Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Kylie Minogue

2008.07.04. 18:29 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Az énekesnőt Nagy-Britanniában lovagi címmel tüntették ki, az alkalomra viselte ezt a csillagos YSL ruhát. Biztos volt valami előírás, hogy mit lehet és mit nem egy ilyen jeles eseményen - én azonban biztos más ruhát választottam volna neki, amely nemcsak a lábát, hanem a teste felső részét is szebben kiemeli. Ettől függetlenül nem olyan rossz.

6/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr42554268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a nő is már csak a phtoshoppolt képeken gyönyörű...

Szóval nekem a cipő nem jön be, ehhez a ruhához, valami miatt a formája, a színe: nem szép benne a láb!

A ruha: eleve nem rajongok az ilyen felül zsák, vagy mi a szösz ruhákért...
Bár lehet rajta jobban mutatna ez a cipő... mintha a kelleténél egy számmal nagyobb lenne Kylienak, nem?
A ruha hivatalosan denevérujjú (szerintem), és kevés embernek áll igazán jól.

Viszont a cipő nekem marhára tetszik...
Cipő cool szerintem nagyon! :)

Nekem eleve a csillag motívum csak max brossban tetszik! :)))) Ti ezzel hogy vagytok? Tudom idén nyárra YSl és a Chanel ház is előszeretettel használta, tegnap a Zara új kollekciójába is felfedeztem amúgy!
A csillag az új koponya... De nem szeretem :( Nekem olyan tinilányos, én már nem ebben a korban vagyok (24).
Igazad van, denevérujjú, ma a barátnőm is mutatott egyet a Mangoban, és ezt a kifejezést használta!
A csillaggal nekem az a bajom, hogy rosszul adagolva úgy néz ki egy azzal díszített ruha, mint egy cirkuszi kosztüm - vagy egy rosszul összerakott varázsló-öltözék.
Virgo nekem ez is jelmezes kissé, denevérujj ide vagy oda. :)))))))))

Scala: Vettél valamit vagy van már esélyes ruci, fizu után? :)))))))
Szia Zsanikám, és Tisztelt Egybegyűltek!
Köszönöm a figyelmes kérdést, alábbiakról számolnék be:

- a Nagy Bugyikérdés rovat indíttatására beszereztem a C&A-ban varrás nélküli testszínű bugyit, (1890,-Ft---> egyet fizet kettőt kap), továbbá két tangát, és két francia bugyit, nagyon szépek, komolyan meglepődtem a C&A lingerie kínálaton!
- a Zaraban egy fekete kötött felsőt, garbós, van rajta oldalt masni, elegáns, munkahelyi, hűvösebb napokra (1500,-Ft, akciós volt),
- Clinique High impact mascara&szájfény egyben (picike egyik oladalán egyik, másikon másik, biztosan ismeritek... Douglasban 2000,-Ft,
- Art Deco (német márka, én ezt nem tudtam) szempilla alap, balzsam, szintén Douglas 2300,-Ft,
- Mango lila maxi-ruha, 10 e /eredetileg 18 000,- Ft volt/; még egy csöppet hosszú, de a pánttal fogok varázsolni, és magas sarkú cipővel hordva nem seprem a földet ;-)
- egy zsák táskát Mangotól, 6e; sápadt és óarany keverék színű, csavart fülű, jó nagy, szerelem volt első látásra

+

Kinéztem (naná, hogy vannak további terveim! ;-):
- Promodban egy kánikula-ruhát, de nem értékelték még le, jelenleg 12 000,-Ft (kicsit sokallom, de szerintem meg lesz véve)
- Mangoban kb 4-5 ruhát, két maxi, többi elegáns, vagy sportos térdig érő...
- Fanatiqban két ruha, le vannak szépen értékelve, és nagyon míves darabok!

