Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Victoria Beckham, tavasz 2009

2008.09.09. 23:27 - Virgogirl

Címkék: tavasz divat luxus híresség divatbemutató

Igen, ezt is megértük: mindenki kedvenc énekesmadara és divatikonja, Victoria "Posh" Beckham saját kollekcióval állt elő (és ez rendes kollekció ám, nemcsak valami "rajta van a nevem egy farmeren" dolog...), amit a New York-i divathéten mutattak be - a divatkritikusok szerint ez az egyik legnagyobb durranás az idei szezonban.

Nos, a ruhák meglehetősen victoriásak - mintha az ő szekrényében kutakodott volna valaki -, ám sajnos, az én véleményem szerint, eléggé unalmasak; ráadásul, nagyon kevés nőnek állnának jól (az összes iszonyú szűkre szabott, feszülő darab, térd alá érő szoknyhosszal). De még minden lehetőség megvan arra, hogy Mrs Beckham fejlődjön. Nagyon valószínű, hogy nem lesz belőle egy túl innovatív és különleges ruhákat alkotó tervező, de ettől még lehetnek kellemes, hordható, csinos darabjai.

A Style.com információi szerint a ruhák 1500 és 3600 dollár közötti áron lesznek megvásárolhatók (ez olyan 270 és 650 ezer forint közötti ár - inkább bevásárolok egy egész szezonra, a feléből. És még egy Spice Girls Best Of is beleférne...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr58656420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Post nem csípem, de nekem is tetszenek ezek a ruhák
Gyönyörű ruhák! Pont az én ízlésem, talán csak az első nem kellene. De a többi... wow!!
Viszont szerintem nagyon drágák, és tekintve, hogy semmi rafinált nincs a szabásukban, ezeket egy jobb varrónő simán rekonstruálja. (Bár nem vagyok a designer holmik házi "koppintásának" híve, ezesetben lehet, hogy kivételt tennék.)
Ezek az ő ruhái más anyagból... kb. Tényleg 100% Victoria.
De el kell ismernem, hogy ízléses, semmi túlzás, van benne valami angolos decensség is.

De egy Marks and Spencer látogatással a budai Mammutban többet is megunkénak tudhatunk... ;-)
És igen, Hecubához csatlakozva, nem lenne nehéz megvarratni... anyagok úgyis szépek vannak a szövetboltokban! ;-)
Ez 2009. tavasz-nyár, ugye?
Nekem a Marks and Spencer kissé öreges, inkább az 50 feletti korosztálynak való szerintem.
Illetve tegyük hozzá, az itthoni kollekcióik öregesek, mert Angliában más stílusok is ott vannak a polcaikon.
igen, 2009 tavasz-nyár

A M&S új vonala (aminek nem jut eszembe most a neve, öt perce ébredtem), az szerintem eléggé fiatalos....
Igen, igen, olasz(os) fantázianév... most nekem sem ugrik be...
Amúgy szerintem sem öreges, én egy gyönyörű ruhát (fekete-fehér, horgolt részek is voltak benne) nem vettem meg és azóta is fáj a szívem utána...
Körül kell nézni, néha érdemes... ;-)
Nagyon ritkán megyek MS-be, de akkor ezek szerint ide is behoztak egy fiatalosabb stílust is. Ami jó, mert pár éve nekem nagyon öregasszonyos volt az üzlet kínálata.
Amikor leértékelések vannak, már ki van fosztva, lehet, akkor szereztél ilyen benyomást.
Pizsamáikat és fehérneműket is szeretem ott.

De, néhány éve jobban oda kell figyelni, minőségromlás volt... egy árnyalatnyi... Sajnos. :-(
Én sosem vásárolok leértékeléskor :-)) Nem bírom elviselni a turkáló-hangulatot, a mérethiányt, a tömeget, a sok leharcolt ruhát. (Eleve itthon keveset vásárolok.)

