Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Nyálcsorgatáshoz - Diane von Furstenberg, 2009 tavasz

2008.09.09. 13:26 - Virgogirl

Címkék: tavasz divat luxus érdekesség divatbemutató

Diane von Furstenberg vad színekkel és mintákkal teli, bohém, de valahogy kedves kollekciót mutatott be a divathéten: a show fantázianeve Rockistennő volt - szerintem ez inkább istennős volt, mint rockos, nekem a rock inkább valami vadabbat jelentene, nem pedig ennyire játékosat. A játékosság ugyanis az, ami szerintem a legjobban jellemzi ezt a kollekciót.

Nem vagyok biztos abban, hogy ezek a darabok helyet kapnának a szekrényemben, nekem egyszerűen túlságosan hivalkodóak. Meggondoltam magam. A kalapos összeállítások rettenetesen tetszenek (mint ahogy a nadrágkosztüm is, meg a ruhák is... istennői), nagyon csajos, vidám és optimista, igazi nyári darab.

Enjoy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr67655413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekem szoknom kellett, de annyira vidám, hogy már egyre jobban tetszik
Csodaszép! A lila-kalapos tetszik a legjobban! Köszi, hogy postoltad. :)
Mindjárt megnézem, most csak megosztom a nagyérdeművel, hogy voltam japán manikűrön, és roppant elégedett vagyok: kíméletes, természetes, de szép eljárás, kitűnően kondícionálja a körmöket, és még viszonylag gyorsan is megvan!
Might be the beginning of a beautiful friendship... :-)
Nekem a 80%-a nagyon, nagyon tetszik! Well done! :-)))

Figyelek a nénire akkor. Szerintem megnézem a honlapot is. ;-)
A japán manikűr nagyon jó dolog! tényleg egészségesebbé teszi a körmöket, plusz elég sokáig megmarad a sima és fényes felület, sokkal tovább mint a sima manikürnél...
a legtetszősebb az 1, 7, 12, 14-esek

mennyibe fáj egy ilyen japános manikűr?:)
2800,- Ft, + még lakkot is lehet rákenni, de most még nem akarok.

Nagyon szép, tényleg, és ekcémás kezeimnek & körmök maga a megváltás!
Viszont nem árt kéthetente járni rá, ha javítani szeretne az ember körmei állapotán...
Szia Scala,
nekem azt mondta a manikűrösöm, hogy japán manikűrre ne lakkozzak. Neked "megengedte"?
Képzeld azt mondta, lehet...Akkor most inkább hagyom...

Szerintem nem is a lakk tenne neki rosszat, hanem amikor lemosod, a vegyszeres folyadék. De ez csak az én tippem...
Majd jól rákérdezek, akkor.
tényleg nem rockos, akkor már inkább hippis :] elegánsan hippis. tetszik.
Az 1. és a 7. a (pillanatnyi :D) kedvencek. Nekem első blikkre is bejönnek amúgy.


süti beállítások módosítása