Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Jordan, a lovas Barbie

2008.09.04. 09:20 - Virgogirl

Címkék: divat ikon híresség

Komment? Pontszám? Ide? Minek?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr21647691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kilakkozták a ló patáit?!?!?!?!?!?!?!?!

:-(((
Ez fotózáson készült, vagy tényleg igy lovagol? Ugye nem?
Egyébként a lovat én is jobban sajnálom. A nő különösebben nem érdekel.
Szegény paci. :(

Valamelyik éjszaka volt róla valami életrajzi film, másnap közvéleménykutatást tartottam róla a férfi kollegáknál és kiderült, hogy mindegyik elvinné azért egy körre! :D

és nem smink nélkül, pedig úgy sztem elég kis helyes ez a nő és már szerencsére ki is vetetett a cickójából! :D
Jó alakja van, meg minden, de nekem túl keskeny a csípője, illetve a csípő-derék arány nem elég nőies. Nekem ezért nem tetszik annyira mint nő. Az ideális ha a derék a csípő 2/3-a. Ez jelzi a helyes ösztrogénszintet, és minden divatirányzattól függetlenül ezt tartották, tartják vonzónak, vadítónak. Olvastatok már erről? Szerintem érdekes, és igaz is. Tehát amikor valakinek a fenekét mustrálják a mi drága hímjeink, ezt nézik tképpne, még ha nem is vannak tudatában.

Persze fiúknál 'egy patront megér' kategória ez a maca, naná! :-D
De sajnos, ami a melléből kijött, az ment a szájába....
Scala, szerintem a hatalmas luficici miatt látszik egy kicsit aránytalannak, de szerintem is csinos, főleg 3 gyerek után
ja, igen. de mondom én azthittem pár kollegám legalább azt mondja, hogy fúúúúj, de rá kellett jönnöm tényleg vagy eltitkolva vagy kimondva, de nagyon szeretik a pasik a cicababa és még a rib@nc look-ot is! LOL :D
Komolyan három gyereke van?!?! Basszus! Nem tudtam. Hát akkor eléggé jól tartja magát, azt kell, hogy mondjam! :-)

És igen, lehet, hogy optikailag csalnak a szilikonok...
Nem egy jól sikerült beavatkozás, pláne szörnyű lehetett még nagyobb keblekkel...
Ő a barna Pamela Anderson?
A pasik szerintem mindent szeretnek, legalább egyszer :-D

Igen, két kisfiú meg egy kislány
Persze, hogy szeretik. A fekete lakkbőrt is szeretik, nagylyukú neccharisnyával!
Múltkor fejtegette egy kollégám, hogy járhatnék térdig érő lakkcsizmában, szűk feketében, ősztől... És bele is élte magát (egy kicsit...) :-D

Nem normálisak. :-)
amúgy smink nélkül (valami valóságshowba szerepelt) akkor már megvolt a fogyatékos félig néger kisfia. Ott is jó volt az alakja, főleg, hogy ott nem tette ki nagyon a cicijét. Az arca meg igazán bájos volt. Még csak annyit, hogy fekete hajjal ezzel az erős sminkkel jobban tetszik, mint szőkén! :)
Fogyatékos az egyik gyerek? :-(

Amúgy szerintetek salátán él? A combjai és a hasa miatt kérdezem... :-)

A fogai szerintem túl fehérre lettek megcsinálva!
B1-nek hívják _ asszem - a színskálán, mindenkit igyekszik róla normális fogorvos lebedzélni, mert túlontúl vakító! :-)
tényleg olyan, mint a barbie babák foga. :)
Szerintem meg szőkén jobb.

Igen, a legnagyobb fia fogyatékosan és vakon született (ha jól emlékszem), mert Jordan végig drogozott a terhessége alatt.
Jesszusom micsoda infok, jaj.

Egyébként a szája nincs véletlenül szintén felnyomva egy kicsit?
Dehogynem, sőt, az orrát is megműttette vagy kétszer - de ő pl vállalja
Scala, ezt a csípő-derék arányt A nő felemelkedése és tündöklése c. könyvben olvastad? Mert én ott. ((: Még nem jutottam a végére, de érdekes dolgokat ír ez a Szendi Gábor...
Nem, nem ott olvastam. Szendi Gábor nagyon érdekes, csak néha elég hülye... mármint a pasi...

