Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Elizabeth Hurley

2008.04.26. 15:08 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Elizabeth Hurley - ezúttal fotosopp nélkül. Megnyugtató, hogy technikai segítség nélkül is elég jól néz ki... A ruha nagyon tetszik, a színe is jó :-), a haja viszont kicsit Charlie angyalai-s... ami persze nem baj. Az egyetlen dolog ami nem tetszik, az a cipője, ez a bokapánt ugyanis vastagítja a bokáját (egyébként is nagyon kevés embernek áll jól). Összességében azért szép munka.

7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr53443211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aztán az honnan jött Önnek, hogy ez a kép fotósoppmentes?
Háát, ránézésre nincs agyonturbózva, én nem javítottam rajta :-D... és a többihez képest azért "tiszta". Pl. látszanak a ráncok, meg a lábán a bőrhibák (vagy csak koszos a monitorom). De egy szakértő biztos jobban meg tudná állapítani.
Húúú, az a láb tényleg eléggé borzalmas, még a vastag bokán túl is :). A ruhát én is díjazom, meg azt is, hogy ékszerből éppen annyi a felhozatal, amennyi még ok.
A haja tényleg Charlie angyalai, de jó az! Most kicsit az van a retro lemezjátszóban, úgyis...

Viszont a karja (és a lába is) husi, nem?
Semmi gond ezzel, bár a karjára kicsit dolgozhatna, sport, (úszás, súlyzók), mert annak tónusossága minden elárul az edzettségi fokról és a koráról! Vagy lehet, hogy terhes?

Eskövőjén még vékonyabb volt. Nagyon tetszett ott. Visszanyerte már-már teljesen elvesztett varázsát számomra!

Picit legyen nem angolszász szépség is, nem bírom annyira őket... Lécci!
pl: Monica Belucci, Penelope Cruz, Sophie Marceau, Juliette Binoche stb.
csárlíz éndzsölsz, kámón
van benne valami gonoszan jónős
Gonoszan jósnős... igen, tényleg. Be kéne rakni egy fura, füstös sátorba, egy bibircsók az arcára, oszt' kész is.
Scala:
1. Penelope Cruz az egyik olyan csaj, akit nagyon, nagyon nem szeretek.... a többiek meg ritkán mutatkoznak. Kérésedet azonban megfontolom, 30 napon belül írásban értesítelek.
2. Igen, pletykálják, hogy gyereket vár, ettől függetlenül szerintem nem husi - nem is olyan izmos, mint Madonna, de szereencsére a beteges vékonyság sem jellemző rá. Szerintem pont jó.
Hát a csecse az becse.
Scala · irodalom.blog.hu 2008.04.26. 18:45:20

jéézusom, szerinted husi? attól hogy nem csont és bőr/szálkás/inas, attól még nem husi... egyébként is, ennyi idősen is gyönörű, miért kellene fogynia? honnan? áááúúúú.
egyébként meg index címlap, gratulálok :)
Ha a bokapántot nem szereted, az szíved joga, de hogy vastagítaná a bokát, abban vitatkozom. Sok nőn láttam már a bokapántot előnyösnek, akiknek egyébként átlagos, vagyis az ideálhoz képes kicsit erős vagy kicsit rövid volt a lábszára. A trükk, azt hiszem, az osztás arányában van.
de miért? de tényleg. nem értem. tényleg nem értem. lehet hogy értelmezhetetlen? vagy értelmetlen?
Virgogirl: Nagyon furcsa, az emberek 80%-a úgy tűnik, nem kedveli Penelope Cruzt... Szerintem nagyon szépen és ízlésesen öltözik, főként eseményekre, nagyon szerencsétlenül választ párt, és ez nem túl nagy intelligenciára vall. De azért amiket mondanak, hogy béka, meg ronda, meg tehén (én és csak ilyenekt hallok) nem igaz.

Hurley tényleg jól néz ki mostanában, de azelőtt vékonyabb volt!
Nem tehetek róla, nekem a törékeny nők tetszenek, ő így már nem az. Viszont félrértés ne essék, törékeny nem egyenlő anorexiás, és pl. Keira Knightley anorexiás és ronda! És mű spleenje van.

Monica Bellucci egyáltalán nem mondható agyon fogyókúrázottnak, mégis nagyon szépnek látom. Klasszikusan szép nő. Néha nincs formában, de összeszedi magát.

Amit valaki írt a bokapántos cipőről igaz: ez itt elég szerencsétlen példa, nem feltétlenül erősíti a lábat...
Bornonheels: szerintem értelmezd amit olvasol, és nézd meg a hosszabb mondatokat is. Utána jöhet a jesszusom és az auuuuúúú.
Androsz, igazad van, hogy fontos a helyes elosztás a bokapántnál (pl, hogy milyen vastag a pánt vagy pontosan hol helyezkedik el a lábon), jelen esetben nem túl előnyös a csaj lábán, olyen mintha "elvágná" a lábát a pánt.
Egyébként meg attól, hogy valakinek vastagabb a lába, nem feltétlenül lesz csúnya, ha pl. szép formás vagy arányos (lásd: sportolók)... Én pedig kifejezetten szeretem a bokapántos cipőket :-D
Nem rossz csaj ez, Hugh Grant hülye volt, hogy egy kurvával kezdett és nem maradt Hurlynél
Scala, én Penelope Cruz fejét nem szeretem, meg azt a "szépségmániát" ami körülötte van. Szerintem nem annyir szép, amennyire mondják. Különleges, "egzotikus", stb, ez igaz, de nekem akkor se tetszik. A párválasztásai meg nem érdekelnek, nem az alapján ítélek meg egy híreséget, hogy kivel van együtt - az egyetlen dolog, amiért ennek is utánaolvasok, hogy lássam, milyen hatással volt az illető életére.

