Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikons of the day: nők Hollywoodban (update)

2008.10.07. 16:40 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Mindannyian ugyanazon a rendezvényen voltak. Kate Beckinsale a kedvencem, Jennifer Lopez tetszik a legkevésbé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr79700919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ruha ügyileg A.H. és Cate (szintén), de szinte mindegyik jó! :) Csinosak.
Elvileg lesz még egy adag, csak még nem találtam képeket mindenkiről
akkor lehet válozik még a legjobbról alkotott véleményem, addig is A.H. cipőjét szeretném! :)
szegény JLo-nak megint nem volt előnyös a ruha választása, a sminkje már nem olyan borzasztó, de volt már jobb is.
Nicole Kidman hagyja abba az arca eltorzítását, ideje beletörődni az öregedésbe!!! Sírva kérem hagyja abba!!!! ;-)))))
Krizzta! :D

Én se értem Nicole Kidmant, - hideg számomra - szép nő. Öregedve is szép lenne. (és tehetséges is, úgyhogy szerintem a szerep megszerzések rovására se menne)
Egy ilyen ruha árából tudnék venni lakást:)
Zsani, ha szabad így hívnom nekem is:), tudod még ki az aki ilyen? Meg Ryan! Pedig hogy szerettem, de emiatt kiábrándultam belőle. Már ugyanígy néz ki, akár tesók is lehetnének.Botox-tesók...
Koimbra

igazi férfi vagy! :)

Krizzta

Egészen nyugodtan hívj Zsaninak! :) Meg Ryan! Igen, igen! Egy idő után kiábrándító és taszítja az embert... Legutóbbi celeb hír, ugyebár Sharon Stone, aki a kisfiának botoxoztatni akarta a lábát! (ne legyen izzadságszagú :S) Nem tudom mennyi az igazságalapja, de elvették tőle a fiát. :(((((((
igen, olvastam, annak a nőnek is rossz irányt vett az IQ-ja...:D
jaja... pedig azt a nőt igazán csíptem. :(
Hű, Eva Mendes ruhája nagyon tetszik.
Lopezen mi van? egy paraszting és egy selyemfüggöny szerelemgyereke?

Kidmannal kapcsolatban osztom az elöttem szólók véleményét. szeritnem egyszer le fog esni az arca,
Örömmel konstatálom, hogy gyönyörű szaténcipők vannak a lábakon, remek fazonokkal. Ide nekem mind :)
Tyű, nekem Eva keze nem bejövős. Gollam jut róla eszembe.

Dráááágaszáááágggg............
A legcsinosabb szerintem Kate, A. H. sem lenne rossz, ha kapna egy új fejet, mert ez a mostani brrrrr.....:DDD
mici 2008.10.07. 12:45:41
Hello, ezen a mici kommentem még most is röhögök! :-D

Nekem is A.H. cipője kéne Zsani!!! El kell ismerni, hogy nem öltöztetik mostanában rosszul, és nagyon tartja az alakját, mondhatnám jó gebe mostanában.

Nicole Kidman iszonyúúúú fejügyileg. de szerintem már hosszú évek óta az. Bár az esküvőjén nagyon tetszett... Persze menyasszonynak mindenkit gyönyörűen megcsinálnak. ;-)
Kidman cipője nagyon nem szép... nem szép a lábfeje benne.
Scala, egyszer power pointos prezentációt kérnék tőled - jó sok képes dokumentációval - a lábfejek elemzéséről, hogy megértsem mit kell nézni rajtuk, mi az amitől szép vagy épp nem szép! ;-)
Virgo, most az egyszer egyetértünk :) Kate B. a legjobb.
Most vettem észre, hogy "ugyanolyan" fülbevalóm van, mint Kate-nek. :-)
Arany(szinű), rombusz alakú és még a mérete is ekkora.

Na, végre én is felmutathatok valamit. :-D
Lizi

A fülbevalóról szeretnék képet! Köszi! :)
ÉnisÉnisÉnis! :-)
Eláll az oldalánál ez a cipő, nincs pedikűr manikűr harmónia, és ehhez a fehér bőrhöz ez a lakk beteges asszociációkra késztet... iszonyat fehér bőr, csonti lábfej, fekete körömmel... nekem a halált és táborait juttatja eszembe, ehhez pedig egy barack ilyen cipő.... Jaaaaaj. :-(
Ja! És széles a lábfeje (hozzáteszem enyém is), az ilyen cipőket kerülni kell, mert nagyon látszik benne!
Alapszabály pedig, Nicole! :-)
A pedi-mani diszharmónia csak téged zavar :-D
Látom bővült a kör.
Itt meglepően mindenki nagyon kifinomult és csinos.

