Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Napicuki: Adam Sandler és kisebbik lánya

2009.05.28. 11:02 - Virgogirl

Adam Sandler először mutatta meg a nyilvánosságnak kislányát, Sunnyt (aki egyébként tavaly novemberben született).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr491148529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mindig összekeverem az Amerikai Pités Jason Bigg-sel, régen még a Ben Stillerrel is. A kislány édes.
@cicómicó: Én sem tudom, csak a nevét, de filmet nem tudok hozzá. Ráncos. :-D
Én is novemberi vagyok.

@Scala: hanyadika? Sunny ugyanaznap született, mint apukám
@Virgogirl: Még tavaly nyáron írtam, hogy hányadika, erre a blogra... ;-)
De nem jegyeztétek meg... mint utóbb kiderült.
Zárójelben: Semmi baj. :-)
@Scala: egyszerűen elsiklottam felette, pedig az ilyesmit meg szoktam jegyezni... azt tudtam, hogy november, de arra már nem emlékszem, hogy hanyadika :-( most rosszul érzem magam
@Scala: Elég béna vígjátékokban játszott (pl. Távkapcs, Ne szórakozz Lohannal, Ki nevel a végén, az 50 első randi), rengetegszer kapott Arany Málna díjat. Ha már kevertem, Ben Stillert jobban bírom, bár őt sem a szépségéért szeretjük.
@cicómicó: nem Lohan, hanem Zohan! Lohan az a Lindsay... Szerintem egyébként elég jó komikus, vannak kellemes filmjei, meg persze a SNL-ben (Saturday Night Live) is sűrűn szerepelt
@Virgogirl: Persze, persze, elírtam, bocsi. (De így talán viccesebb,nem?) :) Akkor is inkább a Stillert választanám.
Eléggé kedvelem ezt a fickót, még ha tojásfeje is van. Baba egyenlőre rá hasonlít, remélem, legalább a humorérzékét örökli majd, ha szépséget nem sikerült...;)
@cicómicó: Stillert én is jobban bírom, tőle sok filmet láttam. Utoljára egy házasságos befuccsolósat, melynek a legvégén két percig Eva Longoria nyújt elég felejthető alakítást. :-D
@cicómicó: És tényleg vicces volt az elírás! :-)
@Virgogirl: Semmi baj! ;-) Ugyanaz a nap, mint a névnapom, de ez csak véletlen, mert amikor megszülettem nem volt hivatalos névnapom.
A szeme az tiszta apja! :) Aranyosak. :)
Ha már elírás,akkor direktbe: Jason Piggs... :D
@Scala: Aha, az az Agyő nagy ő volt. Én is ebben a filmben "szerettem" bele. Bírom, hogy egyre jár az agyunk.
@cicómicó: Volt néhány durva poén abban a filmben, nekem az első filmem vele a Keresd a nőt! Ott szerettem meg, de nagyon. Szuper film! A legjobb ebben a kategóriában sztem :-)


süti beállítások módosítása