Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Beyoncé

2008.10.16. 09:35 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Valami nagyon, nagyon, nagyon el van rontva rajta...

2/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr16716481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ó, mamám! ((:

...

(Legalább Ő jól érzi magát a bőrében. De hogy hogyan tud ebben a szerelésben mosolyogni...?!)
valami tényleg nagyon el van rontva
Etain, :-D.
Hát pl. a bokacsizma és ez a legging a párnás lábaira... meg az azonos színű tütüruha.
De a legnagyobb gondok csípőtől lefelé vannak!
derékig azt kell mondjam,hogy tetszett,de innen már csak elrontani lehetett és sajnos el is rontotta,nagyon.....
kicsit rövid az a dolog rajta nem?(önkritika?)
dzsuli, nagyon nincs önkritikája, pedig az alkata sokt változott a bomba formájához képest...
Ebben még a szép arcoska sem segit!!!
életemben először látok ilyet, hogy valakit a fekete szélesít..
Igazi falusi menyecske alkata lett.
betonpanda :-D
Lizi, pontosan!
Bojlerláb!!!!!!Ennyi
Visper,

mi az a bojlerláb??
Én is szeretném tudni! De jó, hogy mici megkérdezte, azt hittem már megint az én műveltségemből hiányzik csak ez a szó... (talán azt is gondoltam ez valami GYU, Star Wars szakkifejezés)...
nekem ráadásul a sminkje sem tetszik, mert olyan mintha nem lenne rajta, és jó karikás lenne a szeme. a TRL-ben volt, szörnyen nézett ki...
......ööööö, és mi az a TRL?.........
Trailer (?!), előzetes, filmbeharangozó... De leht, hogy nem...
TRL - Total Request Live, egy amerikai MTV-s műsor (MTV: Music Television)
Óóóóó, köszönjük! Mi tudatlanok... :-)
Te jó Zeusz!
Tökéletesen egyetértek thebával.
Pedig olyan jól is sikerülhetett volna (mondjuk a ruha térd alá ér, leggigns nuku, bokacsizma helyett cipő)
Köszi Virgo, ezekben nem vagyok otthon, (se popkultúra se rövidítések)
Scala, bár nekem már a GYU is kihívás volt, de rövid gondolkodás után megszavaztam magamban a Gyűrük Urának.
:o))
bocs, nekem meg rohangálós napom van, 10 perceket vagyok gép előtt... nekem kellett volna válaszolni...:-(
Én a helyében nem mosolyognék. Sőt ki sem tettem volna ilyen cuccban a lábam:-D Krizztának igaza van, tényleg gázos a sminkje is! Egyedül a haja tetszik:-)
jaj nagyon rossz, nagyon kövéríti...főleg a combjait.
Bojler láb= virsli láb.
Most láttam az uj klipjét és szerintem ő élvezi, hogy neki ilyen husos kis combija van! Ajánlom figyelmetekbe a klippet.
Ez nem azt jelenti, hogy akinek vastag a combja az már gyalázatos, de szerintem nem kéne ilyen feszülős naciban mutogatnia ( lásd: előző kommentek)
Jaja, én is láttam a klipet. Szerintem jól megvan hízva és pont. Jól viseli, de a tényen nem változtat. Szerintem a J-Zay miatt szedett fel... az annyira zsírtömeg, bizti nem tud mellette diétázni... ;-)
Ha lerúgja a csizmát, már szinte mehet is aerobikozni... Menjen is, szerintem.
Igaz! :-D
Zsani vettem Aldiban két lakkot: neveik: drak espresso, red diva! ;-)
jav. dark... :-)
Beyoncenak tényleg visszatérő gondja lehet a súlya. Pl. a Dreamgirls filmre nagyon lefogyott, tavaly tartotta a súlyát, és most meg megint felszaladt pár kiló. De tetszik, hogy vállalja magát mindenhogy. A sok anorexiás élő-halott nő között jó tudni, hogy ilyen "formás" nőként is lehet sikeres az ember.
A Dreamgirls-ös formájában tetszett nekem nagyon! :-)
Bár gondolom sejtettétek... Mi mást lenne várható tőlem... :-D
Cicó, én nagyon szépnek látom, nagyon csípem ezt a nőt a zenéjével és a mindenkori kilóival együtt(!) is, de ez a ruha, amiben a képen feszít, hát ez valami rettenetesen előnytelenül áll rajta. (: Ilyen husisan is lehet jól öltözködni, nem hiszem, hogy neki anyagilag nehezére esne megtalálni (vagy valakivel megkerestetni) a megfelelő darabokat. (:
Etain, igazad van, ez a ruci tényleg előnytelen rajta. Időnként tényleg szokott nagyokat bakizni a ruhaválasztásaival. Úgy tudom, az anyukája a stylistja, lehet hogy túl elfogult a lányával szemben. :)


süti beállítások módosítása