Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikons of the day: Bond-nők

2008.10.30. 09:00 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Bemutatták Londonban a Quantum of Solace-t, a két "főszereplő" Olga Kurylenko - Valentinóban - és Gemma Arterton - Balmain ruhában - voltak, de rajtuk kívül még tiszteletét tette az M-et játszó Judi Dench, az egykori Bond-ellenfél Grace Jones, Karen Elson (férje, Jack White a film főcímdalának előadója), Elle MacPherson és Lily Allen is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr71739938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- Szép: Olga,
- szép, méltóságteljes és küldje el a fodrásza számát: Judi Dench
- Jemma A. : nagyon nem tetszik, semelyik porcikája sem
- Elle Mcpherson: szerintem bénán fest, le kellene végre szoknia a szűk minikről...
- a többieket nem is méltatnám figyelemre

De hol van CRAIG?!?! :-))))
Olga cipője nem annyira tetszik viszont, ehhez a ruhához!

Jól látom, hogy ezek a csajok bénábbak,mint az eddigi Bond lányok?
Nekem legalábbis, úgy tűnik...
Tényleg.
Biztos szentel majd neki egy postot Virgo. ;-)

A piros ruhás lány nekem is nagyon tetszik, bájos.
A lila ruha viszont inkább egy műkorcsolya ruhára emlékeztet.

Akkor most két Bond lány lesz az új filmben? Világositsatok fel! ;-)
Előzőben is volt két nő, az egyik Eva Green, a másik, aki ... nem merem mondani, mert tegnap úgy letoltak, hogy spoilerezem a filmeket! :-D
na de komolyan Gemma A. magánál volt: ezekre a combokra ez a ruha (ami amúgy is ritka béna szabásilag); ez a cipő?!.
És a közeli képen látszik, hogy nagyon pihés... szőrös a dekoltázsa. Ne is haragudjatok, de minden porcikám irtózik az ilyen csajoktól.
Jó,a cipő illik az övhöz, mondjuk, nem vitás... de akkor sem tecc.
A helyzet az, hogy a legtöbb Bond filmben nem egy, hanem két (vagy több) csaj játszik fontos szerepet James életében: egy "jó" meg egy "rossz". De persze mindkettővel van egy kis szexuális feszültség...

Scala, szőrös dekoltázs???? Nagyítóval nézed a képeket? Egyébként az ilyen pihékkel szerintem nem nagyon lehet és nem is szabad mit csinálni... Nekem is pihés, és egészen idáig minimálisan sem zavart. De most már igen.
Caterina Murino volt a másik :)

Olga szép.
Gemma borzasztó. Felőlem lehet pihés a dekoltázs, de ha ilyen a combja, akkor ne egy p...mutogató ruhát húzzon.
Judi rendben.
Grace állat.
Karen, mint Julianne Moore.
Elle a tragédia csúcsa. Rémesen béna. (ruha, haj, dekoltázs, lábak)
Lily olyan semmilyen.
igen, ez a pihe-dolog szerintem simán belefér. ez nem szőr :D
Inkább a cipóképe idegesít.
piros ruhás csaj,rendben van,Gemma totál megbolondult(??)az ilyen ruháktól amúgy is ráz a hideg....
Judi D.nagyon elegáns,jól választott.
GRACE JONES A LEGNAGYOBB!!!!!hatalmas figura ez a nő,én nagyon byrom ezt a nem normális stílust!!!!! :)
Karen-nek szép a haja,de a ruha elég gót....
Elle rémes.öltözhetne már úgy,mint egy 40es díva,nem,mint egy tini....
Lili rémület,az úton oda találkozott vmi mérges ebbel,aki megcincálta a ruháját???
Virgo, Nem a pihétől írtózom, hanem hogy ezen a nőn csak olyan dolgok vannak, ami nem tetszik, illetve pl. egy volt szomszédnőre emlékeztet vagy évfolyamtársnőmre. Akiket nem sikerült megkedvelnem...

