Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Illatos kiegészítők

2009.11.12. 18:02 - Virgogirl

Címkék: ékszer érdekesség marc jacobs parfüm michael kors estee lauder

Az idei ünnepi szezon nagy kedvenceinek ígérkeznek a szilárd parfümök és az ékszerek kombinációjaként készült kiegészítők. Nehéz őket nem szeretni: jópofa, elegáns, általában hordható darabok; multifunkciósak, ajándéknak is nagyszerűek.

1. Estée Lauder; 2. Michael Kors; 3. Marc Jacobs


Marc Jacobs a Daisy-t és a Lolát is ékszerbe "öntötte": az előbbi medál, az utóbbi pedig virágos koktélgyűrű formájában lesz majd kapható, 40 dollár (8000 Ft) körüli áron. Michael Kors a Very Hollywoodot álmodta gyűrűformába, szintén 40 dollárért lehet majd megvásárolni.

Az Estée Lauder egész kollekciót hozott össze az ékszerszerű kiegészítőknek és a krémparfümöknek: 20 különböző, egzotikus úticélok inspirálta "tégely" várja a rajongókat, melyeket a cég klasszikus illataival lehet majd megtölteni. Áruk 89 dollár körül lesz.

Marc Jacobs


Én valószínűleg nagyon örülnék egy ilyen kis apróságnak, ám egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy ki is használnám az ékszerben rejlő parfümöt...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr231520827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vajon mennyire hasonlít a Daisy illata szilárd formában az eredeti parfümhöz? Mert az kimondottan tetszene nekem és elkelne a táskám tartalmához. Jelenleg azt a parfümömet használom a legtöbbet. :-)
@janettaylor: az Estée Lauder biztosan, a többit nem tudom, de sajnos nem valószínű... :-( Láttam egyébként a Vivienne Westwood táskádat, marha jó!
Én is írok posztot, hogy minek örülnék karácsonyra, jó? :-D

Amúgy egyik sem elsöprő szerelem, max. a Kors... de inkább az sem.

Voltam az Allee Bevásárlókp-ban, jelentem tetszik, és hasonlít az Aréna Plázára, de kisebb léptékű. Menjetek, érdemes.
Zsani, gondoltam rád, van egy magyar bőrkesztyűs, Bodnár vagy Bognár. Szép cuccai vannak!!! Biztosan beszerzek onnan valamit, ha már didergős lesz az idő.
Csak a fdsz-i részre jutott időm, és annak is csak a feléig jutottam.
@Virgogirl: Akartalak vinni, de valaki folyton a belvárost nyomatja!

Azért nincs veszve a dolog, bármikor szívesen. Van mozi is. Épp most olvastam a leírását. :-)
@Scala: szóval nem gagyi, mint a westend? mmint az Allee?
Felcsigáztál, majd beugrok.
@janettaylor: A Daisy-nek téyleg jó illata van? Bevallom őszintén, eddig meg sem szagoltam, mert hogy Marc Jacobs...
@Beatrix Kiddo The Bride: Igen, nekem sokkal jobban tetszett. Ha ismered az Aréna Plázát, visszaköszönnek a boltok és az elrendezés. Ez most az új trend, úgy tűnik.

Tetszeni fog, és ne hagyd ki a parkolóházat! Átlátható üveg & tágas. :-)))
@Virgogirl: Már az angol ebayen láttam az MJ nyaklánc parfümöt, de így nem merném megvenni. :-(

Oh, köszi. Ebayen vettem és összesen 23 font volt, ha jól emlékszem.

@Scala: Igazán? Megnézem majd én is magamnak azt a helyet. :-D

@Beatrix Kiddo The Bride: nekem nagyon tetszik, de persze ízlések és pofonok, tudod. :-)
Michael Kors-ok jöhetnek meglepibe! :D
Mondjuk a repülőn sokkal csinosabb Daisy medál volt nyaklánccal a prospektusban, elég jó akcióban....gondolkoztam rajta erősen, de végül ellenáltam, mert nem igen tudnám kihasználni az arany színe miatt.
@Gemini: engem zavar, h a mérföldfalós katalógus mindig ugyanaz :(
remélem jövő januárban változik.
hogy legyen valami építő kommentem, a Marc Jacobs apróságok jöhetnek.
@gallianori: inkább megveszem neked csak ne bánts.... :-))
@janettaylor: szia! Tegnap megszagoltam és valóban pompás illata van! Tetszik, nagyon kellemes! Köszi az ötletet!
@Beatrix Kiddo The Bride: kicsit megnyugodtam, hogy itt is tetszik valakinek... ;-)
@Scala: Most jöttem haza. Az Arénától én személy szerint nem vagyok elájulva, de lehet a hülye földrajzi helyzete miatt. Nem is a gyaloglás, ha nem autóval megy oda a "plázázó" , de mindig sár vagy rossz idő jut eszembe, amikor gyalog közelítem meg.

Ez a hely viszont tetszett. Az üzletek ugyanazok és nekem közelebb is van. Szintén van MAC, ami plusz pont. :-)
Nem is tudom mit mondhatnék róla.
Van Graaf nagyon hasonló üzlet, mint a Peed & C. vagy ez csak az én érzésem volt?

Sajnos a negatívum az az, hogy a parkoló részből nagyon árad a bűz a földszínt két szélső lejárati részénél, ahonnan pl. az interspar is megközelíthető. Tömény gáz szag, amitől megfájdul rögtön a kobak...
@janettaylor: Szia Zsani,
Örülök, hogy tetszett. El kell mélyednem benne, és akkor válaszolok a Van Graaf kérdésre, mert most per pill, lövésem sincs milyen üzlet az. :-D
@Scala: ahol több márka van és eléggé zúzósak az árak. Földszinten található és egészen hátul (2 szintes)
Nekem nincs túl jó véleményem a Daisy-ről, kaptam nemrég, meg is írtam a blogomban, ha érdekel valaki:)

chezdubarry.blog.hu/2009/11/14/szep_mint_egy_ekszer_es_eleg_budos
@DuBarry: Ezért írtam, hogy ízlések és pofonok... A parfüm főleg azért érdekes téma, mert elvileg minden bőrön más...


süti beállítások módosítása