A pizsamáik (MS) tényleg jók voltak régen, van pár nacim, főleg azokat szerettem, meg pár pamuthálóing. De akárhányszor elmegyek egy MS kirakata előtt, nem érzek olthatatlan vágyat, hogy bemenjek. Nekem sajnos tényleg mindig az az érzésem, hogy az 50+ -nak való.
Na mindegy, ezen nem veszünk össze. :-)
Hecuba, elég fura ezt olvasni (nem a pizsamás részt), mert szerintem ez teljesen személyiségfüggő: vannak ugyanis olyan nők, akiket meg végtelenül izgat a turkálás meg a jó "üzleti lehetőségek" levadászása, és akkor is inkább turkálóba meg leértékelésre mennek, ha egyébként simán megengedhetik maguknak a "rendes" vásárlást.... Az hiszem, kiveszek egy év alkotói szabadságot, és megalkotok erről egy új divatszociológiai elméletet... utána meg jöhetnek a self-help könyvek. :-D
Virgo, nem értem a bejegyzésed. Illetve nem értem, miért fura olvasni, amit írtam. Én nyilván magamról írtam, és nem gondolom, hogy bármilyen általánosítás is lett volna a mondataimban.

Engem nem izgat se a turkálás, se a "jó üzleti lehetőségek levadászása" (tetszik a megfogalmazás!), engem az érdekel, hogy szezon elején jussak hozzá nekem tetsző, jó darabokhoz, és ne kelljen üzletről-üzletre járni a méretet vadászva, illetve alapozó- és rúzsfoltos, mások által ezerszer felpróbált cuccokért megküzdeni (ami aztán majd kétnaponta szembejön velem az utcán). Sznob vagyok? Lehet, de alapvetően nekem a vásárlás eszköz a cél (=jólöltözöttség) eléréséhez, és nem kompenzáció vagy sikerélmény.
Ez most nyilván megint ki van sarkítva, de azt hiszem, a lényeg érthető.

Ettől függetlenül minden tiszteletem azoké, akik képesek hosszasan vadászni a nekik megfelelő darabokra, vagy akik kevesebb pénzből is csinosan és ízlésesen öltöznek (pl. a legjobb barátnőm), nyilván nekik nagyobb erőfeszítés a vásárlás, mint nekem.

Visszatérve tehát, nem a leértékelések időszaka miatt tartom a MS-t olyannak, amilyennek, alapból is azt gondolom róla: számomra kicsit öreges. (és megint azon legyen a hangsúly: számomra)
Megőrülök, miért tette be kétszer???
Egyet kitöröltem :-D

Ne haragudj, nem akartalak megbántani - remélem nincs benned rossz érzés -, azért írtam a furát, mert kevesen vallják be ezt...
De szerintem sem érdemes ezen vitatkozni, mert ez olyan, mint a kutyapártiak meg a macskapártiak, mindkét csoportnak vannak érveik és ellenérveik, és úgysem tudják meggyőzni a másikat :-D

Egyszerűen izgalmasnak találom, hogy ennyire sokszínű a világ - naiv vagyok, tudom.
Megnyugtattál. Bennem nincs rossz érzés, és örülök, ha benned / bennetek sem.
Sokszor vágták már a fejemhez, hogy micsoda egy sznob vagyok, hogy nem vásárolok leértékeléskor, és hogy legalább ne mondogassam ezt, mert sokan meg csak akkor tudnak... Szóval kicsit aggódtam, nehogy megbántsak valakit, mert semmi bajom azzal, ha valaki akcióban vásárol (ugyanazt veszi meg végső soron, mint mások teljes áron), csak én nem ez vagyok. (és még sokan nem, csak talán tényleg kevesen vallják be).

