Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Napicuki: Kenzo, Kimora meg Djimon

2009.08.06. 20:20 - Virgogirl

Kimora Lee Simmons modell és divattervező (a Baby Phat tulajdonosa) és Djimon Hounsou a kisfiukkal, Kenzóval álltak modellt az OK! magazinnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr371293326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Most írjam amit akarok? vagy nem szabad?
Milyen kis édes csokibaba:-) Kimora ruhája szép!
@Scala: én kíváncsi vagyok a véleményedre;-D
@Scala: nufika, tudod nagyon jól, hogy mit fogok egy másodpercen belül kimodernálni, minden más jöhet ;-)
@Virgogirl: Hááát, na akkor lököm.

Először is fogalmam sincs ki ezek itt.
A nő nagyon-nagyon kerek, egy nyugat-európaiasan meghízott ázsiai. Egyszerűen képtelen vagyok egy modellt látni benne.
Ami meg a modell-divattervezést illeti, messziről kerülöm az ilyesmit. Nem szokott sok jó kisülni belőle.
Persze fogalmam sincs miket tervez :-DDD, lehet ő lesz a kivétel.

A pasi Sealre emlékeztet, következő lépés innen a gyerekgyáros Klum.. na hagyjuk is.

Nem vagyok gügyi hangulatban, a gyerek a szülők nélkül elviselhető, na jó, aranyos. Nagyon nyugodtan és egészségesen alszik a lelkem, de a szülőkkel nem tetszik.

Bocsi.
És a nő szemfestése miatt vagy alapból, iszonyat számító feje van.
Jaaa, kezd rémleni, ez egy színész! Ja. Valami rabszolgás filmben szerepelt, amit nem láttam, ugye?
@Scala: gondolom az Amistadra gondolsz. De pl. a Gladiátorban is játszott.
@Scala: a hízott ázsiai és a széles arc között azért van közönség ;-) egyébként elég magas is, és nagyon jól karban van tartva
@Virgogirl: természetesen nem közönség, hanem különbség.
@Virgogirl: Igen, Amistad! Köszi! :-)

Gladiátor, egyszer kibírtam, de engem nem nyűgözött le. Meg nem bírom Russellt, illetve a legutóbbi filmjében nagyon bírtam Leo Dicaprio és Russel, valaminek a csapdájában.

Tényleg magas? Nem tűnik annak...
De mindegy. Nézek más képet róla, hátha helyreáll a világ rendje.
Megnéztem, kb. 14 éves korában tetszett, a göndör hajjal.
Nekem az arca nagyon nem, és az alkja is változó.

Nem jön be.
Na, elveszett a kommentem.
Néztem más képeket a nőről: NEM!
14 éves korában, göndör hajjal talán, de azóta nagyon nem. Az arca nem elég bájos.
Nem tetszik egyiken sem, egyáltalán. Ruhái viszont évről évre ízlésesebbek.
ez a nő megint új pasival kavar? kicsit le voltam akkor maradva

divattervezőként meg szerintem nulla,mindent telerak gyémántokkal meg swarovski kövekkel és ennyi,de a logója nem rossz:D
@neomatsek: Na, akkor jól tippeltem. :-D
És nem veszett el a kommentem sem! :-D
Szerintem ők egy nagyon szép multikulturális család! Gyönyörű lesz ez a fiúcska amikor majd felnő! Majd meglátjátok...:-))
@tide13: most is szép.
sőt, cukipofa. szeretem a néger babákat.
az apukának gyönyörű színe van, a nő meg a maga nemében különleges. tervezőként meg azt hiszem elég menő. kacér, de nem ribancos.


süti beállítások módosítása