Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Búcsú...

2012.02.03. 16:22 - Virgogirl

... mert néha ilyen is kell.

Drágáim, aki itt volt velem az elejétől, aki csak véletlenül esett be és aki célzottan keresett valamit - köszönöm nektek az elmúlt éveket. Hosszas tépelődés, gondolkodás, szervezkedés és egyebek után úgy döntöttem, hogy jelenlegi formájában nem szeretném tovább vinni a blogot. Elfáradt a téma, elfáradtam én is, a végére már több volt a csalódás, mint az öröm, kínlódtam és hasonlók.

A szünet jót tesz, jót tett, vannak új terveim, ötleteim, de egészen biztos, hogy nem a jelenlegi formában.

Tényleg nagyon köszönöm a sok élményt, az ismerősöket, a nagy sírásokat meg röhögéseket :) Nagyon sokat tanultam.

Az e-mail címem változatlan, aki esetleg keresne, az megtalál :)

Szipp és hüpp, de azért Keep Calm and Carry On.

Csóközön

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr634059457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Romokban heverek, eddig még volt valami ki pislákoló remény, hogy folytatod.... Sajnálom, de remélem a következő is ilyen remek szórakozás lesz neked és a látogatóknak. Sok sikert, akármerre is visz az út :)
ohh, épp meg akartam nézni, hogy mi a helyzet.
sajnálom, és további minden jót!
Jóval többet köszönhetek a blogodnak, mint amit érthetően le tudnék írni. Címszavak: élmény, remény, drága ismerősök, stílus, tények-adatok, álmok, kacaj, néha kis düh, ajándékok és egy fix program.

Ne nézz vissza, ha már nem az volt, amit szeretnél, haladj az áramlással, legyen a vágyból egy friss cél, és biztosan megtalálunk az új helyen, amikor annak lesz aktualitása! :-)

Millió puszit küldök Virgonak, és minden drága törzskommentelőnek, akiket nagy tisztelettel a szívembe zártam! :-)
Remélem minden új ötleted kamatozik és megtalálod a számításaid bennük! Sok sikert kívánok Virgo az élet bármely területén ahová sodródsz és ahová céltudatosan lépsz majd!

Millió pusz <3
:( szomorúan olvasom, bár halkan reménykedtem, hogy egszer csak folytatódik a blog!

Köszönöm neked, hogy megadtad a kezdő löketet ahhoz, hogy a saját blogomat elindítsam!!<3

Remélem, hogy megtalálod az az utat, amit keresel, és még hallunk rólad, úgy ahogyan te szeretnéd!
nezem, h 2008-ban meg volt olyan het, amikor 46 posztot irtal... :)
koszi az eddigi olvasnivalot es sok sikert a terveidhez :)
Óh :( Nagyon sajnálom. Szerettem ezt a blogot.
Valahol közben meg is értelek, többször elfogott már engem is az érzés, hogy nem akarom tovább csinálni, de aztán az örökös közléskényszerem mindig győzedelmeskedik :-)

Remélem megtalálod az új utat én nagyon kíváncsian várom. Sok sikert hozzá.
Sajnálom. Régen naponta benéztem, aztán szomorúan láttam, hogy egyre kevesebb és kevesebb írást, képet látok. Aztán egyre kevesebbszer jöttem ide. Több, mint egy hónapja írtad ezt a búcsút és most jutott eszembe, hogy hátha mégis feltámadt...de nem.
Sajnálom.
Mindenesetre ha esetleg lenne kedved filmekről írni szívesen beveszlek:):)
:~~
bár a szituáció elég ismerős (:D), azért mindig reménykedtem, hogy újra belehúzol :(
@Rocko-: Ne piszkáld, a blog aluszik! :-)
@Scala: úgy láttam mint ha...


süti beállítások módosítása