A Gucci új arca, egy különleges kampányban, melyet az Uniceffel való együttműködése népszerűsítésére indít, Rihanna lesz. A fotók - melyeket Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin készítenek - decemberben kerülnek be a lapokba.
A kampány neve Tattoed Heart lesz, utalva a Gucci limitált szériás kollekciójára, melyet egy tetovált szív motívuma díszít. A termékek eladásából származó bevételek negyedét a cég az Unicef javára ajánlotta fel, és a világ gyermekeinek megsegítésére fordítják majd.
A húszéves, barbadosi énekesnő maga is létrehozott egy alapítványt, mely szintén a hátrányos helyzetű gyerekeket segíti - a Guccival való együttműködéssel kapcsolatban pedig azt nyilatkozta, hogy "borzasztóan örül a felkérésnek" és "nagyon megtisztelőnek tartja".
Én személy szerint nem nagyon szeretem Rihannát (idegesít...), de biztosan jó lesz a kampány, a csajnak ugyanis rengeteg rajongója van, és a fiatalok megőrülnek érte. Ezt pedig érdemes kihasználni, főleg egy ilyen nemes cél érdekében :-)