Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon klasszik: Angelina Jolie

2008.09.04. 10:52 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség ikon klasszik

Elég sokat változott...

Angelina Jolie, 1999.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr32647839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát azóta kicsit felvitte a marketing a dolgát, elég boszi feje van
A Brad Pitt-féle design-hatás rajta is érezhető.
szerintem így is különleges,nekem mindig azért volt szimpatikus ez a nő,mert nincs tucat-feje,meg "vadóc"korában szembement mindenféle trenddel(pl az oscaros ruhája) és szerintem ő az aki igazából lesz*rja azt,hogy mi az elvárás a hollywood-i álomgyárban(pl.mikor turis ruhában ment el valamilyen gálára)
szóval én bírom,bár ez hajszín nem a legjobb választás volt.
Én is bírom. Meg azt is, hogy mer kísérletezni... mondjuk, én szeretném sokkal színesebben öltöztetni
Háát azért szerintem nem sz*rja le, mert mindig legebeszti magát... az csak egy marketing-kirakat húzás volt. Meg akkor amúgy is be volt zakanva állítólag. Nagyon odafigyelnek, hogy mit hord. Lehet, h. Pitt, lehet, h. a stylist, de sokkal-sokkal jobban néz most ki, öregebben.
Az arca itt meg van ereszkedve, amit most pl. nem látni... Hmmm. Botox vagy feltöltés (gyümölcssavas)?
Hol van megereszkedve????

Egyébként néztem több képet, és ezen is látszik, hogy tényleg itt is nagyon sovány. Pedig itt azért még elég kezdő volt, és sokkal rebellisebb. Úh szerintem ezen kár lovagolni, mert adottság nála.
ez a szőke haj nem a legjobb...mostanában talán jobban néz ki...
egyébként én is csípem őt :-)
Ahogy mosolyog, most sokkal kevésbé mély ott a ránc... Nem?

Igen, tudom, hogy mindig is sovány volt, kivéve Lara Croft, maikor meg túlságosan kigyúrt. Képtelen mértéket tartani!!! Na jó, nem, van amikor tényleg gyönyörű, pl. mostanában... Az a reklámfotósorozat, fekete-fehér, volt is post a blogodon. Azon szerintem meseszép. És stílusos.
öööööööö, inkább nem írok semmit! :D
Hehe, a Lara Croftról konkrétan tudom, hogy rendesen rá volt segítve, mert az istennek nem volt akkora melle, amekkora kellett volna, annak ellenére, hogy hízott... Ki volt tömve meg minden :-D
Tényleg? Én nem láttam a filmet, viszont férjem és a haverja végignyomták az egész szériát, egy ejszaka alatt, tök nagy lelkesedéssel... :-D
Akkoriban nagyon csúnya volt szerintem, pőont mint egy rossz drogos.
tényleg ég és föld a mostani önmagához képest, nekem mégis tetszik
Itt több mindenkire is hasonlít számomra, az egyik Gillian Anderson, más nem jut eszembe, vagyis nem jövök rá :-/ Jól áll neki az érettség, és ezek nem az ő színei szerintem.
Sápadt bőr, fehér ruha...és a hajszíne is borzasztó! Előnyére változott, az biztos:-)
Ez a hajszín nagyon nem illik hozzá és szerintem a képminőség sem tesz jót a bőrének, de szerintem olyan sokkal nem volt másabb, mint mostanában. Ez is 1999-es fotó
www.imdb.com/media/rm700684288/nm0001401
bevallom én nem látom, hogy botox vagy gyümölcssavas vagy ilyesmik estek volna meg rajta, szerintem még elég korai is lett volna (elvégre most 33 éves), meg a mosolyán, mimikáján is látszana akkor, de persze én nem vagyok olyan nagy plasztik-szakértő, mint Scala :P
Az életvitele meg hát olyan amilyen, engem nem irritál, bár van ismerősöm, aki nagyon rühelli. Szerintem elég nonkonform a csaj, valóban voltak nagyon hülye dolgai is, de én elhiszem neki, hogy megváltozott, és a mostani életvitele kifejezetten szimpatikus. Bevallom nekem is voltak ífjúkori hülyeségeim, pedig még csak nem is éltem rivaldafényben és attól még lehetek most "konszolidált" anyuka, nem szemfényvesztés. Az vesse rá(m) az első követ, aki mindig olyan okos és megfontolt volt, mint most :D
Igen valakinek tényleg jól áll az öregedés.....
Hm, szerintem nem az öregedés, inkább a boldogság áll neki jól. Vagy a kiegyensúlyozottság inkább. Amíg nem lett terhes az ikrekkel, állandóan feketében járt, borzalmas sovány volt, lógott a bőr az agyontetkózott karjain, rossz volt ránézni. Ráadásul sosem mosolygott és hatalmas napszemüvegek mögé bújt. Amikor terhes lett, egész megváltozott, és most tényleg szép, pedig előtte nem nagoyn értettem, mitől tartják olyan nagy számnak.
Mondjuk az öregedés tényleg nem a legjobb szó amit találtam, de mindenképpen az idő az ami sokat javított rajta. Bár tényleg terhesség elött nem nézett ki olyan jól, de mindig is változó volt a megjelenése. Sztem miután otthagyta Billy B..-ot akkor volt az egyik legjobb formában...



süti beállítások módosítása