Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Daria, Dior és az új kultusztáska

2008.07.07. 11:17 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám modell luxus ajánlat

Daria Werbowy a Dior új, őszi kampányában - kezében azzal a kerekded, nagyméretű táskával, amely a szakértők szerint az új kultusztáska lehet. Én elfogadnám :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr91556947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyet mondhatok csajok: Mostanábban nagyon oda vagyok dior táskáiért! Egyre jobbak. Letisztultabbak stb. . . :))))))))
Valóban telitalálat ez itt, de a kesztyűvel a legütősebb! Jaj! De Szééép!
hehe!

Én is kaptam anyutól tavaly egy piros kesztyűt, mert ugyebár remek kiegészítő. Kicsit azokat is gyűjtöm. :)))))))))))
Jó, mi? Borzasztóan tetszik. A csaj is jó. Összességében olyan 60-as évek retrófílingem van a képtől (ami egyáltalán nem baj...)
Szerintem ez a Daria Verbowy szép nőci, bár egy fiú ismerősöm szerint túl széles az arccsontja, ami ezen a képen mondjuk egyáltalán nem látszik!

Nagyon tetszik ez az elegáns trend! Escada volt ilyen már tavaly is Christy Turlingtonnal.
Akkor ősztől kesztyű, letisztult táskák és decens elegancia? Részemről OK! :-)
Retró jöhet ilyen szinten meg naná! :) Igen a haja is 60-as évek feeling. . .

Nagyon jóóóóóóó! Le a kalappal.! Roppant stílusos.

Virgo!

Tudom, hogy nálad amúgy is abszolút favorit a piros szín miatt! ;)
Nálam ősszel,télen abszolút inkább a decensebb sikk hódit (nem csak az elkövetkező idénybe)és a kesztyűket tényleg merem ajánlani, mert roppantul fel tudja dobni az öltözéket. (persze tudom, hogy a bőrkesztyűk se tl olcsók, de ezek azért tényleg örök darabok)
Én még nem élem a piros korszakomat, de ezért a táskáért váltanék :-) Gyönyörűűűűű
Jó hogy mondod Zsani, mivel tavaly a kötött volt a trend, nekem nincs is bőr kesztyűm! És a szép, nőiesen kiképzett bőr kesztyű milyen jól mutatna a vékony csuklómmal! :-)
A kötött és a bőr is örök trend - szerintem max a színek változnak, esetleg a díszek, bojtok-bigyók-egyebek.

Nekem van egy nagyon ügyes anyukám, ő lát el kesztyűkkel, de egy bőrt nagyon szeretnék.
Scala szerezz be akkor sűrgősen legalább egyet.

Be kell valljam nekem több is van. ;)

-egy alap fekete
-piros (tavaly kaptam karácsonyra)
-ciklámen, ami a tenyerén szürke
- fáradtlila hasítottbőr
- sötétbarna hasítottbőr
- bordó egy nagyon kis csini csattal
-és nem utolsósorban egy nemrég beszserzett (ebay) olasjzöld hasítottbőr (kissé Robin Hood fazonú) nagy rojttal a hosszított csuklórészen (ugyanis chanel a drága)

persze ezek több éve begyűjtött cuccok ;)
és van pár kötött is amit szeretek. :)
Zsani, nem vagy semmi! :-D
Próbálok én is szerezni néhányat, beszámolok az eredményeimről!
Szeretem a kiegészítőket és abból szeretem, ha egy minimális luxus szintet megütnek. (amit megengedhetek magamnak és ezt szeretném a drága ebaynek és a jó túrkálóknak megköszönni) :D
Igazad van! Nem érdemes lejjebb adni a minőségi kritériumot!
Tényleg Scala! majd írd már meg, ha elmész a Diffusionba! Hátha megfertőztelek!

Tudom, hogy már adtam hozzá egy kis kedvet! Szereted egyébként a max mara cuccokat? (sportmax ugyebár a kistestvére :) )

Igaz. És inkább a kiegészítők legyenek minőségiek, mint az "egynyári" ruhák.
Hát igen Virgo!

Meg azt kevés ember teheti meg, hogy azokra sokat áldozzon (amennyibe azok ugyebár kerülnek, bár ebayen ki lehet fogni mindenből jókat, jóáron) Nagyon gyorsan változik a divat, hogy a hóbortjainak feláldozzuk pénztárcánkat! :D (nem is tetszik sokszor, meg én már nagyon figyelek arra, hogy nem leszek fiatalabb és inkább a jövőbe nézek. . . ami sokszor és sokáig viselhető lesz)
Nagyon szeretem a Max Marat, nem is tudtam, hogy a Sport Max... Tényleg nem!

És igen, megfertőztél!
Férjem valami pozsonyi kirándulásról beszélt tegnap vacsora alatt, és én végig csak a Diffusione Tessilere gondoltam! :-D

Ehhe! Ez jó! :D:D:D:D

Azért Pozsony se rossz!

Mindenesetre látogass el mielőbb, mert mostmár egyre többen ismerik a helyet és hamar kifosztják (főleg akciónál). Sok olyan ember bennfentes lett aki ajajajajaj megngedheti magának. Minden korosztály talál magának mind ruhákat, mind kiegészítőket. (külföldiek is ismerik már) Sőt képzeld DT rajtunk kívül nncs más országba (leszámítva az olasz városokat persze) Jah és egyszer vagy a Joy vagy a Glamour is írt róla. . .

Ilyen, amikor a bohkásságukat elfelejtő "vénasszonyok" beszélgetnek... :-DDD
Igen! :-D
De roppant fontos infók ám ezek!
nagyon szép a táska, és Daria is. a Dior táskái egyre jobbak. amúgy a Jessica Stam-es kampányt is bírtam, ott is szuper táskák voltak.


süti beállítások módosítása