Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Retróval próbálkozik Beyoncé

2010.05.05. 10:31 - Virgogirl

Címkék: retro videó érdekesség híresség

Az új videóklipjében, a Why don't you love me-ben pin upos sminkben, ruhákban feszít.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr101975987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Too much.
És nem tudom mi a végkifejlet, kb. két percig néztem, de ha végig azon hisztizik, hogy ő szép, és jófej, a pasi mégsem méltányolja: sajnos ez egy olyan dolog, amit nem lehet akarattal elérni...
Éppen ezért egy agresszív, hisztis dögnek néz ki számomra a klipben.
hangja jó, énekelni tud, de valami lágyabbra vágynék.

+ ne tolják már a pofámba ezt a csajt, havonta nyomul valamivel, azelőtt egy Micheal Jackson klipre félévet, évet vártunk, és az olyan is volt. ;-)
Aki szereti Beyonce-t, annak tetszeni fog a klip. Így nekem is tetszett. Aki tehetséges, szép, van benne spiritusz, az nyomuljon csak. (inkább, mint a Gaga.)
És nagyon szép, nőies az alakja.
Nekem is abszolút elnyerte a tetszésem. Scala kérlek ne kritizálásnak vedd,de szerintem nem kellene mindent ilyen véresen komolyan venni. A videoklipek célja a szórakoztatás, ezek nem dokumentumfilmek...
@Bee.: Scala zsigerből nem szereti Beyonce-t. Ugye @Scala: ? :)
@cicómicó: többek között :D

@Bee.: szerintem a videoklipeket (és az abban található információkat) többen veszik komolyan, mint a dokumentumfilmeket... pl. több embert inspirálnak.
nem mondom,h rossz,de nekem beyonce feje helyenként túl maszkulin/kemény
(mielőtt jönnének a kommentek,szeretem a hangját,szoktam hallgatni a dalait,de az utóbbi időben túlságosan erőlködik)
Szerintem maga az ötlet végre nem olyan hatalmas koppintás, mint amiket mostanában láthatunk, mondjuk Christina Aguilera részéről. Szeretem Beyonce zenéit, de a klip engem egy unatkozó kislány próbálkozására emlékeztet.
@neomatsek: Na ugye! Hasonlóan érzek!
@cicómicó: Igen, de csak pár éve idegesít. Pénzéhesnek tartom, és nem fegyelmezett a kajálásban, amit az ő esetében nem tartok megengedhetőnek. :-DDD
@Virgogirl: Oké. Ez van. ;-)
a pin up stílus felvételével tudod a legelegánsabban a közönség tudtára adni, hogy hízol, szép volt, Beyoncé.
@odettt: az állandó hisztérikus fogyózással meg, hogy nem hízol ugyan, de ha még ennél is kevesebb eszed lenne, akkor fotoszintetizálnál... bocs, ez nem konkrétan neked szólt odettt, hanem a jelenségnek.
@Scala: amúgy Beyoncé-vel nekem is ez az egy bajom... hogy ha kevésbé strapálná magát bírnám, de így olyan pedálgép fílingje van. Pedig se a külleme, se a hangja nem rossz... de néha az éneklésében is érzek egy ilyen iparkodó, túlszaladt igyekezetet, meg az előadásmódjában is. Viszont ennek semmi köze a súlyához.
Amúgy egy énekesnő szerintem mindegy, hogy mennyit eszik. Nekem ne támolyogjon fel az energiahiánytól félzombi állapotban a színpadra, inkább legyen teltebb, de legyen jó kiállása és tudjon előadni, mert alapvetően az a dolga.
én csípem Beyoncét,de ez nagyon nem tetszik!Szerintem a klip se sikerült fényesre...Meg nagyon hülyén fest ki..(de ezt csak én gondolom így:) )
Nekem tetszik..végülis...szeretem Beyonce-t, bár én is a végére már úgy éreztem, hogy túl sok, a fele is elég lett volna...


süti beállítások módosítása