Egy cikkben olvastam az Elleben még 2006. telén. De azóta már több női magazinban. És talán a Geo magazinban. Tudományos kutatások, felmérések között. Amúgy ez egy külföldi összehasonlító (történelmi és földrajzi) tanulmány eredménye. Remélem Szendi sem úgy állítja be, hogy a sajátja.
Nem, legnagyobb örömömre szinte minden mondata után ott van zárójelben a vonatkozó tanulmány írójának a neve és egy évszám. Addig, amíg ezek közül legalább párat át nem nézek, nem is hiszem el automatikusan, amit olvasok... (:

Arról sajnos egyelőre nem tudok nyilatkozni, hogy pasiként Sz. G. hülye-e néha vagy sem, mert még nem ismerem. (:
jááááááááj, ez szörnyű

Scala, derék-csípő arányban a legszebb amit láttam, az Ditaé :-) neki aztán tényleg elképesztően szép és szexi
Fujj:)
Bár mondjuk este szex előtt ló nélkül jöhetne:D
Lovas Cindy vagy Barbie baba. :)
Nevetségesen néz ki.
Látom már vki írta, de én nagyon kiakadtam, amikor vmelyik magazin az év celebanyukájának (vagy vmi hasonló cím) választotta, holott nyílt titok, hogy azért fogyatékos az első gyermekük, mert a terhessége alatt drogozott, gyógyszert szedett:-(

Scala:
"Komolyan három gyereke van?!?! Basszus! Nem tudtam. Hát akkor eléggé jól tartja magát, azt kell, hogy mondjam! :-)"

Kéééééérlek:-D BÁRKI jól tartja magát akárhány gyerekszülés után, ha kb. számolatlanul költheti a pénzt plasztikai sebészre és mindenféle csodakezelésekre, van saját edzője, diatetikusa, masszőre, fodrásza, sminkese, sztájlisztja, akármilye (egyébként vagy a sztájlisztot rúgnám ki, vagy Jordan ízlése katasztrófa, vagy nagyon is tudatos az alpári stílus, amit nyomat) - max. az egyiknek kicsit több időt és pénzt kell rákölteni, a másiknak kevesebbet:-)

Egyébként teljesen elfogadhatónak tartom, hogy valaki (nem híresség, akárki civil ember) mondjuk három gyerekszülés és szoptatás után megcsináltatja a mellét, azt is megértem, hogy akik állandó reflektorfényben élnek, a "testükből élnek" (színészek, énekesek stb.) korrigáltatják itt-ott, ahogy telnek az évek - de miért nem lehet ezt ÉSSZEL?

Szerintem beteges, amit néhány "celeb" művel, úgy tetetik be-vetetik ki pl. a mellimplantátumokat, ahogy más a cipőjét cseréli. Nincs elég önbizalmuk MÉLTÓSÁGGAL megöregedni:-( Én sokkal szebbnek látom Helen Mirrent vagy Sally Field-et (biztos rajtuk is szabtak ezt-azt, de csak pont annyira, hogy természetesnek tűnjön:-) mint mondjuk Chert vagy hogy hívják azt a nőt, Antonio Banderas feleségét (megvan, Melanie Griffith:-), hiába vannak agyonplasztikázva:-(

Vagy pl. Pamela Andreson, az állandó plasztikai műtéteivel, meg hogy sportot űz a válásból-férjhezmenésből. Nem kell képzett pszichológusnak lenni ahhoz, hogy bizonyos következtetéseket levonjon az ember:-( Nem róla mintáznám meg a kiegyensúlyozott-elégedett nő mintaképét:-(

Azt látom, hogy a "hírességet" nagyon-nagyon-nagyon kevesen tudják a helyén kezelni és feldolgozni. Nagyon ritkán van az, hogy úgy érzem picit irigylek egy "sztárt", legtöbbször inkább sajnálatot érzek (persze, persze, az valójában sárga irigység:-D
Bocs, kicsit hosszú lett, csak meló közben írom, és mindig vissza-visszatérek a munkához, közben leírok egy-egy mondatot és nem veszem észre, hogy már egy kisregényt írtam:D
Nyugodtan, én szeretem a hosszú hozzászólásokat, sokkal jobbak, mint az egymondatosak, mert engedik továbbgondolni, továbbvinni a témát. :-)

Egyébként a leírtak nagy részével egyetértek
Az alakja nem rossz, az ízlése igen :S :D Képzavar, több értelemben is...
Én is aránytalannak találom, azon túl, hogy rettenetes ízléstelen is. Szegény ló....
juj a csaknak a fejét néztétek?? szörnyü a szilikon szája meg a műmelle!!! növesszen igazit és ne idétlenkedjen itten!! SZEGÉNY LÓÓÓÓ!!!!!! beöltöztették egy ''tápos csirkének˝!!!!!!!!!!!!!
MINDENKI A LOVAT BÁMULJA! :-D


süti beállítások módosítása