Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Eva Longoria a Glamourban

2009.01.05. 16:55 - Virgogirl

Címkék: fotó magazin híresség

Kellemes, de nem különösebben extra képek, az amerikai Glamour februári számából. A második fotón viszont nagyon tetszik Eva haja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr58859573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyetértek Virgo, kellemes képek, de ennyi:-) A haja tényleg jó, de fel kellene fogadni egy fodrászt, aki minden reggel ilyen csinire bedobja :-D
Aha, meg sminkest, meg egy ruhaösszeválógató-embert, meg sofőrt, meg szakácsot, meg személyi edzőt... ellennék. :-)
Hello Virgo,
Nekem is bejön a második kép.
És a harmadikon a maxinaci, mídermelltartó,olyan nőies, de nem kényelmetlen benyomást tesz rám.
Ha van elégendő időm a készülésre, és hagynak eleget aludni, engem idegesítene ekkora személyzet... megvagyok magam.
Ha rohanni kell, akkor persze minden segítség rámfér. És kinek nem kell rohannia a mai világban? :-)
A személyi edző szerintetek tényleg ennyire fontos? Sztem nem... amúgy is kezdek híve lenni a természetközeli sportolásnak... ;-)
Akkor fontos a személyi edző, ha a)nehezen veszed rá magad a mozgásra, de tudod, hogy ha fizetsz valakinek ezért, akkor elmész, mert nem akarod elveszíteni a pénzed (és egy barátot könnyebb lebeszélni), b)nem nagyon tudod, hogy mit kell csinálni pl. egy konditeremben és szükséged van arra, hogy valaki elmutogassa ezt, c) sok időd és pénzed van, és szükséged van arra, hogy valaki bíztasson és csak rád koncentráljon edzés közben (van, akinek ez önbizalmat ad...)
Szerintem.
tényleg jó képek, jó rájuk nézni, de semmi különleges
Nagyon kis csini a haja, valóban. :) Ennyit látok félszemmel kb... :)))) Na jó csak viccelek, ma már jobb a kötőhártya gyulladásom. :D
Szegény Zsani, küldöm a pozitív energiát.
Köszönöm, csajok! :)

Ma már sokkal jobb! Szombaton K.O.-n voltam és jönnöm kellett dolgozóba... :(

Volt már valakinek ilyen felnőtt korban, amikor emlékszik rá? :( Orvosnál ugyanis nem voltam, de gyógyszertárban kikuncsorogtam rá antibiotikumot. (nem adhatnának). Azt mondta, ha mára jobb lesz, akkor ok, de ha nem akkor irány a szemészet és kuka a szemcsepp.
Volt. Pihentetni kell, nem a monitort bámulni. Meg a kamillás-szemvidítőfüves öblögetés is jót tesz neki.
Iszonyú kellemetlen. :(((( (Virgo akkor tudja... :S)

Tegnap egész nap aludtam és feküdtem... A munkámmal sajna együtt jár a monitor... :( Otthon kellett volna maradnom! :D
Nekem pluszba a lencse is bejátszott...
@Virgogirl: lehet pont attól fertőződött be, nem? :S
Nem. Én nagyon csúnyán belekaptam a szemembe, sérült a retinám, emellé érkezett egy kellemes kötőhártya-gyulladás az allergia miatt. Nyamm, még rágondolni is.
Jaj. :( Én nemt tudom, hogy szedtem össze... SZombat reggel úgy ébredtem, hogy valami csúnyán belement a szemembe. (hát mégsem. ) :D

Lehet Diffusionéba a ruhaturkálás és "szempiszkálással" (bár erre sem emlékszem) valaki rám hozta ezt a kellemes dolgot... Hozzá teszem máshol nem is voltam előtte...:D vagy éjszaka a párom intézett el, de arra csak emlékeznék! :D
Jellemző, megártott az a sok vásárlás... :-DDD
Szegény Zsani:-(( Jobbulást :-)
@Virgogirl: Hááát....én is kipróbálnám:-)))
@Virgogirl: néha szemüveget is kell hordani, dádá ;-)
a fürtjeit én is irigylem, de mára már meg kellett békélnem a gondolattal, hogy nekem sohasem lesznek ilyenjeim, brühühü :-(


süti beállítások módosítása