És valóban nem érdemes, szabad ott bármit is szőrteleníteni, de, talán egy ilyen eseményre valamit rátehettek vona...
Amúgy nekem meg oldalt volt pihés az orcám egy időben... Asszem már kevésbé. És az anyukám tette szóvá... :-(
Vizsgaidőszak volt, és sok csokit ettem... Nagyon sokat.
Bocsánaot kérek Virgo. Please, forgive me, és ne vedd magadra. Az ilyen részletek csak akkor nem tetszenek, ha az összhatást is erőltetettnek találom (Gemma A. pedig az).

Velünk ilyen nem fordulhatna elő! ;-) Bár úgy tűnik minden kommetemmel fényévekre kerülök a személyes találkozástól! :-)

Scala, azt vettem észre, hogy tök sok véleményedet befolyásolja, hogy xy valakire emlékeztet, akit te nem nagyon kedvelsz vagy kedveltél :-) Lehet ebben valami?
Lily Allen pont úgy néz ki, mint aki éppen összecsinálta magát :)
Scala :)
Milyen sok ellenszenves ismerősöd volt és milyen mély nyomot hagytak benned. tök fura.
Virgo,noori, ez így igaz, é pontosan datálni is tudom, mert akkoriban én sem voltam a topon, emiatt túlérzékeny is lehettem, és felerősödtek a benyomások. Akkoriban azt is hagytam, hogy ne hallgassak a megérzéseimre: előérzetek, hogy nem kell belemélyedni ebbe-abba. Hiba volt. Ma már tudom.
Szóval ezekben én is benne voltam, abszolút.
Viszont nem hiszem, hogy ki kellene kapcsolnom ezeket, mert valljuk be, Gemma A. tényleg nevetségesen fest, és nem én mondtam a kalácsképet... vagy mit. ;-)
Gemma tényleg gáz ebben a ruhában, nem ilyenek combokra való. Grace-t elvitetném a PETA rendőrséggel(ha lenne ilyen). Elle-nek nagyon ciki a dekoltázsa, hogy úgy fel van nyomva, nagyon természetellenes, és a harisnya varrása kidudorodik a hasán.
Nekem is pihés a dekoltázsom, de eszembe nem jutna szedetni, nem zavar, akinek nem tetszik, ne nézze!:D
Scala, úgy érzem, több szeretetre van szükséged, úgyhogy küldök egy virtuális ölelést.
Hű, de bénán néznek itt ki egyesek.... :(
Én Elle M,-on vagyom még leakadva...

Scala, tudod, hogy mi mennyire szeretünk és szintén ölelés! :D
Olga csinos, Gemma választhatott volna hosszabb ruhát, de az abszolut csúcspont nálam Elle! Hát szörnyen néz ki....
Köszönöm lányok! Nagyon. :-)))
Jack White nagyon Ollókezű Edward-ra vette a figurát:)
:)
oké, de sikerült az embereknek olyan mennyiségben és minőségben hordani, amitől elvesztette varázsát.
mert ilyen a divat

azért mindig ez a tendencia figyelhető meg, ha valami divatba jön, nem szempont sem a mérték, sem az egyéni izlés
Mondjuk hozzátenném NEM CSAK a lila a divat!!!
Azaz több trendjegyet nem sikerült megjegyezni (skót kocka, tiszta fekete, oroszos, hófehér stb.) csak a szerencsétlen lilát, ami már tavaly sem volt trendellenes, kvázi önismétlés.

ÉS most a pasztellila dívna, nem a tavalyi erős lakk, de az már iszonyúan meghaladja az emberek szintjét.
mármint hogy utolsó mondatom vége helyesen: (...) de ez az infó már iszonyúan meghaladja ...
Scala, én inkább a mély püspöklilára szavaznék idén.
én pont tavaly vettem egy mély püspöklila lakk táskát Hollandiában (munkahelyi kiküldetés terméke, volt értelme kimenni :-)), beleszerettem, tavaly is azt hordtam egész télen, most is, nem váltogatom

és bár már mindenki lila táskát hord, azért néha megdicsérik :-)
milyen szép szó: mélypüspöklila! :-)

De Galliano szerint meg pasztell-lila... csak azért bátorkodtam. :-)
jav. mély püspöklila
És inkább hallghatsz Gallianóra, mint rám? Szééép.
a pasztell-lila olyan konszolidált öreg nénis szín.

De én inkább bordóslilára meg a rózsaszínnel kevert lilára emlékszem tőle. :D


süti beállítások módosítása