Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Fergie

2009.04.29. 19:44 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Fergie eléggé kettős életet él a szememben: vagy nagyon jól néz ki, vagy nagyon rosszul - most szerintem nem túl jó, ahogy felöltözött. A ruha önmagában csinos, de a cipő engem valami ortopéd darabra emlékeztet, az arca pedig kifejezetten öregnek és elgyötörtnek tűnik (a fenti képről először G. Mária jutott eszembe, ami azért nem túl jó..)

5/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr551094247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem a cipője tetszik, de tudom, hogy ez az ami Virgo lady-nek nem jön be. (ami a lábfejnél nagyon zárt) :)

Szerintem nagyon jó ez a cipő. Viszont Fergie arca valami borzasztóan néz ki. Mint egy 40-50 éves nőé.
az első képen szerintem magához képest jól néz ki fergie!a közelin nagyon durva az arca!!!!teljesen meg van öregedve...de ez a hajszín jobban tetszik,mint a világos-szőkés!
a ruha is jó,de valahogy nem áll rajta sehogy,a cipő meg furcsa...
Nekem meg a hasa tetszik, bár itt nem látszik:)
Egyébkét az arca tényleg olyan öreges, mintha palsztikáztatott volna meg egyebeket is művelt volna vele
@theba: Szószerint ugyanezt gondolom! :-)
Hogy fényképéeznek ott a kocsiból a háta mögül. :-D
@koimbra: mert plasztikazva is van!!!de ez koztudodtt!sajna minel tovabb annal rosszabul nezki!:SSS
sztem ez a hajszin is oregiti...cipo nekem sem jonn be,nem illik ehhez a ruhahoz,sokkal finomabb forma illene ide!de a feje az gaz,pedig ki csinos nonek tartottam....uhh meg a ferje is jo!:PPPLas Vegas foszereploje!nem tudom h hivjak!
@koimbra: Sztem a hasa nem a régi... Már ha neked is a formás, lapos, enyhén kockás jött be. :-D
hány éves? egy visszavonult bokszolónak van ilyen arca. szegény.
a ruha szerintem lehetne egy picivel hosszabb, a cipő sem jó, az az érzésem, hogy rögtön orra esik benne. és az az ajándékdobozszerű táska?
Ez a hajszín tragédia. Csak ismétlem magam, vannak, akiknek vétek hajszínt váltani. Nos, Fergi is közéjük tartozik, idős ő már ahhoz, hogy váltogassa a hajszínt. Pláne úgy, hogy tudvalévő, hogy a sötét szín idősít.
Borzalom! 10/2. Öreg a feje, szarul áll rajta a ruha, csúnya cipő, és a smink és haj is gyenge. Szerintem jobb volt neki a melírozott.
oh my God!
Ez a nő egyre csúnyább és egyre kövérebb!
Ja és full alkesz feje van
Szerintem a feje önmagához képest nem is rossz itt, csak mindig ezek az idétlen, világos rúzsok... Tény mondjuk, hogy elsőre azt mondanám, hogy milyen jól tartja magát így 50 felé. Ez sajna genetika szerintem. Én is ismerek olyan 30-ast, akiről ha nem tudnám, hogy mennyi idős, simán 45-50-nek mondanám. Szar nekik :).
A ruha lóg rajta nagyon.
@miss shade: huh, de nem szeretem az ilyet... egyébként se működik a link ebben a formában ;-)
@Virgogirl: már bepróbálkozott Strange-nél is...
Sztem vmi szívatás lehet
@catwoman5: megnéztem, az összes hasonló tematikájú blognál... lehet ezt, nem rossz a módszer, csak nem elegáns :-)
@Virgogirl: A legjobb, ha nem is veszünk erről tudomást...