A nyár jelszava a ruha, egyébre nincs is szükségem, mert tavaly az egyéb dologokból bevásároltam! Talán néhány vastag műanyag karkötő, a ruhákhoz...
Csak az a baj, hogy lakásfelújítás sem maradhat el! Mégsem mehet ennek rovására a ruhavásárlási láz... :-D
Déltől 19h-ig csak vásároltunk, egy rövid ebédet leszámítva... azért nem semmi...
Ha egyberuhát szeretnétek venni (nem ccsak maxit!), Mangoba érdemes menni, dimenziókkal jobb a kínálat, mint máshol, és szerintem a Fanatiq és Sinequanone is nagyon OK!
Üdv: Scala
Virgo: cirkuszi ruha/ vagy varázsló ruha: IGEN! :-D
Olyan csavart pántos táskát vettem én is múltkor a Mangoban, csak feketében. :)
Ugye, hogy praktikus darab? ;-)
Hehe! Akkor azért beszereztél pár kis klassz felszerelést! :))))))))))))))

Ügyes vagy! Gratulálok! :))))))))))))))
Scala, ööööö.... ez az, amihez nekem soha nem lenne türelmem... déltől este hétig? Huh.

A beszerzett cuccokhoz gratulálok.
Egyedül én sem, csak muszáj volt barátnőmnek ruhát találni arra a *** esküvőre, már sok volt a végén, nekünk is!

Viszont a Parisi utcai kicsi boltra nem jutott energia... :-(
Hehe! Én meg egyedül szeretek legjobban vásárolni. :))))))) és imádom a kutatómunkát...

Anyummal is sokat szoktam, én vagyok a stylist a családba. ;)

Barátnőimmel is szoktam, de inkább csak nekik. :)
Én csak ezzel a barátnőmmel szeretek vásárolni & egyedül!
Mondjuk más egy kicsit a stílusunk és az alkatunk, neki nagyon szép vékony lábszára van, ami nekem még a legebesztett formámban sem igazán, mert izmosabb, vagy csontozatilag más. Viszont domborulatok és csípőnk is különböző.

És Anyuval, ha vesz nekem valamit, akkor együtt megyünk...
Én is szoktam designolni őt! Muszáj segíteni nekik néha! :-)

Ja, és nem hagyhatom ki, a tegnapi próbálgatások végső löketet adtak a formába lendüléshez: a helyzet korántsem reménytelen, de javítható. You know what I mean!!!! ;-)
Én tegnap párommal voltam vásárolni Diffusione Tessile-be, de vele egy téboly. . . :)))) Pasik. :)))))))

Viszont rossz hírem van: lehet, hogy csak idény jellegű volt az Aldiba az OC cuccok. . . Tegnap egy darab sem volt. . . :(((((((((((((( semmi sminkcucc. . . vááááááááááááá :((((((((
Melyik Aldi?
Pilisvörösvárit megnézem, akkor! Hátha...
Basszuskulcs.
Nekem kellene körömerősítő lakk is! :-(
Ok.
Amúgy milyenek ezk az outletek, én csak a mangoban voltam, a Duna Plazaban...
Ezekre a budaörsi, biatorbágyiakra gondolok!
Neked bejön? Van valami tipp, melyikkel kezdjem? Egyáltalán ezek különböznek vagy egymás klónjai? :-)
Ja, és Zsanika, Te a Váci utcai Zaraban voltál? Mit vettél, mert nekem elég kuszának tűnt, azért...
Egy gyönyörű maxiruhát láttam, de nem volt leárazva, 32 000,-Ft... Most az nem fért bele...
Illetve azok a fáradt rózsaszín cuccok is gyönyörűek voltak, szintén nem akciós... :-(
Ne keseregj Scala, majd az is lesz ám akciós.

Nem voltam most se a biatorbágyiba se a törökbálintiba, mert azért annyira nem vagyok tőle elájulva (én személy szerint). Sok üzletben ugyanazok vannak mint a városban és nem is mondanám nagyon outlet áraknak a dolgokat. . . Ennek külföldön pl. Milano stb. az a lényege, hogy a kifutó cuccokat árulják olcsóbban, ami raktáron maradt. ( Utoljára egy fekete bokacsizmát (neked azok tudom nem jönnek be) vettem kint a morganba még kora tavasszal.

Én a szigetszentmiklósi Diffusione Tessile-be voltam. Nekem talán itthon az a kedvencem. Főleg max mara, sportmax és egyéb olasz cuccok vannak. . . Minőségileg fullos és most ott is akció volt.

Zsákmányok onnan:

-egy sportmax homokszínűszerű közepes nagyságú full bőrtáska.

