Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikons of the day: Ali, Salma, Catherine

2008.11.10. 09:47 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Nem vették félvállról... Ali Larter és Salma Hayek is igen csinosan néz ki szerintem - ha választani kellene, akkor Larter ruhája és Hayek sminkje-frizurája tetszeik jobban.

Persze, nem mindenkinek sikerült jól összeraknia magát: Catherine Zeta-Jones mostanában nincs a topon. Vagy csak én látom így?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr20759945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ali Larter tetszik a legjobban!
Salma sminkje (főként a rúzs) és a haja öregíti, szerintem sokkal szebb, amikor máshogyan van megcsinálva.
Ali Larter jól néz ki, de valahogy olyan idegen ez a ruha tőle...szerintem nem illik hozzá :(
Salma Hayek fejtől lefelé nagyon jó, de a sminkben és hajban Scalaval értek egyet, és nem értem azt a hajháló-szerűséget sem a fején.
CZJ meg az első képen úgy néz ki, mintha összeaszalódott volna, de az arca és a haja közelről nem rossz, csak olyan elhasználódottnak tűnik a bőre.

Húú, lehet, hogy túl kritikus voltam? :DDD
Ali tényleg csinos, Salma nekem sem tetszik annyira, Zeta-Jones-nak nincs dereka a ruhában, és a szempilla imitációja is sok
Azt hiszem én nem leszek ilyen kritikus! :D Catherine nem tetszik, de Ali ruhája káprázatos és Salma talán csak a rúzsával hibázott... A haja valamiért tetszik! ;)
Én abszolút nem ismerem Ali Larter, szóval legalább objektivebben látom, talán. :-)
Szerintem nagyon jól áll neki ez a ruha. A ruha különlegességéhez pont jó, hogy nem lett túlbonyolitva sem a haja, sem a sminkje.

Igazából el is fogadnám ezt a ruhát, annyira tetszik.
Nekem is kell az a ruha héééééé! :-D

Énsem ismerem Lartert, nem érzem idegennek tőle a ruhát.
Strange, amit CZJ arcbőréről írtál, szerintem is, olyan husi is a feje... valahogy, pedig testileg nem tűnik annak.
Mit kellene tennie? Na mit? :-)))
Nekem tetszik Salma. Minden részelet a 20-as éveket idézi rajta, remélem ez volt a cél..:o))

CZJ úgy néz ki, mint aki egész éjjel ivott és hajnalra lemászott a smink az arcáról
és az a szemöldök...azok a műszempillák, ááá
a ruháról még nincs véleményem, nem tudom egyből rámondani, hogy rossz, de azt se, hogy jó

ki a lila ruhás lány?
Ali Larter pl. a Hősökben szerepel
Scala, nem is tudom, talán méregteleníteni? :D
Nem ismerem azt a sorozatot.
CJZ: az ilyen fedetlenül hagyó ruhához frissnek és/vagy fiatalnak kell lenni. Ráadásul a ruha nem vonzza a tekintetet.
A lila rugás csaj menő. fiatal, könnyű neki.
Salma rúzsa: a ruhához illik, a viselőjéhez nem.
ali nagyon csinos és szép a ruhája,bár nekem az első képen kicsit díjbirkózós a beállása-gondolom az izmos karjai miatt,de alapvetően nálam olyan 8/10
salma nagyon nem jó,annyira öregíti ez a smink,pedig az elgondolás nem rossz,de a sminkkel hazavágta az összképet.a fején lévő valami tetszik,nálam 5,5/10
caterine pedig olyan jól néz ki,nem látom,hogy nagy gáz lenne,a ruhája nálam magasan a győztes és a sminkje is ok,bírom a szempilláit :) nálam 8,5/10
Strange, talált! :-DDD
úúúú ali larter marha jól néz ki! 9/10 szerintem pont jó, h a haja/sminkje ilyen egyszerű, többet nem bírna el ez a ruha
Ali ruháját én is szeretném:-)) Salma sminkje nekem most kicsit sok, Catherine pedig szerintem annyira nem szörnyű:-))
Scala! Nekem is jó lenne méregteleníteni:-) Ha szépen megkérlek, megosztod velem a titkaid:-)) Email-em: gini88@freemail.hu
Hello Candy,
Írok majd, írok, néhány nap türelmet kérek szépen.
Most csak annyit: zöldség (nyers, párolt), barna rizs, krumpli, zöldséglé, sok szénsavmentes ásványvíz.

Annyi kúra van mint a nyű, keress rá a neten. Sokhoz szerintem kell szabadság is, otthonlét, egy gyümölcskúra harmadik napján azért nem biztos, hogy végignyomja az ember a 12 órás melót... :-)
Köszi Scala:-) Nézegettem már neten, de éppen ez az, h rengeteg van és akkor most melyiket próbáljam:-D De te úgylátom szakértő vagy ebben:-) Várom a válaszod:-))
Köszönöm a megelőlegezett bizalmat, kérlek írj egy e-mailt a scala.blogok@gmail.com-ra ha nem válaszolnék péntekig! Köszi.
Szééééét vagyok esve.


süti beállítások módosítása