Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day extra: Diane Kruger

2008.12.01. 22:45 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Nagyon, nagyon tetszik ez a Giambattista Valli ruha (és a piros cipő is, ez utóbbi sajnos nem látszik a képen...), és a rúzs árnyalata, amit Kruger visel, az egyik kedvencem.

8/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr81798847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mi az hogy! Nekem is nagy kedvencem a tervező! :-)))

Kis belekötés Krugerbe: a szemüldöke túlságosan erős ehhez a fincsi kis rucihoz.
A rúzs tényleg jó! ;-)
És amit végképp imádok a ruhán, a zseb bevágás, vagy az ténylegesen egy zseb? :-)
Tökéletes!!!!! :-)
a ruha nagyon szép tényleg,nekem a cipő nem passzol a szetthez,de a nő feje nagyon nem jó....a hajszíne, a szemöldöke és a szemfestéke így együtt elég szörnyű...ha nem látnám a fejét,akkor jobban bejönne :)
Nagyon helyes, de nekem mellben rettenetesen szűknek tűnik.
Igen, a smink lehetne jobb, főként a szeme...
csini. csak a ruha felsőrésze mintha túl szűk lenne neki.
Ez ruha nagyon szép, de akár egy próbababán is lehetne: elrejti a NŐT.
wáá de csuda ruha!!! de a feje tényleg nagyon nagyon hibádzik, a haja:S:S szálkás, lenőtt, kócos és fénytelen. ez a ruha talán Keirán vagy N. Portman-en jobban tetszene.
dzsuli, a hajáról általad írtak félelmetesen pontosak, sajnos...
Nekem ha rossz passzban vagyok ilyen a hajam, de gondolom, ő nem otthon frizurázott, egyedül...
Ja, és Feca, szerintem is elrejti a nőt, de éppen ettől elegáns, abban a korban, amikor minden kint van, akár akarjuk, akár nem! ;-)

Audrey Hepburn-ön tudnám elképzelni, szerintem amúgy is Givenchy beütésű ez a ruha. Vagy tévednék, kérdezem a tudományos munkatársakat? :-)))
Pont azon gondolkodtam, hogy téli menyassonyi ruhának is felvenném, minden különösebb aggály nélkül. Nekem is nagyon bejön, ha még nem mondtam volna :)
Scala, a csónaknyak miatt gondolhatod, de így van, hasonlít a régi klasszikus Hepburn kis feketére.

Csipke, nekem is eszembe jutott, hogy klassz menyasszonyi ruha lehetne belőle :-D
Nekem mellben szűk volna... :-( Tudom... Jó méretben meg hülyén mutat, nem véletlenül feszül ki Krugeren sem. ;-)
A nőt nem szeretek különösebben, de ez a ruha tökéletes, csak nagyon bele van passszírozva felül :)
Nagyon helyes kis ruha, de szerintem összenyomja az alakot...vagy csak nekem tűnik így? A smink egész jó, de a haj tényleg olyan "otthoni" hatású:-D
Nekem ő sokáig nem volt szimpi (mint általában ezek az egy kaptafára készült szórakoztatóipari szexijányok), de már egészen múlóban az ellenszenv. Itt is egész aranyos, a ruha fantasztikus, csak mintha Diane kissé fáradt/bágyadt lenne. Amúgy lehet, h Keira-n vagy Natalie-n jobban állna, de én nem adnám rájuk :P :D
ez a ruha nekem KELL!!!:))
Bianka, Giambattista Valliék tuti megvarrják neked, ha ilyen szépen kéred őket ;-)
Ingen, nagyon gyönyörű darab!
Nekem ilyen színben és sötétkék santungban KELL!!! :-)


süti beállítások módosítása