Most láttam a Kettős játékot lányok, én jókat rötyögtem rajta. Bírom Julia Robertset, annak ellenére, hogy Clive Owen sokkal jobb színészi képességekkel van megáldva, tetszett (90%-ban) Roberts alakítása. A film jó, atémán már én is gondolkodtam korábban, és iszonyat szuperül kifigurázza a multinacionális cégeket + bizonyos egyéb közhelyeket. :-DDD
Érdemes megnézni szerintem. Néha vontatottnak tűnik, de a végére szépen összeáll.
@Scala: hibatlan mar csak azert is mert Clive Owen..feltetlenul megnezem:)
@FuNtiK: Írj, ha láttad. Tényleg jó poénok vannak benne, és ha bírod Owent (én nem annyira, az arcbőre nem elég babás. Itt szépen le van fogyva amúgy.), akkor pláne kellemes estéd lesz. ;-)
@Scala: feltetlenul megosztom a velemenyemet a filmrol!:)es koszi!
Most figyelem csak, hogy milyen szar a szemöldöke.....ez a kerek ív , vagy milyen nagyon nem jó.
@Gemini: Ha nem mondod fel sem tűnik, de tényleg nem stimmel. :-)
fullon van botoxolva ,igy ezert az egesz arca torzul..lattam az uj Black Eyed Peas klipet .es meg o is benne van..hat razza magat rendesen,de kozelrol sem mutatjak a az arcat...nem is csodalom miert:PPP
@FuNtiK: Tegnap az Oly sokáig szerettelek c. filmet néztük meg. Szép film. Kirstin Scott Thomas hatalmasat alakít. Mint egy színházi darabban a szereplő átalakulása. Férjemnek nagyon-nagyon tetszett, nekem is, csak sejtettem a szorit. /Mindig kitalálom ezeket. Kivéve a Beszélj hozzá-t és egyéb Almodovar filmek (kivétel a kivétel alól a Volver). :-)/
Visszatérve az Oly sokáig szerettelekhez: Tökéletesen európai film. A forgatókönyv jó, és ahogyan a szereplők ki vannak választva + találva kiemelkedő és nagyon életszerű (a család, a lányok !, a nagypapa, a barátok, az uszodában stb.).

Ha valaki látta érdekelne nagyon a véleménye!
Nagyon megható jelenetek is vannak benne. Nem is, mait kimondottan annak szántak, hanem a többi. Nem akarok spoilerezni...
@Scala: olvastam rola h nagyon jo film,norol aki tobb evig bortonben volt...nem is tudtam h Kristin Scott Thomas beszel franciaul??v en lemaradtam vmibol??uhh ma nezem a kettosjatekot:)))beszamolo utanam...
@FuNtiK: Igen, ő elég jól tud franciául, bár van egy tisztán angol akcentusa. Már más francia filmbenis játszott. Pl. A topmodell a barátnőmben ő Daniel Auteuil felesége, ha emlékszel.
Én nem tudtam a sztorit szerencsére, nem szeretem tudni miről fog szólni egy film, az a férjem mániája. Csak az értékelést olvasom el, átfutom.

Írj milyen volt a Kettős játék. :-D
@Scala: a boltkóros naplójában meg francia főszerkesztőnő
@Virgogirl: Azt a filmet nem láttam. :-)
@Scala: szia,huu hat a kettos jatek bejott ...bar en tobbet vartam vhogy,nem tudom talan tul voltam lelkesedve ra:))kicsit iritalt Julia,es esku nekem olyan de ja vum volt...h Ocean's eleven szeriakra emlekeztetett,lehetseges ez??de Clive hibatlan,eleg az o pillantasa es mar olvadok!es tenyleg igazad volt abban h a vegen minden szepen kiderul...szal bejott,izgatottan neztem vegig!most ra vagyok ehezv eaz uj Clint Eastwood filmre,azt mondtak ez egy kotelezo film,mindenkinek kell megnezni!!!!
@FuNtiK: Férjem ugyanezt mondta, hogy Julia Roberts hozta az Ocean's ... Tess karaktert! :-DDD

Én nem emlékszem az Ocean'sekre, láttam, de nem emlékszem. Kicsit néhol műmájer film, kivéve Vincent Casselt a másodikban.

Nagyon fáradtan néztem a Kettős játékot, és elég régen voltam moziban, talán ezért is tetszett annyira. ;-)

@Scala: nahh akkor megis jol sejtettem....huuu hat Vincent igy no commnet!HIBATLAN! kar h nem az full amcsikhoz partolt,mert akkor gyakrabban latnank...de igy is jobb,mert a francia filmeket is birom igy!amugy keszulodok megnezni azt a 2rezses filmet ahol egy hazafias francia bunozot alakit!itt volt a bemutatoja,mi alkalmabol jott ide is szemelyesen:)bar nem nagyon szeretem az ilyen bunugyi felet,de miatta barmit megnezzem!


süti beállítások módosítása