Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon klasszik: Halle Berry

2008.08.29. 14:12 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség ikon klasszik

Mert ez az a ruha, ami miatt meg kellett tanulnom Elie Saab nevét.

Halle Berry, 2002.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr32639471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgo

Köszönöm, köszönöm. Ez a ruha nekem azóta az Oscar óta nagy kedvencem. :D
Hát igen, ezt szerintem mindenki megjegyezte.
ez a ruha álomszép, és Halle nem visel alatta melltartót? és mégsem közönséges, pont ott takarnak a virágok, ahol kell :-) nagyon szexi :-)
Köszi a képet, Halle nagy-nagy kedvencem, nekem pont az ilyen alkatú nők tetszenek leginkább és ez a ruha csodás, és valóban nem közönséges annak ellenére, hogy a felső rész áttetsző, a virágok pont ott és annyit takarnak, amennyit kell.
A rövid hajat általában nem szeretem, de neki és Audrey Tautou-nak sztem még jobban is áll, mint a hosszú.

AZ alakját én is szívesen elfogadnám, másodpercnyi habozás nélkül :-D Nekem a közönségesség eszembe sem jutott, amíg nem említettétek...

onixbeata, nagyon sokat agyaltam a haján, mert amíg kerestem a képet, több hosszúhajas fotót is láttam róla. Ez a rövid tényleg eszméletlen jól áll neki, de szerintem ő hosszúval is gyönyörű szép.
hát igen, ez egy emlékezetes ruha :) de Elie Saab amúgy is csodásakat csinál többnyire.
Ez a kép engem a mai napig ugyanolyan mértékben nyűgöz le, mint amikor először láttam.

Én is Halle Berry alakját kedvelem talán a legjobban, nőiesen törékeny... egyszerűen nagyszerű!

Hosszú hajjal is bomba a feje, nem állapítanék meg különbséget.

Kívánunk Elie Saabnak sikeres életet, továbbá saját magunknak is, hogy ilyen címkéjű ruhákat hordhassunk! Amen. :-)
Újabban van hosszú haja, a Bond filmben volt még rövid, ott is csodás volt
www.imdb.com/media/rm2200999936/tt0246460
Ráadásul most olvasom az imdb-n, hogy '66-ban született. Ritka jó génekkel :) Irigykedem :)
www.imdb.com/media/rm2335217664/tt0246460
még egy a Bond filmből, ezt kerestem, ahogyan kijön a vízből.

és a szülés utáni képein is szenzációsan néz ki. irigykedem ismét :D
Jaja, csak miatta néztem meg azt a filmet! :-) Komolyan! Amúgy a lába nem pipaszár, és ez melegséggel tölti el a szívem.

A Tűz martaléka c. filmben (Things we've lost in the fire)egészen közelről mutatják az arcát, semmi ránc a szeme alatt, nagyon jó gének, valóban!!!
amúgy milyen a film? mármint a Tűz martaléka?
Hát egészen őszintén a film eléggé Jaaaaj... :-(

David Duchowny Halle Berry férje, két gyönyörű gyerekük van, aztán történik egy tragédia, lelövik az utcán a férjet, és bekúszik az életükbe Benicio del Toro, a régi barát aki heroinista... Szenvedős, lassú, és nem nyújt színészileg jót Berry... De szép! :-D
ok, kösz, akkor most azt hiszem, hogy kihagyom :)
Gyönyörű nő. Sok film csak miatta értékelhető, pl. James Bond - Halj meg máskor! :D
Na, most nem tudok kritikus lenni, mert ezt a ruhát egyszerűen imádtam, és azóta is sokszor eszembe jut. Persze viselni is tudni kell, nem állna jól akárkin.
Tényleg eszedbe jut ez a ruha AB? Nekem is! Komolyan! :-)
Hello! A ruha valóban káprázatos, a rövid haj pedig szerintem is kifejezetten jól áll neki, de valamiért van egy kis hiányérzetem, ha ránézek. Nem vagyok egészen biztos abban, hogy miért, hiszen a ruha sztem sem ékszerből, sem sminkből nem "igényel" többet (jelen esetben különösen nagy vétek lenne bármelyiket is túlzásba vinni). Szóval arra jutottam, hogy mégiscsak a frizuval van a gond(om). Nekem asszem jobban tetszene egy kicsit kifinomultabb "fésüléssel". Ja, a géneket én is irigylem :)
Egy mostani kép róla, nem a szép ruha, hanem a csodás "kiegészítő", Nahla Ariela kedvéért :)
img2.timeinc.net/people/i/2008/news/080908/halle_berry.jpg
Iszonyú édes, még nem is láttam szemből! :-)))


süti beállítások módosítása