Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Divatolimpia Lucy Liuval

2008.07.24. 08:49 - Virgogirl

Címkék: fotó magazin vicces luxus híresség

Lucy Liu színésznő a Harpers Bazaar fotósorozatán: egészen új értelmezése az olimpiának :-). Liut olyan tervezők és divatházak ruháiban fotózták, mint a Chanel, az Armani, a Versace, a Dolce&Gabbana, Carolina Herrera, Gaultier, a Givenchy, a Dior, és Christian Lacroix. A fotókat Peter Lindbergh készítette.

Szerintem iszonyatosan jópofa az egész, vicces és egy kicsit fricska az egész divat- és sportvilágnak...

Ha valaki (és tudom, hogy van ilyen) esetleg nem ért egyet az olimpiával, akkor is vonatkoztasson el egy picit, legalábbis próbáljon meg, és örüljön velem együtt a fotóknak meg a szép ruháknak. Köszönöm. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr87582893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon tetszik! :) Liu csajszit ,csípem! :)
Nagyon ötletes, érdemes lenne megtudni a fotós személyét is. Szerintem el lehet vonatkoztatni az olimpiától, nyilván az apropó egyértelmű, de lehet egyszerűen a sportra asszociálni.

És... mindegyik tetszik, mindegyik másért, vicces, szép, stb. De valamiért mégis a bokszos a kedvencem. :)
Lizi, elfelejtettem odaírni, máris pótlom.

Nekem az íjász nagyon tetszik, meg a két táskás.
Nekem nem jön át :( Szépek a ruhák, Liu-t is csípem, csak valahogy hm... nem is tudom :(
A nyilas tetszik azért...
Korat, pontosan mire gondolsz? vagy ne kérdezzem, nem tudnád megfogalmazni? :-)
Tetszik!
Pedig reám utalt Virgo a zárójelben... :-)

Vágott szemek, sport, egyértelmű, hogy a pekingi karikás játékokra asszociál az agy!

A súlyemelős és a diszkoszvetős nagyon tetszik, de szerintem a legtöbb kép jó!
Az utolsó ruha és a fehér összeállítások gyönyörűek! Csak előzör a táskákra irányítottam figyelmemet!!! :-)
tök jók szerintem! a diszkoszvetős a legjobb, de mondjuk a vívás beállást nagggyon nem találták el... ha nem lenne a kezében a tőr, hát inkább balettosnak nézném! :O a többi szuper!
először én is azt hittem, hogy balettozik. Aztán rájöttem, hogy az még nem olimpiai sportág.
Reméljük nem is lesz sport sohasem, maradjon csak művészeti ág. A társastáncban is érezhető nagyon a sportági jelentőség épp ezért már nem szeretem.
:) én sem értettem mit keres a balettos kép az olimpiások között,
nekem a gerelyes is tetszik, de az a póz a gerendán... guminőci

a diszkosz viszont, szerintem kapapács
tudod, a diszkoszvetők egy tányérféle izét dobálnak
Tényleg mici: kalapácsvetés! Köszi!

a gerendán nekem pl. nem tetszik... :-(
jaja, tényleg kalapács.. fú ciki, pedig abban még a magyarok is jók, ugye nem keverem?! :D
Igen, jók benne a magyarok; de legutóbb volt az a koksz-botrány... You know... aranyérem vissza... :-(
tényleg nem a gerendás a legjobb kép, de az a póz embertelen
nem lehetett könnyű kitartani
Az íjász kép a legjobb, vagyis nekem az jön be legjobban:)
Mindig egy kicsit kancsalnak találtam, így az íjászos kép talán nem volt szerencsés. A többi rendben lévő divatfotó.
Mert, ha jól tudom, egy kicsit tényleg kancsal :-)
Nagyon bírom ezt a Tyúkot!!!!
Én is kedvelem!!! A Joey sorozatban volt két epizódos szerepe, higiénia-mániás volt! Nagyon szuperül nyomta! Édesen!
D-Fens, ezerszer inkább ő, mint aSarah Jessica Parker!!!

Férfi ismerőseim szerint emlegetett utóbbit illene végre belefojtani egy tóba, pl. a Genezáretibe! Sorry! Azért nem olyan komolyan venni! :-)
ronda és bandzsa de lehet hogy fordítva
Címlap, Virgo! Gratula!!!
jó arc a csaj,a gerendás és a boxos kép telitalálat!
Nekem Lucy Liu nem ronda... ez sosem jutott volna eszembe róla!
Néha nem sugárzóan szép, de nagyon kis helyes nő!
S&TC-ben is volt egy rövid szerepe (a sorozatban) amikor Samantha meg akarja venni a Hermes Birkin táskát, de kiderül, hogy több évet kéne rá várnia. . . és akkor használja fel Lucy Liut, mint híres ügyfelét. (a cél érdekében) :))))))))))))
abszolútli lav it


süti beállítások módosítása