-egy halványrózsaszín érdekes szegecsekkel díszített félkör alakú nagyon mutatós vera bella bőrtáska

-egy sportmax bross

-egy szintén homokszínű bőrsaru (gladiátor jellegű) nagyon szép és ami fontos kényelmes (megyek Prágába és oda tökéletes lesz, meg a sportmax táskához is :D )

-barátnőmnek vettem egy maxmara bőr és szövet kombinációjú pénztárcát szülinapjára. . .

ZARA:

2* is voltam (csütörtök, péntek) Diffusione és ebayen (mondjuk én lábbelibe és táskába már csak bőrt és minőségit főleg designer darabokat veszek) szerzett cuccaimhoz képest sehol sincsen. Most is csalódtam azért és csak leértékelésnél vagyok hajlandó ezeken a helyeken vásárolni (el vannak szállva az árral a minőséghez képest)

Szóval: főleg téli és hűvösebb napokra tervezett cuccokat vettem. Voltak ugyen szépnek mondható cipők, szandk, de vagy az áruk nem volt kedvező vagy minőségileg nem ítéltem sokra (kénylemetlen is közrejátszott). . .

Zsákmányok:

- 4 szappan (darabja 190 Ft) (a sötétkék körömlakkból basszus már nem volt)
- egy szürkéből feketébe hajló kötött ruhácska
- egy szürke-fekete cirkás vastagabb vászonszerű fekete-fehér öves blézerkabát
- szürkéből feketébe hajló érdekes kötött rövdujjú (kissé bővülő ujj)
- szürkésbarna elegánsabb rövidujjú elől selyem fodor díszítéssel
- ciklámen kötött lazább v kivágú röidujjú
- fekete vállapos és érdekes gombos ingblúz dzsörzészerű anyagból

Stradivarius:

Egy érdekes kék csőfarmer minimális szegeccsel a zsebén (12990-ről volt 2990-re leértékelve)

H&M (az elvontabb üzlete ami csak a Váciba van)

Bementem mert ott is láttam jópofa ing fölé való téliesebb kötött cuccokat anno, csak 7000 körül mozogtak és annyiért nyáron nem kell. :))

DE most volt belőlük leértékelve.

- egy szürke hosszú pólóruhaszerű
- egy fekete fehér csíkos, ujja fekete, kereknyakánál gyöngyhímzéses kötött mellényfelső
- egy világosszürke elől ezüst szegecsszerűekkel díszített kötött rövidujjú mellényfelső (ugyanolyan szabású, mint a másik) (ezekről már a Karácsony jutott eszembe kicsit.)
- goblen mintás kitűzők :)
- hullámcsat

Pull & Bear

- egy fehér laza szabású felcsatolhatáó ujjú lenvászon ing
- vajszínű 3/4-es belebújós és madeiraszerű hímzéses blúzocska

Mint már említettem letisztultam és ilyen egyszerűbb cuccokat veszek inkább.

Kiegészítőkbe viszont imádom az extrémeket. :)))))))))) plusz azokba hajlandó vagyok többet költeni. ;)

Még a FURLA-ba mentem be, mert oda is van akciós lapocskám, de nem vettem meg a robot kulcstartót, mert ez nem az volt ami annyira tetszett (az elfogyott sajnos) :((((((((((

Még meg akartam kérdezni, hogy ti hogy tartotok rendet a táskátokba, mert én végre rászántam magam, hogy mindent kis pakkokba (neszeszerszerűekbe) pakoljak, hogy ne legyen kupis a táskám végre és véletlenül se sérüljönek a táskáim (főleg, hogy nagyrésze hosszas keresgélés után beszerzett designer darab) belsejei. :))))))

Talán így a kulcsomat is könnyebben meg fogom mindig találni és egyszerűbb lesz egyik táskából a másikba pakolnom is.
Táska: van benne mobiltel. tartó, azt odateszem, kulcsot és buszjegyet oldalzsebbe, nekem is van egy db. nezseszerem és irattartóm is. De amúg yis rendszerezésmániás vagyok, úgyhogy nálam ez alapvető igény volt! ;-)

Jó, amit a Diffusione Tessiléről írtál, nagyon megjött a kedvem! ;-) Most már csak meg kell keresem a térképen, hol van Szigetszentmiklós... Csepel felé?!

