Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikons of the day: Kate Hudson és Anne Hathaway

2009.01.06. 10:16 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

A két színésznő a Bride Wars című új vígjáték bemutatóján. csinosak, hozták a szokott formájukat. Hathaway haja nagyon tetszik, de nem tudom eldönteni, hogy illik-e hozzá - ez a retrós frizura (szerintem ő ehhez túl "jókislányos"). Kate Hudsont találtam csak meg, ő Oscar de la Renta ruhát visel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr94860954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon csinik és tényleg nagyon ott van a szeren a Anne haja! :)
nagyon csinosak, de egyszerűen megőrjít Anne arca... annyira kis csúnya, pedig most egészen szimpatikus: kedvesen mosolyog...
@The Strange: én rájöttem, hogy miért. Mert mindene, ami szép lenne külön külön (szem, száj, orr) túl nagy.
@Virgogirl: igen, tényleg... pedig már nem is unszimpatikus nekem... de szegénynek rosszul lett összekomponálva az arca, mindenből túl sokat kapott :D
Cserélhetne Rumer Willis-szel, akinek minden túl kicsi az arcán :).
Teljesen rendben van mind a két hölgy
@Virgogirl: igazad van, most hogy írod.
Kate Hudson is jól néz ki, de ahogy jobban szemlélem, a 2. képen eléggé éles, hegyes álla van. (Na jó, muszáj valamibe belekötni..)
Szerintem kihozza a maximumot Anne H-ből ez a haj, csak hát egy ilyan fejből ennyi sikerül. ;-)

Nekem Kate ruhája nem tetszik.
Ah cipője sem, és a ruhája sem igazán. Nekem ezek a csajok olyan 5-6 pontosak: belerakták a készülésbe az időt és odafigyelést, meg az anyagot is, de nem hódítóak. Két nő, aki nagyon akar.
Nem kell nagyon akarni. Elég ha csak bájosak és szépek.ű
A.H. esetében ez fotoshopot jelent. :-DDD
kate hudson ruháját imádom,gyönyörű!!!!!10/10
anne is csinos,a haja igen jó!!!!kicsit szigorú az összhatás,de tetszik!én nagyon bírom!ő 9,5/10
Noh, de lyányok! :D Nagyon gonoszak vagytok Anne-nel! :D
Szerintem a haja és a ruhája nagyon jó. Elegáns. Egyszerű és bájos. Nem szép az arca, de nem tehet róla! :)
Hogymi? Az orra azért nem nagy. Legalábbis az enyémmel összehasonlítva. ((: Dehát nekem már csak ilyen kis (nagy) formatervezett jutott, és az idők során úgy meg is szerettem, hogy át sem műttetném. Pusztán a képeken szoktam kicsit megbütykölni a látványt, mert bizonyos szögből sajna túl nagy árnyékot vet az arcomra. :P :DDD
Ja, heló, Pandanaram is én vagyok ám! :D (Hogy mi a frásznak csináltam új nicket az új blogomhoz?!)
A ruhák tetszenek:-)
Kate-nek szerintem nagyon szép a ruhája, csak a nem túl vékonyka csipőjét emeli kis az a.... nem tudom hírtelen, hogy öv utáni felső folytatásnak vagy plusz odornak mondjam-e. (Aki tudja a helyes kifejezést, csak javítson ki nyugodtan...:))

Anne helyes és igen szolid ruhája nekem tetszik, bár nem venném fel, az tuti. :)
Haja nagyon jó, ebben osztom a közvéleményt. De a nő nem a kedvenceim táborát erősíti.
csatlakozom a "senkinek se tetszik A.H. táborhoz", a haja jó.
Kate.nek a sminkje tetszik nagyon...szép lett az arca, kedves és bájos, a rucnak meg tényleg nem jó a szabása, a minta tetszik, de egy kis miniruha pánt nélkül, sokkal dögösebb lenne ebből....
@Michiyo: Nem Scala vagy egészen véletlenül???? Ő szokott így "mindene vastag"-ozni :-DDDD Egyébként sztem a plusz réteg miatt tűnik egy picit nagyobbnak, de a kifutón Coco Rocha viselte a ruhát, és ott is látszik ez, pedig Rocha minden, csak nem nagydarab
www.style.com/fashionshows/complete/slideshow/S2009RTW-ODLRENTA?event=show1862&designer=design_house78&trend=&iphoto=57
Rochanak jobban áll, mert Hudson alacsony, és lenyomja ez a ruha.
A karja Hudsonnak egy csöppet vastag, ha már hiányoltatok! :-D
Anne-ről (illetve a frizurájáról) ez a figura jutott eszembe, amikor megláttam: tuuroorudi.extra.hu/anne.jpg - a 2 stupid dogs-ból :D
@Virgogirl: Nem ő vagyok. :D De tény hogy a vékony modell alkatot kedvelem. Hiába...az ember arra vágyik ami nincs, vagy ami régen volt...
@Michiyo: egyetértek! :-) Vagy amire törekszik. :-)))
nagyon érdekes Kate ruhája,nekem nagyon tetszik...
Anne haja meg húú, nagyon bejön !


süti beállítások módosítása