Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Jenny McCarthy

2008.07.07. 13:56 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

Szeretnék egy ilyen ruhát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr36557226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jó ez a ruha tényleg, de ez is maxi! Zsaninak nem való! :(
Igen. Kicsit röviebb. Legjobban a térdig érőket szeretem, Bár a párom a minit erőltetné mindig. . . :D
Jaj de ismerős. :) A múltkor Vespázni mentünk, gondoltam azért csinibe vágom magam... felül, na mert hátul ülni motoron akármilyen szoknyában lehetetlen. "Vegyél fel minit, a kedvemért, na, na......". Győzőtt... én meg kis nehézségek árán dobtam át a lábamat. A szerencse, hogy rugalmas anyaga volt annak a mininek. ;)
Lizi!

A pasik nem normálisak! A párom, ha eljön velem vásárolni, (nagy nehézségek árán és utána mindig megbánom :) ) tti, hogy az első útja a női részlegen a miniszoknya és a fehérnemű, hálóing. . ..

:D:D:D:D

és a rengeteg vita, mert kinek van mindig kedve a lábára figyelni, hogy nincs e tele szúnyogcsípéssel vagy gyantával, eplilálóval rendesen leszedte e stb stb. . .Nah meg egyébként is egy miniszoknyába tudni kell ülni és viselkedni. . . :D
Bizony... nekem épp három szabályos lila csik lett a lábamon, ami ugye majd kék, majd zöld, majd sárga lesz... épitkezési baleset. Na igy hordjak szoknyát... :(
Zsani, ismerős, én is a rövidebb ruhákat kedvelem :-)
Nálunk viszont a párom nem erőlteti a minit, sőt! Ami a combom közepéig ér, még azt is rövidnek találja :-DD
De én nem vagyok befolyásolható ám :-D
lizi, irigykedem....én is szeretnék egy vespát, de nincs garázsunk...:-(
végül azt lefelejtettem, hogy nekem is tetszik a ruha...de inkább rövidben szeretném :-)
Strange: Féltékeny típus a párod?

Engem is nehéz azért befolyásolni, mert büszkén vállalom, hogy eléggé kiforrott már az évek során az ízlésem. . . :D
Nekem se, csak a páromnak. :) És hogy fokozzam, 2 Vespája is van, úgyhogy használhatom az automatát, csak félt (persze az autósok vezetési morálját illetően jogosan) és egyedül nem enged be Pestre. De az tény, hogy megérdemli a fedett helyet... :) vigyázni kell rá!!
Ööö, nem igazán adok rá okot, hogy féltékeny legyen, nem is az a típus, aki nem enged maga nélkül sehova, de azt azért nem szereti, ha valaki az ő jelenlétében inzultál :-)
Vagy ha pl. házibuliban miniszoknyában összeszedem a poharakat és a srácok közben susmognak, na, ilyenkor nem szereti, ha abban vagyok :-D
Számomra ideális lenne a ruha, csak a mintájával nem vagyok 100%-ig kibékülve!
Jah és Scala! megírtamDT címét. :)
Megkaptam, tündér vagy, köszönöm!
Visszatértem és igen válaszoltam is a mailre. . . :D


süti beállítások módosítása