Milyen rendezvény volt, Virgo? Lehet, hogy az megmagyarázza.

Füliről küldök, tavalyi karácsonyi partyn pont az volt rajtam. :-)
Nekem is Kate ruhája tetszik a legjobban, de a sminkje egyáltalán nem bejövős...:S Eva cipőjét viszont elfogadnám:-)
Lizi

Thx! :)

Halle szoknyája olyan kis vidám! Tetszik! :)
A Women in Hollywood partin. Nem tudok róla többet
ami tetszik:anne h-a cipője csodálatos!!!!.,kate b.-egyszerűen isteni,és halle b.-nagyon sugárzó az arca. ők nagyon menők.
akik nagyon nem,a spanyolos vonulat:jlo meg eva.m-csúnya fejük és a ruhájuk.
Nekem Halle Berry tetszik a legjobban! :-)

Beckinsale nem szimpi, műnő, ez a cucca is.
Courtney Cox: a lábát leszámítva teszik, a lábán a bőr, hm...
Sigourney Weawernek nem jó a cipője, túlságosan ugyanolyan, mint a ruha, és ezzel a harisnyával babaház hatást kelt! A ruha szabása sem az igazi...

Valami Elle-es cucc ez, a háttérből ítélve, nem lehet, hogy ők voltak tavaly címlapon, vagy valamelyik rovatban, pl. a Women in Hollywood rovatban? :-D
Kicsit lehetne másfajta zöld vagy fekete a cipellője! :)
Igen, úgy van! De ugye?
Egyet kell, hogy értsek! :D

El is képzeltem egy fűzöld nyitott szatén szandálban (persze harisnya nélkül) :D
jah és piros manikűrt és pedikűrt is szeretnék látni hozzá! :)
én valamiért tűzpiros cipellőben képzelném el!szerintem úgy lenne nagyon ütős!és piros kiegészítőkkel!-de a kép róla sokkal rosszabb minőségű,mint a többiekről,rossz a fényviszony nagyon!
akinek nagyon rendben van a cipője a courtney cox,tetszik a lakk és a topán is.
theba

úgy se lenne rossz, nálam csak a körmökre ugrott be a piros! :)
Igen, ehhez a ruhához már talán sok a zöld cipő. :-)
Észrevettétek, hogy majdnem mind1ik színésznőnek olyan elhasznált feje van???Ilyenkor látszik, hogy mennyit ér 1 jó világíts ás 1 jó photohop!!
Nekem is Halle tettszik, annyira csinos basszus, nekem az örök anticimpating: Eva Mendes. Ne kérdezzétek mért!!CSAK!!:-DDDDD
Megint elfordulok egy percre, és utána órákig tart újra felvennem a beszélgetés fonalát...

S.W-ről sajnos nem találtam jobb fotót, ezt is elég nehéz volt levadászni.

A rendezvénynek mindjárt utánanézek.
Naszóval: az Elle magazinnak minden évben (már 15 éve) van egy Women In Hollyood száma, amelyben a legnagyobb, legsikeresebb, legérdekesebb színésznőkről van egy kis összeállítás, elvileg ehhez tartozik egy díj is, és ennek a partija volt az, amin a fotók készültek. Ott volt pl. Jane Fonda meg Diane Keaton is, de róluk nem találtam képet :-(
Nicole Kidman a legcsinosabb sztem, jó újra látni :)
az új kedvencem Isla Fisher is itt van! és Weaver néni tényleg csúcs!!!!:-D
és Halle Berry is nagyon jól néz ki, még plusz kilókkal is. jót tett neki az anyaság
Sokan szeretnének annyi plusz kilót, mint amennyi Hallén van...
én már jelentkezek is a túlsúlyára! :D
Jó, hogy mondjátok, akartam kérdezni, ki a szöke kékszemű hölgy... :-)
Halle Berry mosolya olyan bájos és őszintének látszik. Ebben az összállításban most ő tetszik a legjobban, pedig a ruháját inkább hétköznapra tudnám elképzelni.
Nekem is tetszik Berry, és a cuccai is jöhetnének...
Jelenleg épp nem jutok szóhoz Halle Berry-től. Istennő :)

De Kate Beckinsale is nagyon csinos, ő is csak egyre szebb lesz :)
Nekem Halle szoknyája egyre jobban tetszik! :)))))))))))))))
....és nagyon jól áll neki a hosszú haj.
Sugárzik és ettől olyan szép.
Valóban sugárzó szépség, nagyon szerencsés fejformával!


süti beállítások módosítása