Attól, hogy neked a törékeny nők tetszenek, másnak bejöhetnek az átlagos, urambocsá' telt csajok. Nem kell ezért senkire támadni (pro és kontra is mondom), és nem feltétlenül kell azt ajánlgatni XY hírességnek, hogy fogyjon le, vagy edzzen többet vagy ilyesmi. Én nagyon ritkán nézem ezt, inkább azt tartom fontosabbnak, hogy amit felvesz, az illik-e hozzá, és előnyös-e neki.

Keira Knightley-t én nagyon szeretem, gyönyörű arca van és rendkívül sokoldalúan tud öltözködni, és ez jó. Sovány, az igaz, de ez adottság is (az anorexiájáról nem tudok nyilatkozni) - és még mindig jobb őrá ránézni, a soványak közül, mint pl. az Olsen-ikrekre.
Hugh Grant azóta tényleg csak a lejtőn, egyre lefele.
De melyik kurvára gondolsz? Az a Jemima Khan? Sztem az nem az... bár semmi érdekem védeni vagy ilyesmi.
Nem a George Clooneyval vagy a Paul McCartneyvel kevered? ;-)
Koimbra az autós csajra gondol, akivel elkapőták Grantet :-D
Most azért mert kiderült, hogy más az ízlésünk, nőtípusunk, már azt is megmondjátok mit (ne) írjak?
Nem gondolom, hogy ennek így kellene lennie...
Írjál nyugodtan, amit akarsz, meg ami jól esik, csak akkor legyél felkészülve, hogy van aki nem fog veled egyet érteni. :-D

Én csak örülök neki, ha sokféle vélemény van, mert azok összességéből csak valami még jobb lenne.

Ha valaki azt írná, hogy XY hízzon még öt kilót, mert így csúnya, annak ugyanúgy megmondanám, hogy izé...
Ja, az autós story. Izé. Tényleg!
Szerintem kicsit túlreagáljátok ha valaki (pl. én) szereti a vékonyságot. Pont azért, mert végletekig lett vive a soványság.
Az elmúlt 8 évben sok olyan nő lett híres és sikeres, akik korántsem a zörgő csontjaikról voltak ismertek.
De ha valakinek a karja kicsit "lóg", pl. mint Hurleyé a képen, az olyan: 1. igénytelen vagy 2. terhes...

Romy Schneider, Sophia Loren fiatalon: őket is túl vékonynak tartjátok?

Scala, nem ez a gond... Nem akarok tovább vitatkozni, mert nincs értelme. Nem a vékonysággal, a kövérséggel van gondom (nekem személy szerint). Hanem azzal, hogy ha valaki "igénytelennek" tart valakit azért, mert sovány vagy izmos vagy éppen husi a karja, lába... Ez adottság kérdése is, meg egyéni igényeké. Ha valaki jól van felöltözve, és az előnyös vonásait kihangsúlyozza, a kevésbé előnyöseket meg elrejti, az nekem éppen elég.

Lásd: Beyoncé - nem azzal van a gond, hogy vastag a combja, hanem az, hogy túl rövid ruhákat vesz fel, ahelyett, hogy a szép dekoltázsát vagy a derekát hangsúlyozná.

Nem tartom az általad említett színésznőket túl vékonynak, de Marilyn Monroe-t, Jayne Mansfieldet vagy Gina Lollobrigidát sem tartom kövérnek vagy husinak, annak ellenére, hogy tuti nagyobbak, mint a most elfogadott "átlag".
Hát nem tudom Grant nőügyeit, szóval lehet abban lejtőn van, de filmek terén nem teljesít rosszul

Gratulálok ahhoz, hogy kitett az index megint:)
Magam részéről nem vitatkoztam, eszmecserére gondoltam.

(amúgy: Gina Lollobrigida nagyon szép volt, Monroe se volt kövér, Jayne Mansfieldet nem tudom pontosan kicsoda).

Szerintem kissé hevesen reagáltatok.
Pl. volt egy lány, YSL ruhában (nekem nem ismerős), akinek szerinted gyönyörű arca van. Szerintem nem.
De mégsem írtam, hogy "eeez gyönyörű? Jesszus...ááuuu stb."
A szépség szubjektív. Az a szép, ami tetszik. Több közhely nem jut eszembe.

Én annak örülök, hogy van választási lehetőség, és még senkit nem lőttek fejbe amiatt, mert a sovány vagy éppen a kövér nők tetszettek neki....

És különben is, beszéljünk a pasikról! :-D
Csak az a fura, hogy nekem Liz Hurley ezen a képen tetszik, csak megjegyeztem valamit a karjáról + hozzátettem, hogy meglátásom szerint lehetne, több nem angolszász híresség is az Ikon of the day rovatban...
És ez lett belőle...

Amúgy nem icon, mármint angolul?

Pasik: a nők századát éljük! Ők másodszereplők!
Amúgy meg vigyázzanak ők is az alakjukra! Nekem a "mackós típus" az igénytelen dagadt eufemisztikus becézése... :-)


süti beállítások módosítása