Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Stílus, divat, videó: Britney új száma

2008.10.11. 09:35 - Virgogirl

Címkék: stílus videó divat híresség

 

A vadiúj klip a Womanizer című számhoz. Nekem abszolút bejön.

(tipikusan az a szám, ami először nagyon nem, de minél többször hallom, annál jobban tetszik)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr19708189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nálad is Britney? :-D

egyébként, pont ugyanezt gondolom, elsőre nemigazán, másodszorra már inkább...
aha, hamarabb keltem kb 20 perccel :-D
Nekem is ez jutott eszembe:) Így elsőre annyira nem jött be, de érzem hogy minél többet hallom majd annál jobban fog tetszeni:)
:-)))) azért én is fenthagyom, ha nem bánod
DE! Azonnnnnnal vedd le, és meg ne lássak még egyszer ilyet, mert kukoricára térdepeltetlek!
nekem nem jön be... (lincseljetek meg) de az a sok ,,dadogás" szerintem nagyon idegesítő, sorry :)
Szerintem jó vagány ez a klip, nem nádszál benne, de bevállalós. Csak néhol éreztem erőltetettnek, abszolút rendben van! És nekem olyan Madonnás az egész...
A szám: nem is tudom... A You wan' a piece of me (lehet nem ez volt a címe, csak a refrén) nagyon-nagyon bejött. Emlékeztek arra? Akkoriban olvastam Salman Rushdietól a Sálímár bohócot, és abban L.A. leírása, és az ottani élete a nagykövetnek illetve a lányának, abszolút visszahozza a szám is, azt a fajta elidegenedettséget, természettől, természetestől távoliságot.

Ez a szám... ööööööö.... inkább a 'nagyon jó vagy pasikám' vonalat képviseli, nem rossz. De ki is nőhetne belőle, akár... ;-)
Nekem nem tecc, de én nem szeretem ezt a típusú zenét...

A klipben a meztelen rész inkább tölteléknek tűnik, de lehet, hogy csak meg akarja mutatni, hogy újra formában van és tényleg csinos, ez kétségtelen.

Nekem túl sok a klip, bár az irodai rész jó, tetszik a rövid parókában, jól áll neki a titkárnő style. :-)

De ezek a pasilökdösős jelentek, neeee!

De megjegyezném, hogy a gogo-táncos kliphez viszonyítva valóban jó.
slágergyanús :) amúgy a videoklipp nekem nagyon tetszik,engem a toxic-klippre emlékeztet!örülök neki,hogy britney összeszedte magát,én drukkoltam neki!
Még egy kicsit vékonyíthat, azért! ;-)
öö, a klipet leszedték (várható volt), de keresek majd egy másikat

Szerintem klasszisokkal jobb, mint mondjuk a Piece of me vagy a Gimme more, ott nagyon látszott az arcán, hogy szét van csúszva
Igen, bár a Gimme more-t, nem bírom, ezért nem nézegetem...
Nos, megnéztem mégegyszer ezt a klipet! :-)
Nagyon jó minőségű ezt itt! Élveztem! :-)
Köszike. Itt tényleg jobb Britney feje, teljesen igazad van!

És a pincérnős jelenetben Tóth Gabis, nem?! :-D
Hahó!:)
Most néztem meg you-n a klipet, nekem is bejön. Erősen emlékeztet a Toxic videójára, gyanítom az alkotógárda miatt, bár ki tudja... Szerintem igényes, a Piece of me-t még kicsit összecsapottnak éreztem, ez már színvonalasabb, bár az is örletes volt, csak a kivitelezés nem volt ötös.
Igen, a Piece of me jó szám, de a klip nem lett hozzá méltó! ;-)
Pontosan:)
/az örletes persze ötletes akart lenni :D/


süti beállítások módosítása