Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Gillian Anderson

2008.08.01. 09:14 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Imádom ezt a ruhát. Annak ellenére, hogy nem várok gyereket, szívesen felvenném - szerintem a fazonja pont olyan, hogy szinte mindenkinek jól állna.

8/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr1595575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mostanság nem igen kell a kismamáknak speckó boltba menni, kedvez nekik az idei divat. A párom nem igazán rajong az általa (is) kismamaruhának hivott ruhadarabokért, na de én imádom őket :-)
Nagyon helyes és már 2 éve divat amúgy is, hogy a nőkből tervezők kismamát varázsolnak. . . (még ha nem is vár babát)

Lizi, ugyanez megy itthon is. Férjem, tesóm: "kismamaruha, nekem ehhez a látványhoz hozzá kell szoknom, gyűlölöm az idei divatot stb. aztán egyszer hazajöttem, a haj és a smink is nagyon jó volt: ebben az összeállításban milyen tetszetős, igen nőies viselet!" :-D

Hahhh. Férfiak...

Virgo, egyetértek, tök jó ez a ruha! Nekem más színben kellene, ha lehet kérni! ;-)
én is imádom a "kismama" ruhákat, annyit beszereztem már, hogy ha terhes leszek, nem is nagyon kell új ruhák után néznem...báár, nem így ismerem magam :D

ez a ruha is nagyon bejön, főleg a felső rész megoldása (rajtam is ilyesmi van pont, bár ez csak egy felső)
a szomszéd nénit szoktam látni hasonló minta- és színvilágú otthonkában
Strange, ugyanezt szajkózza a barátnőm is: annyi tunikám és bő cuccom van, hogy terhesség alatt nem is kell majd semmit beszerezni... Na persze... Ez az ember vérében van, én nem is ígérgetek ilyesmit! :-D
:D :D :D
ÉLJENEK A KISMAMARUHÁK!!!
Scala, én sem ígértem ilyet :D
Mondtam is, hogy nem úgy ismerem magam...
Micinek ezek szerint trendi szomszédnénije van :-D
mici, és az otthonka alatti test is trendi? Vagy szörnyű lába és főként bőre van, mint anyunál az egyik pongyolás rémnek...
trendinek nem mondanám..,inkább az a tipikus pongyolás rém, bár alapvetően kedves lélek és szerencsére nem is toalkodó.
de egy biztos, ő a legtutibb betörés elleni védelem!
mici, :-), akkor jó!

Sajna az anyu féle rém, még agresszív és elviselhetetlen is... :-(
igen, a nénivel nagy szerencsénk van.
nekünk inkább a fölöttünk lakó korunkbeli párral van gondunk,
azt hiszem nincs is olyan lakóközösség, ahol ne lenne minimum 1 kiállhatatlan szomszéd, hol egy pongyolás rém, hol egy frusztrált lányka..
de ez más téma.

nagyon tetszik ez a pongyolás rém megnevezés.
nálunk egy kisgyerekes pár lakik a szomszédban, apuka zugivó, rendszeresen felesüvegeket találok az ablakomban eldugva (cserép mögött pl.)...
Huhhh, igen a zugivók, ahol korábban laktam volt szép csokor az összes ilyen bájos-félproli deviánsból... Terézváros... :-)
Én született józsefvárosi vagyok, imádok itt lakni... az illetők viszont vidékről jöttek... és eddig azt hittem, hogy a Terézváros elit(ebb) környék.

Félproli... Scala, mindig meg tudsz lepni...
Magyarországon az elit nem létezik. Most van szerencsém Kóka János és Bajnai Gordon szomszédjaként tengetni napjaimat, ha láttatok már ízléstelen arrogáns arcokat, sz**r cuccokban, gusztustalan designú terepjáróban... azt szorozzátok be 4-gyel ---> na az van itt... :-(
nekünk is sok bosszantó szomszédhoz volt szerencsénk.
szőnyegrázós néni
alkesz néni
hangosan nótát hallgató néni
de ez csak a bosszantó szakosztály
mind amatőr a mostani kedvesnek tűnő lány mellett,
ő már egy egészen más ligában játszik

Jaj, a frusztrált, rosszindulatú, megjátszós, de boldogtalan szingli?!
Olyannal az 'értelmiségiek' között tucatszámmal találni!
És a szingli itt nem meghatározás, mert egy férjezett kolléganőm is olyan volt... kényszerházasság na ja...
hangosan nótát hallgató? hangosan Jimmyt hallgató szomszédja kinek volt, szigorúan hajnali 1 és 2 között.
:-D Uhhhhh. Jaj.
Nekem hála az Égnek, az kimaradt!!!

Hova vetett téged a sors Scala ;-). Épitsd azért a kapcsolatokat, jól jöhet.
Én még nem tudok nyilatkozni a szomszédokról, eddig jól tűrik a hónapok óra tartó fúrást-faragást. Állitólag úgyis akkor mutatják ki a foguk fehérjét, ha már beköltöztem. :-)
Off: Scala, meg tudod mondani hány szám alatt van a fodrász fiú? (Most épp nem érem el őt, hogy megtudakoljam.)
Köszike
Az a baj, hogy nem tudom... Sarok ház, egy fogorvos is van ott, olasz sonkabolt, zöldséges. Ők a fogorvos mellett vannak... A XII. ker-i önkományzat épület oldalával szemben... + még egy nagy játszótér van velük szemben
Ok igy már biztosan meg fogom találni. Köszi :-)
Virgo, nekem gyerekkorban volt jimmys szomszédunk, durva arcok voltak :-)

most az új helyünkön (merthogy 3 hónapja lakunk itt), van egy alkoholista néni, Smirnoffné :-) a beköltözés napján nagyon víg hangulatban volt, hol oroszul, hol magyarul magyarázott, végül kaptunk tőle egy festett lenin képet :D
Strange,
:-D
Basszus!!! Röhögök.... nagyoooooon!


süti beállítások módosítása