Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Bonnie Wright

2009.07.10. 18:32 - Virgogirl

Nem is értem, miért nyomatják annyira Emma Watsont, ha a Harry Potter-filmek egy másik fiatal főszereplője, Bonnie Wright (aki Ginny Weasley-t alakítja) legalább olyan helyes és csinos, mint Watson...

8/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr321239158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csinos, de valahogy olyan öregnek tűnik... nem olyan, mintha egy korosztály lenne ő és Emma :S
@The Strange: van benne vmi, de azért cuki:)
Nocsak, ez igen jó lett. Kéne a cipője
Ha jól tudom, ő a fiatalabb
Igen, fiatal, 18 éves, de ahhoz képest, ahogy egy-egy tinisztár ki szokott nézni, meglepően diszkrét és elegáns
Valóban sokkal csajosabb és csinosabb, mint Emma! Róla már inkább el tudnám képzelni, hogy egy divatház arca legyen, nem úgy mint Emma-ról!Fel sem ismertem egyből, hogy ő a kis Ginny:x
@The Strange: Absolutley, uolyan korán öregedő fajta, mint... Virgo egyik kedvence, nem jut eszembe a neve, én egy filmhez sem bírom kötni.
De nem olyan utálatos, mint Emma. :-)

Éljen a toleranciám.
hűha, ő is felnőtt :O kinéz 30-nak. először azt hittem,h. Debra Messing az.
amúgy szimpatikus lány, nem szebb, mint Emma, de kevésbé tolakodó, erőltetett.
szép a ruhája és a vörös haja. csinos.
Bár minden HP filmet láttam - nem is egyszer - de soha meg nem mondtam volna, ki van a képen..Engem valamiért Emily W.-ra emlékeztet, bár az arcberendezésük egyáltalán nem hasonlít. Sokkal idősebbnek néz ki a többieknél, kíváncsi lennék, milyenek egy civil csoportképen.
A cipője rettenetes.
En is valami 30 koruli nonek neztem, nem 18 eves lanynak. Es, hogy o Ginny???? Csak pislogok. Nekem o helyesebb, mint Emma W.
Szia Virgoooo!

Tényleg idősebbnek fest, de nekem is jobban tetszik, mint Emma. :-)
Igen, mindig is úgy gondoltam, hogy neki sokkal izgalmasabb arca van, mint Emmának.
Csak ezt az élénkvörös rúzst nem értem. Számomra valahogy nagyon nem, nem nem! A bőréhez és a hajszínéhez is jobban menne egy naracsosabb vagy csak szimplán sötétebb árnyalat. Mindegy, legalább jól passzol a vörös szőnyeghez. ^.^
A filmben kevesebb sminkkel kimondottan szép.Ezeken a képeken viszont inkább csúnyácska szerintem.


süti beállítások módosítása