Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Halle Berry

2009.06.02. 09:35 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Halle Berry visszatért jellegzetes pixi-frizurájához - a ruhája Riller&Fount, a cipője Camilla Skovgaard -, amivel ugyan meglehetősen fiatalnak néz ki, ám sokkal kevésbé nőies (és éppen ezért, egyáltalán nem olyan dögös), mint korábban a hosszú, enyhén hullámos hajával. Kicsit csalódás, remélem, hamar megnőnek majd a tincsei...

6/10

Annak, aki nem tudja eldönteni, melyik frizurával néz ki jobban, íme egy kis emlékeztető:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr711158354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én eleve nem vagyok oda ezért a nőért, de sztem azon kevesek közé tartozik, akinek jól áll a rövid haj. megkockáztatom,h. nekem úgy jobban tetszik. fiatalosabb, energikusabb úgy a kisugárzása.
@Ms Groutesque: osztom.
rövid hajjal különlegesebb is.
Nekem is jobban tetszik rövid hajjal..ilyen hosszú haja mindenkinek lehet, olyan tucatot csinál belőle. Egyébként nem igazán szeretem, ahogy öltözködik, de az Oscar ruhája varázslatos volt.
szerintem csinos így is,úgy is!de valamiért jobban tetszik ha rövid a haja!kevés nőnek áll jól a rövid haj,általában nyalókafejet csinál,de halle így is nőies!
a ruhája is jó,de a szandálja ami igazán bejön,nálam 9/10!
a rövid hajas közeli fotón nagyon durván nem szimmetrikus a arca
@-Maya-: Csak a szeme... Rossz a fotó. :-)

Nekem tetszik a haja röviden is. Osztom, hogy kb. ő az egyetlen, akinek a rövid haj tényleg jól áll. Viszont a lába és a teste nem a régi.
Elég szembetűnő a különbség a korábbi formájához képest, de hat hét alatt sztem formába lendíthető. Kb. én is mindig ennyire vagyok 'meghízva', amikor éppen. :-)

A sminkjét imádom, a bőre gyönyörű!
Csak, csak... mintha őt is megviselte volna a gyerek körüli teendőhalom, nem?
Hízott. A ruha, cipő előnytelen, olyan kis tömzsi törpe kinézete van. A haja nagyon jó röviden is, én nem tudok választani....talán a hosszú hajjal asszonyosabb, a röviddel cserfesebb.
te jó ég! egy rossz fotós egy ilyen gyönyörű nőből is képes rövid lábú(oké, a lábát az a cipő is rövidíti..), nagy seggű, amorf csípőjű barbamamti csinálni!!!

@Ms Groutesque: én is egyetértek! Rövid hajjal dögösebb:-)

A szandált kérném:-) Az alakja most nem a legjobb , de szerintem hamarosan újra hozza majd a bomba formáját!
nekem mindig is hosszú hajjal tetszett, úgy igazi nőcis nő, így meg inkább vagány


süti beállítások módosítása