A fenti ruhákkal kapcsolatban: tudsz esetleg egy oldalt, ahol a teljes kollekció megtekinthető? (ötleteket akarok lopni :-)
Nem naiv vagy, hanem toleráns. És az nem ugyanaz.
Rám sajnos jellemző, hogy nagyon nehezen fogadok el az enyémtől eltérő véleményeket. Ugyanígy a kritkát se bírom, még a férjemtől se nagyon.
Pár éve tudatosan próbálok ezen változtatni, de nem tudom, ilyen türelemmel és megértéssel fogok-e tudni valaha is hozzáállni másokhoz :-)
Nagyon szép, csinos ruhák. Victoria Beckham le sem tagadhatná ezt a kollekciót...egy az egyben, mintha az ő ruhatárát látnám :-)
De nagyon tetszik :-)
Hello,

A M&S kirakat MINDIG szörnyű!!! és öreges! ezt aláírom!
Hecuba, nekem tetszik ez a nyíltság, mert szeretem ha valakinek magas az önismerete. És szerintem ez nálad egy olyan vonás.

Amúgy nagyon jól megfogalmaztad a kompenzáció vagy sikerélmény dolgot! Nekem is van ilyen tapasztalatom lányokkal. Beszűkültté tesz.

Úgy általában a bármire való rágörcsölés szerintem azzá tesz.
És mondjuk ki Scalanak is vannak ilyen "mániás" témái! :-D
MS fiatalos kollekciója a Per Una... vagy valami hasonló nevű. Egyébként valóban nem túl fiatalos az MS, de biztosan van aki azt szereti. Viszont a Váci utcában tavaly 10e Ft-ért gyönyörű szövetkabátot láttam, de sajnos nem volt a méretemben, azt azóta is sajnálom.
Per Una, tényleg!!! :-)
a style.com-on fent van, de nem lesz benne újabb.

Scalának nincsenek mániás témái, ááááá, dehogy....

Hecuba, milyen jegyben születtél?
Vízöntö vagyok.
Kár, hogy nincs több ruha, ezt a stílust szívesen nézegetném még.
Zöldfülű újoncként a blogon bátran megkérdezhetem: mik Scala mániás témái? :-)
A Vízöntők eléggé ragaszkodnak a saját elképzeléseikhez, és eléggé szembe mennek az általánosan elfogadott trendekkel ;) Ez szerintem igaz rád.

Scala nem mániás! Már mondtam (egyébként: a husi karok, a plasztikai sebészet és a nem elég áramvonalas lábak egyből eszembe jutnak....meg az indiszponáltság, vagy mi....meg ha egy celeb nem méregtelenít eleget) :-DDD
Virgo, Teeeeeeeeeee! :-D
rosszat mondtam? vagy valótlant állítottam?
Neeem! :-)))
Semmi gond, nagyon élveztem!
A japán csaj folyton csücsörít, meg mórikálja magát... a képeken, nem? :-)
sztem nem japán, de ez mindegy
A szőke meg olyan, mint aki azonnal előkapja a húsvágó bárdot/láncfűrészt
jah, már írta Lizi (én a per una-tól se dobom azért annyira el magam)

turkálómániás vagyok picit (meg ugyebár az óriás turkáló az ebay) és azok kevésbé jönnek szerintem szembe az utcán. ,) de én elfogadom aki más elveket vall vásárlás terén. . .
(amúgy nekem nem erőfeszítés a turka, sztem is izgi)! ;) vannak rá tanúim, hogy jó is vagyok benne! LOL :D

az első csaj, lehet, hogy nem valami teljesen ferdeszemű, de van benne abból is! ;)
Nos, elküldtem a linket férjemnek, alábbiakat reagálta:

"Szerintem okés, decens, és nem túl kalóriadús.
Lehet, hogy valamelyik jól állna de nem mindegyik - az 1.,3.,5 sztem nem rossz

CCI"

Ugye, hogy édes? :-D
Per Una sem mindig jó, egyetértek Zsanival.
elegáns, szép, de semmi igazán extra. 2,3,6-os kellene :)


süti beállítások módosítása