Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Emma Watson

2008.12.10. 10:21 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Emma Watson William Tempest tervezte ruhában. Nem vagyok oda érte (a cipő jó), valahogy olyan befejezetlennek tűnik... A sminkje csinos, de a szemöldöke egy kicsit túl vastag és sötét az én ízlésemnek (tudom, hogy mostanában ez a divat, de szerintem a vékonyabb szemöldök sokkal nőiesebb). Egyébként meg, valahogy nem tudok szabadulni attól a gondolattól, hogy Emma Watson mégis csak egy kislány (aki a Harry Potterben volt évekkel ezelőtt), nem pedig egy nő.

5/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr23814479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon jól megfogalmaztad, nekem is pontosan ez az érzésem vele kapcsolatban, hogy ő még csak egy kislány. Nem tudom, lesz-e olyan idő, mikor nőnek fog tűnni a szememben (ez a baj a tinisztárokkal -- soha nem nőnek fel :-)
Amúgy a szemöldöke tényleg nagyon egyes....
Sziasztok!

Nekem ez nagyon tetszik és elvonatkoztattam a csajtól és a kislány feelingtől.Mindene tetszik! Belebolondultam egy ideje a sötétkékbe - azt veszem magamon észre! :)))))
Nálam 8/10 inkább! :)

OFF: Virgo, megkaptad a mailem?
Még nem néztem Zsani, de megnézem :-)
Nem ma küldtem, pedig! A forma játékra a megfejtést és a köszikéket a parfümért! :) A páromnak jobban bejön az illata, mint bármelyik horrorible áru parfümöm! :D
Küldd el kérlek, még egyszer. A parfümnek meg nagyon örülök! Annak is, hogy biztonságban megérkezett.
nekem nagyon tetszik,nálam 9/10!a ruha annyira jó és az a cipőőőő :) :)
szerintem a stílus nem kor kérdése,neki meg jól állnak ezek az elegáns dolgok,sokkal inkább Emma kissé felnőttesen,mint például Christina A. vagy a high school musical-es csaj az ízléstelen,feltűnő ruháiban.....hajrá Emma,lehet valaki fiatal és elegáns is egyben!
A cipő nagyon-nagyon bejön! A lábszára, vagyis a bőr a lábszárán fura kicsit. A második képen nem néz ki többnek 14-nél. A ruha tetszik, de talán még tényleg nem neki való.
a ruha még nem is lenne olyan rossz, de ez a beszárított 90-es évek búrafrizura ?! nem gondolhatta komolyan
Tetszenek a vállai, sportosak. Plusz gonodolom optikailag is rá van játszva.
Én sem tudok elvonatkoztatni a kislányos arcától. Jól emlékszem, hogy ő lesz a Chanel: Mademoiselle parfümjének új arca????
Nem tecc...
Sem a cipő,sem a bőre, sem a ruha nem tetszik rajta. :-(
Sorry, de itt is egyet kell értenem Virgoval! :-)))
a ruha egyáltalán nem tetszik, a cipő öreges....Emmát pedig egyre mesterkéltebbnek látom, nem szimpatikus.
Hála Virgo ajánlóinak, pont most böngészgettem kicsit a Stockphoto oldalát. Van fenn egy két remek video, hogy hogyan is kell pl. mosolyt csalni (és ott tartani )a modell arcára, hogy az őszinte legyen. Na, ami itt van, nem az..
Küldjük el mégis az ifjú hölgyet egy kis gyorsstalaplóra Tyrahoz :)
szerintem rettenetes! :( túl erőltetett, öreges, és hiába játékos a ruha, ő ezt nem tudja visszaadni, nincsenek összhangban szerintem. nem tudja viselni ezeket a ruhákat, és ezt Emmát nézve nem először gondolom... ennek ellenére szimpatikus lány, én szurkolok neki, h találja meg önmagát. :)
Erőltetett, ez így igaz. Viszont úgy nyomatják, hogy az valami borzalom. :-(
És tudom, már mondtam, de a cipő nagyon nem tetszik.


süti beállítások módosítása