Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Bonnie dögösebb, mint Emma

2009.07.23. 09:03 - Virgogirl

Az új Harry Potter film kapcsán, úgy tűnik, a fotósok és a magazinok rájöttek, hogy nem csak Emma Watson lehet érdekes, hanem egy másik szereplő, Bonnie Wright is. Én örülök neki, mert nem nagyon szeretem, ha valakit az egekig sztárolnak, másokat (aki tulajdonképpen ugyanazt nyújta...) meg elfelejtenek. Mindenesetre Bonnie szerintem üdítőbb jelenség, mint Emma, legalábbis egyelőre, amíg nem ő vigyorog minden címlapról és minden hirdetésből... Lehet, hogy nem olyan bájos és szép, mint Watson, de érdekesebb az arca, és talán - remélem - többet lehet majd kihozni belőle.

Ezek a fotók a Grazia magazinnak készültek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr11262365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lehet, h a megvilágítás miatt, de az első 3 képen absz nem tetszik a feje. az uccsón viszont nagyon üt. :))) A ruhák pedig nekem valók!!!! :)
Először azt se tudtam, ki ez. Nekem is az utolsó teszik a legjobban.
Az első képen nagyon nem tetszik, és tényleg az utolsó a legjobb..
Egyébként a két lány szerintem teljesen eltérő, mind alkatilag, mind a filmben megformált karaktert nézve. Emma bután festene ezekben a holmikban, és Bonnien sem mutatna túl jól a virágos ruha piros pánttal..
Azt én sem szeretem, ha valaki állandóan címlaplány, de erről azt hiszem nem csak ő tehet. Ennek ellenére megértem viszolygást, engem Kate Winslet kergetett az őrületbe az őszön/télen..
na! ebben csajban azért már van spiritusz!
@janettaylor: Szia Zsani,
Gyors voltál. :-)))

Nem egy világszépe ez a csaj sem, de legalább nem is annak próbálják tálalni. :-)
@mici˙: -hez csatlakoznék! ;-)
nekem nagyon öregesnek tűnik
az első kép nagyon nem gyere be,olyan furcsa rajta a lába,minta két cölöp lenne:S
az utolsó a legjobb:D
@Aishwaya: Gének... Ez a másik Potter üdvöskét is sújtja, szvsz. ;-)
@neomatsek: Igen, az első képen a lábai nekem is rém furák, és elsőre szembeötlően nincsenek rendben.
@Virgogirl: @janettaylor: Megerősíthetem! :-) Gyorsan és roppant kellemesen.
Az utolsó kép jó, a többi semmi extra...
ha azt mondom, csúnya, megvertek? :D
nincs szája...
az első három kép olyan mint a túlexponált képek, nincsenek vonásai, tészta feje van. Nekem Emma jobban bejön...
fura nekem ez a lány, mert tényleg érdekesebb az arca, mint emmáé, de amikor lejjebb görgettem az oldalon, és volt róla egy másik kép, el kellett gondolkodnom, hogy ki ez.

a filmben (mmint a hatodikban) meg kifejezetten nem tetszik, hogy még mindig nagyon kislány a többiekhez képest, így elég fura a szerelmi szál...


süti beállítások módosítása