Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Sophie Marceau - ennyi elég is

2008.10.04. 18:45 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ékszer híresség

Sophie Marceau, a Chaumet ékszerek új "nagykövete" - bájos és vonzó.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr84696200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valszeg egyedül leszek, de nem szimpatizálok vele! :)
nem tudom, valamiért sose csíptem Sophie-t. Házibuli-ba se :D
én imádom. de jobban bejön a hagyományos Sophie Marceau-stílus. ezek nem az ő színei. (se haj, se ruci)
Én Házibuli korszakban még nem csíptem, később sokkal inkább. DE dzsulihoz csatlakozva, a hajszíne elég gáz itt. Öregíti.

A Maradok c. filmben (néhány éve volt) szerintem gyönyörű, és már ott is negyven körül van. Tényleg gyönyörű ott.

Mondjuk lehet, hogy ő is, mint Juliette Binoche, már nem a bomba kinézetre hajt, eddigi életművükben úgyis minden benne van már...
Scala, off: ma még lesz neked egy meglepim :-D
Ooooooh. Külón hálás vagyok érte, írtam a nyakláncos poszthoz az okot.
Nem ér titkolózni :-D
Én szeretttem a házibuliban, a mai napig megvan VHS-en. :-)
Mit kap Scala és mit kapott Lizi!

Ez nem ér. . . :D ááááááááááááááááááá
Szia, Lizi, te is előkerültél? :-)
Már írtam, hogy miért tűntem el tegnap.

Ma délelőtt desing7-en voltam... jó volt. :-)
ez a nő kb 15 éve ilyen bájos :) nagyon bírom,most is letagadhatna igen sok évet és szeretem a filmjeit is.ez a sötétebb hajszín is klasszul áll neki.
Szerintem öregíti ez a hajszín. Bár lehet, hogy a fénykép sikerült "gyengére" (rossz szög), de nekem itt nem annyira jön be, alig ismertem rá hirtelen. Én nem bírom mondjuk, de azért aranyos.


süti beállítások módosítása