :)

A képek viszont nagyon kafffffák! :]
Tényleg gagyi hatást tesznek rád AZOK A logók?! :-D

Najó, tudom hogyan érted... az újgazdagok logómániája...
De egy igényes cipővel, és felsőruházattal ez nálem pl. magamon, belefér(ne)! :-)
Valahogy igen. Azért, mert ezt aztán könnyen le lehet utánozni. . .

Nincs bajom a logós cuccokkal amúgy. Van ami tetszik a vuittonnál meg főleg. . .de ez valamiért akár kínai is lehetne. . . :D

Nem kaptad meg a mailem? (most meg Virgo kapta csak meg. :S)
szerintem vicces a harisnya, bár az utóbbi időben 1-2 viselés után már szaladnak is a harisnyáim, szóval, soha nem vennék ilyet...:-)
Nem kaptam ma semmit Zsanika!

Strange: jó méret, polírozott lábkörmök, és max. hat órán keresztül viselni egyet egy nap! Szerintem ez a hosszú harisnyaélet titka!
Na és a Wolford... :-D
Nem ma! Hanem még csütörtök reggel, csak Virgo válaszolt! :(
gyönyörű képek!!!nagyszerű hangulat bár nem kellene egyik LV cucc se innen,de profi az egész,Eva Herzigova pedig egy istennő. a LV mintás harisnya szerintem jó,de az az aranycipő eszméletlenül brutális darab!
Zsani arra válaszoltam!!! Elküldjem mégegyszer?!

theba, biztos, hogy SEMMI nem kéne ezekről a képekről?! Nekem pl. a táskák jöhetnének! ;-)
Scala!

Nem kaptam meg Kiscsillag! Dobd már át légyszíves a freemailesre. . . :))))))))

Nekem is jöhetnének a táskák és a halványszürke blézer az övvel. . . :D
El is jutottam oda, hogy mind2-nek válaszoltam is. . . :)
Janett, Oké! Köszi! Got it!

Viszont a szőrös cuccot csak sok-sok-rengeteg készpénz ellenében venném fel! ;-)


süti beállítások módosítása