Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Jennifer Aniston

2008.12.12. 10:12 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Szép is, csinos is, de sajnos én egyből elfelejtettem, ahogy levettem a képről a szemem. Csak azt tudom rá mondani, hogy egy kicsit unalmas - sokkal többet kockáztathatna (úgysincs mit veszítenie...)

7/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr19818583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A helyében mindezt sötétkékben adtam volna elő! És hosszabb szoknyával.
Oké, hohy próbál természetes lenni, és csinos, de ez most nem jött össze. Olyan kislányos, de neki nagyon gyorsan le kellene vetköznie ezt az imaget! Hiszen már 15 éve ezt látjuk tőle...
Hajrá a femme fatale Jen-Jen!

(bár úgyse hallgat rám, mert egy sokkal fiatalabb pasinak akar megfelelni + nem elég intelligens, sajna; pedig bírom, de tény, mai tény)
jav. hogy; vetkőznie; ami
én sose csíptem, a Jóbarátokban sem, inkább Monica. Halál unalmas nő lehet, Brad is otthagyta, ez is jelenthet valamit...
a térdkalácsán látszik, hogy már nem mai csirke...
Most szeirntem is melléfogott, főleg a szoknya nem tetszik, nem is szép és túl rövid is. de egyébként nekem nagyon tetszik az a természetes vonal, amit ő követ, szerintem maradjon is olyan.
Antibaby sztem is maradjon olyan, de mostanában inkább nevetséges, mint letisztult. :-(

Én is jobban bírtam Monicat a Jóbarátokban! :-)
de azért aranyos Aniston, és Rachelnek is az volt! ;-)
Ő egy cuki kis nő, csak nehogy úgy járjon, mint Meg Ryan. :-(
Akivel mi van mostanában, by the way?
Nekem is bejön ez az egyszerűség.
Pl. Jennifer Lopez is fényévekkel jobban tetszik, amikor hasonlóan egyszerű, mint amikor nagyon femme fatale akar lenni, a hűde nagy konttyal, a nagyon izé ruhával, a fura nézéssel, ő pl. sokkal jobban tetszik a filmeiben.
Mondjuk megnézném Jenistont végzet asszonyaként, tud ő olyan lenni egyáltalán?
Szerintem is nagyon szép Lopez a filmjeiben, a legtöbben. :-)
Aniston: nincs túl sok arca, az a baj... Nem tudom milyen lenne egy bármilyen más szerepben, mint amit eddig alakítgatott... De úgy tűnik, nem is mernek neki olyat adni, ami eltér a klisétől!
Tényleg nagyon régóta így néz ki. A Jóbarátokban azért próbálkozott rövid hajjal, de a smink is ugyanolyan mindig. Bár szerintem Brad Pitthez jobban illett, mint az nősténydög Angelina. Ő is gyönyörű, de mellette elhalványul Brad. Je
Például időnként feltűzhetné a haját....
a legunalmasabb hollywoodi sztár-nem képes 10 éve megújulni,se külsőleg se a színészi teljesítményét tekintve...láttam több filmjét is,de ő mindig rachel marad,egy egyszerű lány a szomszédból....se a haja,se a sminkje se a ruhái stílusa és színe nem változik....uncsi.
barnuljon be a hajszíne vágassa fazonra a hajárt és hordjon színes cuccokat!!!!!!
jen légy forradalmár :)

phoebe volt amúgy a kedvencem a sorozatban,hatalmas arc!
Szerintem AJ jobban illik Piithez! :-)
AJ mellett BP csak másodhegedűs. JA-val olyan jól kiegészítették egymást külsőre.
Én nagyon bírom ezt a nőt. Nekem tetszik ez a természetesség, akkor is, ha talán csak "csinált". Többnyire jó cuccokban jár, jó a haja, szépek a cipői, szolíd a sminkje, körmei mindig ápoltak, stb, azt meg, hogy BP-tel milyen volt a házassága, meg most milyen a magánélete, meg hogy mennyire intelligens, nem érzem úgy, hogy mi meg tudnánk ítélni. ( Én legalábbis semmiképp, mert én nem ismerem személyesen. )

És hogy nem képes megújulni? Minek is tenné? Így is dollármiliókat keres, forgat néha egy-egy filmet, szerepel a címlapokon, ott van a fontos bemutatókon, premiereken, remekül megél ebből a "szomszéd-lány"-imidzsből, a helyében én se változnék.
A Jóbarátnők c. filmben pl. nem vicces karaktert alakított, hanem egy szerencsétlen, helyét nem találó takarítónőt, és barna volt hajszíne!!, hát... nem is állt jól neki egyik se.
ddevil, nem bírom megnyitni őket! :-)

Láttam a Jóbarátnőket, egyébként! ;-)
Nincs különösebben szép fejformája, azért fura feltűzött hajjal.
ddevil, utólagos engedelmeddel kimoderáltam a linkeket, mert mi sem tudtuk őket megnyitni (egy gépről se).
Akkor jó, és bocsi az előzőért.
Így már nekem is! :-)


süti beállítások módosítása