A lábbelit és a táskát illetően teljesen egyetértek! Barátnőmet is le fogom beszélni a gagyiról!
e ez a Mango táska úgy megtetszett! Lehet, hogy csak a sok gagyi miatt, amit aznap már láttam? :-(
Ja, és a Furlaba hogyan lehet akciós kártyát szerezni? ;-)
Lányok, lányok... látom, elvagytok... lehet, hogy nem is írok több posztot, csak hagylak titeket kommentezgetni ;-)
Szia Virgo!

Nehogy ne tess több posztot írni! :))))))

Scala:

Igen, Csepel felé van. . .

Anno regisztráltam magam a Furla-nal, hogy küldjenek katalógust stb. . . és most kaptam egy 30-50°%-ról lapot, még mielőtt ott is beindul az akció. . . .

De be kell valljam én csak kicsi kiegészítőket szoktam ott vásárolni. Táskákat tőlük szintén ebay! :)
Ezt megkaptam... fél mondat nekem, öt mondat a másik vásárlás"mániásnak"...

Egyébként én a turkálókra és az ebay-re esküszöm, nem mindig van szívem nagyon sok pénzt kiadni bizonyos göncökért - plusz, nem nagyon szeretem, ha szembe jönnek velem az utcán a cuccok...

Az outletek, legalábbis a két nagy, nekem hatalmas csalódás.
A mobiltartó meg az irattartó, külön pénztárca alap volt nálam is (sőt nekem külön téli és őszi pénztárcám van), de mostmár zsepi, női dolgok, külön, sminkcuccok külön, számítógépes cuccok külön (értsd: p.drive, fülhallgat, tölt stb), toll és rágó külön. . . :D
Drága Virgo!

Tudod, hogy imádunk és imádunk! :))))))))

Diffusione-be voltál már? Amúgy tudod, hogy én is a nem szeretem ha szembe jö az utcán híve vagyok és igen a turkálók még isteniek. . . végülis az ebay is olyan, mint egy turka. . . :D
Pontosan valami ilyesmire vártam, köszönöm.

Nem, az eddig kimaradt...

A táskakérdésből meg szerintem post lesz....
Hello!
Igen, imádunk ide jönni, trécselni is csak ott szeret az ember, ahol jól érzi magát!!! :-)

Virgo Drágám, szerintem nem vagyok vásárlásmániás! :-P

Zsani,
még elfelejtettem írni, tökéletesen egyetértek, a Zara cipők kiképzése botrányosan rossz.
Némelyik szép, de az összes rém kényelmetlen, és az árat illetően tényleg nincsenek maguknál. A szappanokat én is láttam a Zaraban, de nem volt bizodalmam... Neked volt már tapasztalatod velük?
És a FURLA kártya személyi igazolványhoz kötött?! ;-)

És veletek szembe jönnek a Furla táskák? Akkor csak én járkálok rossz helyeken?! :-)
Vagy nem a Furlara értettétek? Amúgy a Mexxben (Mammut II.) láttam múlt héten pénteken három-négy db. tök jó táskát, ami eléggé tetszett... viszont a ruhák sz***ok!
Ha szereted a szépet, a minőséget és nem uolsósorban az olasz desigenr darabokat, akkor ajánlom. Annyira nem vészes az ár. . .

Minden van, még méteráru is, ha valakinek varrni jön meg a kedve. :))))))))
Zsani, teljesen lenyűgöztél az information technologies neszerszereddel!!!
És várom Virgo a postot, ha lesz!

Volt az a sportcuccos is, You Know! :-D
Én picit lehet az vagyok. . . :P

Scala!

Nekem sincs még szappantapasztalatom Zara-ból, de 190 Ft-ért hátha bejön. ;) (majd megírom)

Nincs személyihez kötve, emlékezeteim szerint.

Azért nem sok Furla táska jött még velem szembe és akkor sem ugyanaz. Eleve nincs olyan sok se egy-egy darabból az üzletbe. Én 2-vel büszkélkedhetek, de csak egyik van az üzletből és az ilyen kis átős sportosan elegns farmerlogós. :DA másik olyan mindenhez hordható fekete bőr.(nagyrészét külföldiek veszik meg a bolti lányok szerint) (de Virgo nem a Furlara értette szerintem. ;) )

jav: átvetős sportosan elegáns. . .
Nem, elsősorban nem a Furlára értettem.
javítás (én kérek elnézést a tervezőtől) vera pelle :))))))))))))) táska


süti beállítások módosítása