Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Rihanna, Gucci, Unicef - hárman egy kampányban

2008.07.15. 07:14 - Virgogirl

Címkék: reklám luxus híresség a jó ügy jön

A Gucci új arca, egy különleges kampányban, melyet az Uniceffel való együttműködése népszerűsítésére indít, Rihanna lesz. A fotók - melyeket Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin készítenek - decemberben kerülnek be a lapokba.

A kampány neve Tattoed Heart lesz, utalva a Gucci limitált szériás kollekciójára, melyet egy tetovált szív motívuma díszít. A termékek eladásából származó bevételek negyedét a cég az Unicef javára ajánlotta fel, és a világ gyermekeinek megsegítésére fordítják majd.

A húszéves, barbadosi énekesnő maga is létrehozott egy alapítványt, mely szintén a hátrányos helyzetű gyerekeket segíti - a Guccival való együttműködéssel kapcsolatban pedig azt nyilatkozta, hogy "borzasztóan örül a felkérésnek" és "nagyon megtisztelőnek tartja".

Én személy szerint nem nagyon szeretem Rihannát (idegesít...), de biztosan jó lesz a kampány, a csajnak ugyanis rengeteg rajongója van, és a fiatalok megőrülnek érte. Ezt pedig érdemes kihasználni, főleg egy ilyen nemes cél érdekében :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr64568707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igen, alapvetően én sem bírom a nőt, de örülök, hogy őt kérték fel. Nem hiteltelen a témához illetve a célhoz!